Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkeersagressie topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
    Nu nog aangifte doen... . Wie is die man? Waar woont die? Heb je het raden naar... . Zijn er getuigen? Ik denk dat het te laat is hoor... .
    I know ... Maar ja, wat had ik anders kunnen doen ... Ik kon moeilijk mijn auto daar alleen achterlaten en te voet achter een fietser gaan lopen hè ... Bovendien wist ik niet zeker of ik wel volledig in mijn recht was, het klopt dat je niet mag stilstaan op een zebrapad, dus ja ...
    Maar de volgende keer dat ik hem tegenkom (die kans is vrij reëel, er zijn niet veel fietsers die naar Delhaize gaan en meestal gaan die niet naar honderd verschillende supermarkten hè) zal ik hem wel terugpakken Ik heb een creatieve geest
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Dat geeft em toch nog niet het recht om zo op uw auto in de slaan?! En daarbij, een zebrapad op een drukke baan, of een zebrapad op een parking van de supermarkt... , een wereld van verschil he? Had die pé nu niet echt een metertje opzij kunnen gaan. 't Is precies of hij z'n leven moest riskeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
        I know ... Maar ja, wat had ik anders kunnen doen ... Ik kon moeilijk mijn auto daar alleen achterlaten en te voet achter een fietser gaan lopen hè ... Bovendien wist ik niet zeker of ik wel volledig in mijn recht was, het klopt dat je niet mag stilstaan op een zebrapad, dus ja ...
        Maar de volgende keer dat ik hem tegenkom (die kans is vrij reëel, er zijn niet veel fietsers die naar Delhaize gaan en meestal gaan die niet naar honderd verschillende supermarkten hè) zal ik hem wel terugpakken Ik heb een creatieve geest
        Hm.Zou ik niet doen.Jij hebt dan niet meer het bewijs dat hij die deuk in je wagen heeft geshot.Maar als jij hem dan iets doet,en hij heeft getuigen,dan ben jij de schuldige.
        (Wat je dat ook bent,aangezien je een "onschuldige " aanvalt die je op dat moment niets heeft gedaan).

Comment

Mijn vriend en ik waren nekeer in een smalle straat binnen de bebouwde kom naast mekaar aan het rijden. Er was al een hele rij achter ons maar er was toch zone 30 en we reden 25. We draaiden zo een andere straat in (ook zone 30) en plots reed er zo ne stomme lul van de beroeps achter ons. Die pé die begint daar in zijn toeren te schieten en te doen. zo fel da ik dacht: **** man, subiet parkeerd die zijne auto in mij reet... Dus mijn vriend en ik, wij wijken uit. Hij rijdt voorbij en steekt de dikke vinger op en ik schiet in mijn marginale uitscheld lach. Die kerel stopt en roept kei luid: nog lache ook?? (en die had zo van die gespierde popay armen). Aangezien mijn vriend ik nogal goed zijn in ambras maken hebben we die kerel maar gelaten (want stel dat de politie daar dan weer achterkomt enzo...). Maar het kost toch enorm veel moeite om u te bedaren in zo'n situatie hoor...

Comment

Net voor ik vertrok op reis vorige week nog wat voorgehad ...

Ik draai de parking van de Delhaize in Kortrijk op, en direct rechts is iemand achteruit uit zijn parking aan het rijden en ik besluit me daar te parkeren. Uiteraaard moet ik even wachten tot de vrij oude dame uit het gat geraakt, en achter me staan enkele andere auto's te wachten.

Blijkbaar stond ik met de achterkant van mijn auto op een zebrapad, dat van de ingang van de Delhaize naar de fietsenstalling loopt. Echter, quasi niet zichtbaar. Plots hoor ik geklop op mijn ruit, maar ik negeer het volkomen. Voor ik het weet wordt mijn deur vrij agressief opengetrokken en word ik bij mijn kraag vastgegrepen
            Hierop heb ik mijn deur dichtgetrokken, gek genoeg zat zijn arm niet tussen de deur, en ik zet mijn centrale vergrendeling op zodat de auto op slot is. Ondertussen was dat madamke nog altijd achteruit uit haar parkeerplaats aan het rijden.
            De man begint als een razende zot aan mijn klinken te rukken om mijn deur open te krijgen, maar dat gaat natuurlijk niet. Vervolgens begint hij op mijn ramen te kloppen, maar ik bleef gewoon voor mij kijken in de hoop dat hij zou weggaan. Uiteindelijk hield hij ermee op, maar ik hoor een luide bonk tegen mijn auto. Ik stap dus dadelijk uit, en hij had tegen mijn achterdeur geschopt, en er zit nu een deuk in mijn deur. Ik loop dus achter hem aan -hij was bejaard- en vraag wat er scheelt. Ik stond nog met mijn achterkant op het zebrapad geparkeerd en dat mocht niet, zei hij. Ik begin uit te leggen dat ik een deuk in mijn deur heb, en dat ik de politie ging verwittigen, zodat zij konden uitmaken wie in fout was. Hierop liep hij naar zijn fiets en reed hij weg, ik kon niet veel doen aangezien mijn auto nog met draaiende motor en open deur op de parking stond, en om van die parking weg te geraken moest ik drie éénrichtingsstraten door, tegen dan was hij dus al lang weg ...

