Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben maar snel de winkel binnengelopen, want van een vettigaard gelijk hem (dertiger, dik 100 kilo, vettig lang haar, ringbaard, leren broek en vest zonder mouwen) was ik mij wel iets verwachtende ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ben maar snel de winkel binnengelopen, want van een vettigaard gelijk hem (dertiger, dik 100 kilo, vettig lang haar, ringbaard, leren broek en vest zonder mouwen) was ik mij wel iets verwachtende ...
Hèhè, zo een typisch kereltje van metaalbewerking...
Neen, sm nog niet geprobeerd Maar daar heb ik geen behoefte aan ...
Dit keer kon ik de woede van meneer Calibra wel begrijpen, omdat ik drie parkeerplaatsen in beslag nam (ik stond er dwars op) is zijn spoiler en zijschort kapot ... Mja, moet hij maar niet zo dom zijn om op zo'n hoge stoep te rijden hè
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Neen, sm nog niet geprobeerd Maar daar heb ik geen behoefte aan ...
Dit keer kon ik de woede van meneer Calibra wel begrijpen, omdat ik drie parkeerplaatsen in beslag nam (ik stond er dwars op) is zijn spoiler en zijschort kapot ... Mja, moet hij maar niet zo dom zijn om op zo'n hoge stoep te rijden hè
Waarom ziet hij er anders uit alsof hij in metaalbewerking zit denk je ?
heb woensdagochtend weer iets meegemaakt in kortrijk was in de gentstraat ik en mijn moeder (courier) moesten daar brieven afleveren maar we vonden het huisnummer niet enja moeder smijt hem zo een beetje op de weg een beetje op de parking komt daar wel een bmw aangevlogen aan een snelheid van 100 ofzo hij gaat vol in de remmen! was net plaats genoeg dat hij kon door rijden hij was een beetje woedend en zette zich iets verder over heel de baan zodat we niet meer verder konden Schrik sloeg me aan het hart wat was die *** van plan moeder twijfelde zou ik er op vliegen of niet Maar ze heeft besloten van niet want nog een week en we zouden nieuwe wagen krijgen en zou zonde zijn van de versmeten centjes hebben gewoon achteruit gereden en vlug een straat ingereden en daarna niets meer van gezien Oef gelukkig maar
Comment