Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zijn vader en broer waren aan het rijden op de autostrade. Cruisecontrol op 125 km/u. Op een bepaald moment steken ze een auto voorbij. Enkele kilometers later steekt die auto hen terug voorbij. Eventjes later steken ze hem terug voorbij. En terug steekt die auto hen voorbij. Enfin, dit gebeurt zo enkele keren. Die man in die andere auto begint zijn geduld te verliezen en denkt dat de vader van mijn vriend hem aan het uitdagen is. Dit is natuurlijk niet zo, want de cruisecontrol staat op en hij houdt een constante snelheid aan. Het is eigenlijk die man zelf die (zonder dat hij het zelf beseft) nu eens vlugger en dan eens trager rijdt.
Op het moment dat ze hun oprit oprijden, parkeert die man zijn auto op het midden van de straat en blokkeert zo gans de boel. Hij stapt uit en loopt naar de vader van mijn vriend en begint die aan te vallen. Heeft zelfs een deuk in hun auto getrapt. Helaas voor die man, maar z'n slachtoffer was vele malen sterker dan hem. Er zijn toch wel enkel rake klappen gevallen. Ze hebben hem kunnen overmeesteren en hem op de grond in bedwang kunnen houden tot de politie gearriveerd was. Ze hebben hem meegenomen en ondertussen was hij aan het schreeuwen: "IK WEET JULLIE WEL TE VINDEN"!!!
Ik kon het eerst niet geloven toen ik het hoorde. Ik begrijp nog altijd niet waarom die man dat gedaan heeft. En ik kan de vader van mijn vriend, het is nu niet echt iemand die andere mensen op de autostrade zit uit te dagen.
Het was een Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD. Enkele maanden oud. Zeer mooie auto met toch al een fameus prijskaartje, maar nu toch niet echt een statussymbool. Het is me eigenlijk een raadsel waarom die man dat gedaan heeft.
Het was een Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD. Enkele maanden oud. Zeer mooie auto met toch al een fameus prijskaartje, maar nu toch niet echt een statussymbool. Het is me eigenlijk een raadsel waarom die man dat gedaan heeft.
wij hebben thuis een ford galaxy en een golfje.
als ik met de galaxy iemand voorbijsteek (ook met cruise control) zijn er heel veel mensen die bijna onmiddellijk me terug inhalen om dan weer trager voor me te gaan rijden en als je ze dan terug wil inhalen beginnen ze te versnellen als je er naast rijdt.
als ik met onze golf de autostrade optrek heb ik dit nooit voor.
ik concludeer daar dus uit dat mensen niet graag voorbijgestoken worden door een monovolume...
wij hebben thuis een ford galaxy en een golfje.
als ik met de galaxy iemand voorbijsteek (ook met cruise control) zijn er heel veel mensen die bijna onmiddellijk me terug inhalen om dan weer trager voor me te gaan rijden en als je ze dan terug wil inhalen beginnen ze te versnellen als je er naast rijdt.
als ik met onze golf de autostrade optrek heb ik dit nooit voor.
ik concludeer daar dus uit dat mensen niet graag voorbijgestoken worden door een monovolume...
Raar. Mij maakt dat allemaal niet uit hoor. Als ze te traag rijden, haal ik ze in, en anders niet. Monovolume of niet. Whatever.
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel doe hoor. Met de simpele reden dat ik graag voor me uit kijk terwijl ik rijd en met zo'n monovolumer voor je neus zie je helemaal niets meer van wat er voor je allemaal gebeurt.
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel doe hoor. Met de simpele reden dat ik graag voor me uit kijk terwijl ik rijd en met zo'n monovolumer voor je neus zie je helemaal niets meer van wat er voor je allemaal gebeurt.
Daarom, even voorbij...
idd, doe ik ook
met zo een kar voor je zie je helemaal niks meer
als die daarvoor het kot dichtgooit moet jij wachten tot de mono remt.....
Sommige worden gewoon helemaal niet graag ingehaald. Om een vb. te geven: ik kwam eens uit een bocht op een helling. Uit een zijstraat, vlak na die bocht, kwam een monovolume. Aangezien ik meer vaart had, en ik niet verwachtte dat die monovolume vol gas zou gaan, haalde ik onmiddellijk in. Echter, de vrouw in de monovolume gaf wel iets meer gas dan ik verwachtte, maar ik geraakte er alsnog vlot over. Echter, begon die op de koop toe niet met haar grote lichten te knipperen, gewoon omdat ik haar inhaalde zeker? Ik vol op de rem gaan staan en even traag rijden, om haar op te houden. Ze moest maar niet zo vijandig doen omdat ze eens ingehaald wordt.
