Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Verkeersagressie topic
Collapse
X
-
Ik heb deze week ghostrider nog eens bekeken en ik krijg wel goesting om zonder plaat die mannen eens kwijt te rijden.
ghostrider is echt wel lachen, die rijdt op 1/3 gas en de politie moet alle moeite doen om hem nog maar bij te houden.A Twist of the Wrist
Comment
-
zie mijn onderschriftPeugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Eergisteren heeft er een stoere dertiger naar mij geroepen !
Ik reed naar Game Mania om mij Gran Turismo 4 aan te schaffen, en ik moet scheef de parking oprijden omdat een pipo met zijn BMW langs de stoep staat. Net als ik uitstap, rijdt hij weg, en er komt een té marginale Calibra opgereden, hij schuurt volledig langs de grond bij het oprijden van de parking (dwars op de stoep) en zijn voorspoiler vliegt ervan, en zijschort scheurt volledig. Hij stapt uit en begint te razen naar mij, dat ik mij moest rechter parkeren en zo van die dingen
Ben maar snel de winkel binnengelopen, want van een vettigaard gelijk hem (dertiger, dik 100 kilo, vettig lang haar, ringbaard, leren broek en vest zonder mouwen) was ik mij wel iets verwachtende ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexEergisteren heeft er een stoere dertiger naar mij geroepen !
Ik reed naar Game Mania om mij Gran Turismo 4 aan te schaffen, en ik moet scheef de parking oprijden omdat een pipo met zijn BMW langs de stoep staat. Net als ik uitstap, rijdt hij weg, en er komt een té marginale Calibra opgereden, hij schuurt volledig langs de grond bij het oprijden van de parking (dwars op de stoep) en zijn voorspoiler vliegt ervan, en zijschort scheurt volledig. Hij stapt uit en begint te razen naar mij, dat ik mij moest rechter parkeren en zo van die dingen
Ben maar snel de winkel binnengelopen, want van een vettigaard gelijk hem (dertiger, dik 100 kilo, vettig lang haar, ringbaard, leren broek en vest zonder mouwen) was ik mij wel iets verwachtende ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeantwoorden alex69alex
Het antwoord is wss ja, maar hij wil het zo aan ons overbrengen dat hij niet te slaafs overkomt.
Een van de dagen krijgen we wel een antwoord dat samen met z'n meesteresje is opgesteld!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeantwoorden alex69alex
Dit keer kon ik de woede van meneer Calibra wel begrijpen, omdat ik drie parkeerplaatsen in beslag nam (ik stond er dwars op) is zijn spoiler en zijschort kapot ... Mja, moet hij maar niet zo dom zijn om op zo'n hoge stoep te rijden hè1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexNeen, sm nog niet geprobeerd Maar daar heb ik geen behoefte aan ...
Dit keer kon ik de woede van meneer Calibra wel begrijpen, omdat ik drie parkeerplaatsen in beslag nam (ik stond er dwars op) is zijn spoiler en zijschort kapot ... Mja, moet hij maar niet zo dom zijn om op zo'n hoge stoep te rijden hè
Comment
-
heb woensdagochtend weer iets meegemaakt in kortrijk was in de gentstraat ik en mijn moeder (courier) moesten daar brieven afleveren maar we vonden het huisnummer niet enja moeder smijt hem zo een beetje op de weg een beetje op de parking komt daar wel een bmw aangevlogen aan een snelheid van 100 ofzo hij gaat vol in de remmen! was net plaats genoeg dat hij kon door rijden hij was een beetje woedend en zette zich iets verder over heel de baan zodat we niet meer verder konden Schrik sloeg me aan het hart wat was die *** van plan moeder twijfelde zou ik er op vliegen of niet Maar ze heeft besloten van niet want nog een week en we zouden nieuwe wagen krijgen en zou zonde zijn van de versmeten centjes hebben gewoon achteruit gereden en vlug een straat ingereden en daarna niets meer van gezien Oef gelukkig maar
Comment
Comment