Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waarschijnlijk in hun achteruitkijkspiegel make-up check aan het doen.
Nee, 't was zo type dat haar stuur vasthield alsof haar leven d'ervan afhing (in dit geval bijna letterlijk maar kom ) en met haar neus bijna tegen de venster zat...
Inderdaad ... Nu, ik moet zeggen dat ik soms ook wel eens valsspeel ... Als op het rechtervak een enorme file staat en ik moet rechdoor, dan neem ik gewoon het linkervak hoor ... Maar mensen die het rechtervak nemen en dan een heel rondpunt ronddraaien Idiots ...
Nederlanders zijn daar aardig bedrijvig in geworden, in die dubbele ronde punten. Nu, ik ook wel een beetje, moet ik toegeven. De meeste ronde punten zijn dan dubbel, maar ook met dubbele op en afritten. Meestal rij je dan per 2 op het ronde punt en neem je tegelijkertijd de afslag. Indien je links van een vrachtwagen hangt die rechtdoor moet, heb je pech
't laatst ook nog eens serieus van mijn oren mogen maken. Ik neem de afslag richting Acht, en daar moet je rechts voorsorteren, om naar rechts te gaan. Je kan ook naar links, richting Airport. Wat de meeste mensen niet hadden gezien is dat er op het einde van de afslag naar rechts, een defecte vrachtwagen stond. Dus iedereen stond daar aan te schuiven. Ik had dat gelukkig gezien, dus ik blijf links rijden (om voorbij die vrachtwagen naar rechts te gaan). Ik rij dus vrolijk die hele bende auto's voorbij, tot juist voor die vrachtwagen een mevrouw besluit die vrachtwagen voorbij te gaan zonder in haar spiegels te kijken. Ik zat juist langs haar, ik kon dus het gras in en tussen de paaltjes doormanoeuvreren die het einde van de weg aanduidden. Er is daar ongeveer een wagenbreedte plaats langs de weg, aangezien die afrit serieus verhoogd is, dus als je daarbuiten gaat, tuimel je een "afgrond" in van een 6 - 7 meter diep. En daar had ik dus geen goesting in, dus was het tussen de paaltjes manoeuvreren. Ik heb die hollandse doos wel eens eventjes duidelijk gemaakt dat ze in het vervolg voor mij moet oppassen als ik ze nog eens tegen kom...
Nederlanders zijn daar aardig bedrijvig in geworden, in die dubbele ronde punten. Nu, ik ook wel een beetje, moet ik toegeven. De meeste ronde punten zijn dan dubbel, maar ook met dubbele op en afritten. Meestal rij je dan per 2 op het ronde punt en neem je tegelijkertijd de afslag. Indien je links van een vrachtwagen hangt die rechtdoor moet, heb je pech
't laatst ook nog eens serieus van mijn oren mogen maken. Ik neem de afslag richting Acht, en daar moet je rechts voorsorteren, om naar rechts te gaan. Je kan ook naar links, richting Airport. Wat de meeste mensen niet hadden gezien is dat er op het einde van de afslag naar rechts, een defecte vrachtwagen stond. Dus iedereen stond daar aan te schuiven. Ik had dat gelukkig gezien, dus ik blijf links rijden (om voorbij die vrachtwagen naar rechts te gaan). Ik rij dus vrolijk die hele bende auto's voorbij, tot juist voor die vrachtwagen een mevrouw besluit die vrachtwagen voorbij te gaan zonder in haar spiegels te kijken. Ik zat juist langs haar, ik kon dus het gras in en tussen de paaltjes doormanoeuvreren die het einde van de weg aanduidden. Er is daar ongeveer een wagenbreedte plaats langs de weg, aangezien die afrit serieus verhoogd is, dus als je daarbuiten gaat, tuimel je een "afgrond" in van een 6 - 7 meter diep. En daar had ik dus geen goesting in, dus was het tussen de paaltjes manoeuvreren. Ik heb die hollandse doos wel eens eventjes duidelijk gemaakt dat ze in het vervolg voor mij moet oppassen als ik ze nog eens tegen kom...
Goudadoos.
dUde waarom dienen die spiegels voor denk je dan ? We waren bijna onze super administrator kwijt I'm happy you still here
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.) https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... " Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje... http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld Rekening nummer:Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
JONGENS JONGENS
Wat ik gisteren meegemaakt heb, is te zot voor woorden.
Ben ik gisteren als een brave huisvader den afwas aan het doen. Staat er naast onze blok, een blauwe mercedes geparkeerd. (zie kotje) Diene hangt echt zat over zijne wagen, en zijn achterbumper hangt voor de helft van zijn wagen. Dus ergens tegen gepeerd. Echt komisch om te staan kijken, hoe die man 30minuten al stuntelend zijn bumper probeerd te maken, met tussenpozen van 5minuten rusten op de koffer en tegen het dak leunend.
Ik zeg nog met een lach en een zwans: " noteer zijn nummerplaat, want die gaat nog bloembakken meepakken straks" (kleine vierkantjes) . 10minuten later vertrekt die.
*KEDENG*
heel zijn voorkant omhoog getilt door zo'n bloembak (2°tekening)
Mijnheer rijdt achteruit en rijdt doodleuk weg.
Ikke mijn burgerplicht gedaan en de politie uw vriend gebeld. Terwijl ik aan het bellen ben, en aan het uitleggen ben, welke richting hij uit is. Komt die vent terug gereden. Ik zeg dat tegen de telefoniste.
En wat doet hij. Hij keert hem rond de bloembak om hem eens na te kijken. Terwijl hij dat doet rijdt hij er terug over. Niet te doen, zo zat. Die telefoniste direct, we sturen iemand.
Ik ga eens naar buiten kijken, en zie dat er 2 bloembakken kapot zijn. Dus er 1 van zijn achterbumper, de andere van 2 keer over te rijden.
20minuten later arriveren ze, en beginnen ze mijn verklaring af te nemen. Ze vonden het allemaal niet zo ernstig want het was voetbal op de radio. Terwijl z emijn verklaring afnemen hoor ik een mercedes rijden, en ik kijk om. Je gelooft het nooit , die passeerde terug
Ik tegen de politie: " hierzie hij is hier terug". Die kijken naar mij van . En dan zeggen ze tegen elkaar: " we zullen er eens achter gaan zeker". Dus zij in de combi, en ze gingen nadien terug komen om de rest van de verklaring.
30minuten later, staan ze aan men deur. Maar ze hebben hem niet meer gevonden
Dus op het gemak verklaring afgelegd.
Tot ze weg rijden.
Met hun lichten schijnen ze tussen de 2 blokken. en wat ziet Sally staan.
Die blauwe mercedes, en de bestuurder komt van op ons terras gelopen. (foto3)
Die was voor de 3° keer terug gekomen en had hem verstopt voor de terugkerende combi.
De politie zag die vreemd genoeg niet staan
Ik naar buiten achter de politie die al weg was. Maar gelukkig 20meter verder stopte om een doos van de baan te halen.
Ik zeg tegen die mannen. "moet je nu wat weten, die staat hier tussen de blokken geparkeerd". weer die blik van, zwanser.
Dus die keren terug, en hebben hem eens doen blazen en alles genoteerd.
Tjonge tjonge,
Wat een ervaring, kzou beter politie worden.
Comment