Zijn vader en broer waren aan het rijden op de autostrade. Cruisecontrol op 125 km/u. Op een bepaald moment steken ze een auto voorbij. Enkele kilometers later steekt die auto hen terug voorbij. Eventjes later steken ze hem terug voorbij. En terug steekt die auto hen voorbij. Enfin, dit gebeurt zo enkele keren. Die man in die andere auto begint zijn geduld te verliezen en denkt dat de vader van mijn vriend hem aan het uitdagen is. Dit is natuurlijk niet zo, want de cruisecontrol staat op en hij houdt een constante snelheid aan. Het is eigenlijk die man zelf die (zonder dat hij het zelf beseft) nu eens vlugger en dan eens trager rijdt.
Op het moment dat ze hun oprit oprijden, parkeert die man zijn auto op het midden van de straat en blokkeert zo gans de boel. Hij stapt uit en loopt naar de vader van mijn vriend en begint die aan te vallen. Heeft zelfs een deuk in hun auto getrapt. Helaas voor die man, maar z'n slachtoffer was vele malen sterker dan hem. Er zijn toch wel enkel rake klappen gevallen. Ze hebben hem kunnen overmeesteren en hem op de grond in bedwang kunnen houden tot de politie gearriveerd was. Ze hebben hem meegenomen en ondertussen was hij aan het schreeuwen: "IK WEET JULLIE WEL TE VINDEN"!!!
Ik kon het eerst niet geloven toen ik het hoorde. Ik begrijp nog altijd niet waarom die man dat gedaan heeft. En ik kan de vader van mijn vriend, het is nu niet echt iemand die andere mensen op de autostrade zit uit te dagen.
Dat is de reden waarom er altijd een stuurslot onder m'n zetel ligt
Ik kom naar een tweevaksrondpunt gereden. Het rechtervoorsorteervak staat vol auto's, dus ik neem het lege linkse vak. de eerste wachtende auto is een kangoo van een of ander bedrijf, met daarachter een mondeo van de politie. Ik moet rechtdoor op het rondpunt, en de kangoo blijft rechts van mij rijden, met daarachter de politie. Echter, er komt een vrachtwagen op het rondpunt gereden, en de kangoo gaat daar vlak achter rijden. Aangezien ik de politie niet wou afsnijden, heb ik mij tussen de kangoo en de vrachtwagen gesmeten. (allez, wat extreem gesteld, er zat nog een mooie wagenlengte tussen, dus ja). Die kangoo begint agressief te toeteren, en rijdt achter mij het rondpunt af. Hij rijdt mij voorbij, en remt vlak voor mij neus keihard. Wellicht had die nog niet in zijn spiegel gekeken, maar de flikken reden achter hem, en hebben hem aan de kant gezet
De max, ik vraag me af wat hij zou gekregen hebben
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Zo'n ronde punten vind ik soms echt ambetant omdat de meesten niet weten hoe het juist in elkaar zit.
Het rechtervak is voor degenen die direct de volgende afslag op de rotonde moeten nemen, het linkse vak voor degenen die wat verder op de rotonde moeten rijden en net voor hun afslag komen zij dan op het rechtervak. Natuurlijk blijven de meesten die het rechtervak hebben gekozen, toch tot het einde van het rond punt rijden. Zeer vervelend soms.
In Frankrijk lukt dat wonderwel en schijnt iedere chauffeur te weten waar hij hoort te rijden, wrm zou het dan hier niet lukken?
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Zo'n ronde punten vind ik soms echt ambetant omdat de meesten niet weten hoe het juist in elkaar zit.
Het rechtervak is voor degenen die direct de volgende afslag op de rotonde moeten nemen, het linkse vak voor degenen die wat verder op de rotonde moeten rijden en net voor hun afslag komen zij dan op het rechtervak. Natuurlijk blijven de meesten die het rechtervak hebben gekozen, toch tot het einde van het rond punt rijden. Zeer vervelend soms.
In Frankrijk lukt dat wonderwel en schijnt iedere chauffeur te weten waar hij hoort te rijden, wrm zou het dan hier niet lukken?
Inderdaad ... Nu, ik moet zeggen dat ik soms ook wel eens valsspeel ... Als op het rechtervak een enorme file staat en ik moet rechdoor, dan neem ik gewoon het linkervak hoor ... Maar mensen die het rechtervak nemen en dan een heel rondpunt ronddraaien Idiots ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Je hebt ook mensen die het niet afkunnen dat je velgen ophebt en een sieruitlaatje
Enfin zo komt het toch over...
Met de Fiesta heb ik NOOIT last van verkeersagressie, met de Focus is dat al een kleine ramp (bumperkleven, voorbijsteken en dan op de rem, ze laten mij nu zonder die andere bumper zelfs vlotter tussen bij het ritsen...) en met de Escort is het soms gewoon ondoenbaar...
't Is volgens sommigen een johnnybak, maar blijkbaar voelen ze wel de drang om zich kost wat kost te bewijzen
Comment