Nu zit ik dus mooi opgescheept met een deuk in mijn deur door een bejaarde idioot

Kan ik hiermee nog naar de politie stappen ? Allez, waarschijnlijk wel hè .. Maar de kans dat er nog iets aan kan gedaan worden ...
            Ik vind 't echt grof, kan ik er wat aan doen dat ik noch vooruit, noch achteruit kon rijden ... Als hij de energie heeft om mij aan mijn kraag uit de auto te trekken, heeft hij toch ook mooi de energie om één stap naar rechts te zetten en achter mijn auto over het zebrapad te wandelen ??

Echt schandalig vind ik het.
            Gij trekt het ongeluk toch echt wel aan, he. Laatst met die madam wat u beschuldigde van agressief rijden (heb je daar trouwens nog iets van gehoord), nu dit weer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
              Gij trekt het ongeluk toch echt wel aan, he. Laatst met die madam wat u beschuldigde van agressief rijden (heb je daar trouwens nog iets van gehoord), nu dit weer.

Neen, ik trek rarigheden aan

Twee weken geleden heb ik de carwash in Brugge kapotgemaakt
              Ik reed in de wasstraat, en we zitten ongeveer halverwege, wanneer mijn vriendin zegt:
              "Heu ... Lieveke ?"
              "Ja ?"
              "Kan het zijn dat we niet meer vooruit gaan ?"
              *kijkt eens rond*
              "O-oooow"

En dan maar beginnen toeteren, gelukkig zagen ze het direct .. We hebben eerst zeker 20 minuten in de auto moeten wachten, terwijl de zeemvellen maar bleven slaan tegen de auto, en het water bleef maar lopen ... Uiteindelijk zijn ze erin geslaagd het spel stop te zetten, dan zijn we mogen uitstappen, hebben een colaatje gekregen en anderhalf uur moeten wachten totdat de Golf terug bevrijd was
              Als excuses heb ik een tienbeurtenkaart gekregen, 't was het wel waard
              1994 Mercedes SL320
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Mja, de Golf zal toen wel heel goed gewassen zijn geweest hé

Comment

Neen, ik trek rarigheden aan

Twee weken geleden heb ik de carwash in Brugge kapotgemaakt
                  Ik reed in de wasstraat, en we zitten ongeveer halverwege, wanneer mijn vriendin zegt:
                  "Heu ... Lieveke ?"
                  "Ja ?"
                  "Kan het zijn dat we niet meer vooruit gaan ?"
                  *kijkt eens rond*
                  "O-oooow"

En dan maar beginnen toeteren, gelukkig zagen ze het direct .. We hebben eerst zeker 20 minuten in de auto moeten wachten, terwijl de zeemvellen maar bleven slaan tegen de auto, en het water bleef maar lopen ... Uiteindelijk zijn ze erin geslaagd het spel stop te zetten, dan zijn we mogen uitstappen, hebben een colaatje gekregen en anderhalf uur moeten wachten totdat de Golf terug bevrijd was
                  Als excuses heb ik een tienbeurtenkaart gekregen, 't was het wel waard
                  Een tienbeurtenkaart

Comment

Ik kwam eerst bijna zot, ik dacht dat hij vol krassen ging zitten of zo ... Twintig minuten in de carwash, en dan nog steeds op dezelfde plaats ... Maar gelukkig is er niks mis mee
                    1994 Mercedes SL320
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benjamin
                      Een tienbeurtenkaart
                      Vind je dat zó bijzonder ? Het spaart mij 100€ uit, vind ik wel een mooie geste van die carwash, maar om daar nu zó ondersteboven van te zijn

Genoeg off-topic, trouwens ! Terug naar verkeersagressie
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Er kwam tijdens het rood licht eens een Z4 naast ons staan terwijl dat we op zoek waren naar sprintjes; die gast verliest dan ook nog eens terwijl hij ons zelf uitdaagde (wat ik eigenlijk niet echt snap aangezien het minimum een 2.2i 170pk was, en wij maar een dieselstoof bijhadden) en dan komt hij er opnieuw naast staan aan het volgende licht en op het volgende recht stuk (versmalling naar éénbaansvak) vliegt ie op zijn rem om ons te kl*t*n, hij blijft effe stilstaan, spijtig dat ie niet uit de wagen kwam (wij waren toch met 2 )

we zijn gewoon effe blijven staan en toen is ie terug vertrokken.

edit: we hadden hem eigenlijk niet mogen uitdagen door effe te pinken met de 4 pinkers om hem te laten zien dat we gewonnen waren.
                        Last edited by 911turbo; 20/02/2005, 20:39.
                        A Twist of the Wrist

Comment

Jep, that reminds me ...

Ooit eens in Oostende een sjonnie afgedroogd aan de lichten, en ik vertraag terug tot de wettelijke snelheid. Pipo komt natuurlijk langsgereden met een middelvinger in de lucht, hij komt voor me rijden en remt keihard ... Een slechte verliezer, dus. De volgende lichten stonden op groen, maar er was niemand in de buurt. Ik stop dus voor het groen, en omdat meneer Sjonnie zo dicht op me reed, stopte hij vlak achter me en kon hij niet meer weg. Op het moment dat het licht op oranje sprong ben ik doorgereden, zodat hij voor de lichten ging staan en ik van 'm af was.
                          Groot was m'n teleurstelling toen ik zag dat hij door het róód meereed met me, maar m'n geluk kon niet meer op bij het zien van de flitspaal die afging omdat hij door een rood stoplicht reed

Héérlijk gewoon !
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Jep, that reminds me ...

Ooit eens in Oostende een sjonnie afgedroogd aan de lichten, en ik vertraag terug tot de wettelijke snelheid. Pipo komt natuurlijk langsgereden met een middelvinger in de lucht, hij komt voor me rijden en remt keihard ... Een slechte verliezer, dus. De volgende lichten stonden op groen, maar er was niemand in de buurt. Ik stop dus voor het groen, en omdat meneer Sjonnie zo dicht op me reed, stopte hij vlak achter me en kon hij niet meer weg. Op het moment dat het licht op oranje sprong ben ik doorgereden, zodat hij voor de lichten ging staan en ik van 'm af was.
                            Groot was m'n teleurstelling toen ik zag dat hij door het róód meereed met me, maar m'n geluk kon niet meer op bij het zien van de flitspaal die afging omdat hij door een rood stoplicht reed

Héérlijk gewoon !
                            Bwahahahahaha! Die zal ook wel even op zijn stuur geklopt hebben.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik blijf altijd mooi in auto zitten , zie dat die klojo een geweer bovenhaald Is al eens gebeurd hire in belgië

Comment

Jep, that reminds me ...

Héérlijk gewoon !
                                Dit is wel uitgelokte verkeersagressie hé... gij trekt dergelijke zaken wel aan... op die parking Delhaize te Kortrijk zou ik uitgestapt zijn en beleefd vragen wat er scheelde (doen alsof je neus bloedt) die gaat niet direct op u beginnen kloppen hoor...
                                en als je weet wat er scheelt kan je tenminste je wagen wat verzetten i.p.v. één of meerdere blutsen te riskeren.
                                Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                                & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                                http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                                Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                                  Dit is wel uitgelokte verkeersagressie hé... gij trekt dergelijke zaken wel aan... op die parking Delhaize te Kortrijk zou ik uitgestapt zijn en beleefd vragen wat er scheelde (doen alsof je neus bloedt) die gaat niet direct op u beginnen kloppen hoor...
                                  en als je weet wat er scheelt kan je tenminste je wagen wat verzetten i.p.v. één of meerdere blutsen te riskeren.
                                  Als er bij mij zoiets gebeurt kan ik alles behalve vriendelijk vragen wat er fout is hoor, ik bereik ook zeer snel men kookpunt op dat gebied...die mens had bij mij géén twee keer op mijne wagen moeten kloppen of die had zijn vals gebit kunnen gaan zoeken in den Delhaize
                                  2014 Bmw 118d Estorill //M
                                  2000 Bmw 320d
                                  2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                  2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                  https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                  Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                  Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragon
                                    Als er bij mij zoiets gebeurt kan ik alles behalve vriendelijk vragen wat er fout is hoor, ik bereik ook zeer snel men kookpunt op dat gebied...die mens had bij mij géén twee keer op mijne wagen moeten kloppen of die had zijn vals gebit kunnen gaan zoeken in den Delhaize
                                    Bij mij moeten ze ook met hun poten van mijn wagen blijven hoor. Ooit heeft er iemand twee deuren van onze Mercedes bekrast. Het was toen ik die weg was met die wagen. Was hooguit een jaar oud toen. Had ik de dader betrapt, ik ging er op geklopt hebben hoor!
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                      Had ik de dader betrapt, ik ging er op geklopt hebben hoor!

Waar denk je dat een brandblusser voor dient?

Comment

In zo'n geval zou ik denk ik ook naar mijn krik durven grijpen en die kerel is laten voelen wat er gebeurd als ze aan mijn wagen zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
                                          Waar denk je dat een brandblusser voor dient?
                                          Aa gij sadistje: eerst ze in brand steken en dan de brandblusser naar hun kop werpen ...

Comment

Working...
                                          X