Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k heb zo ooit ook voor ne zatlap de flikken gebeld, die hebben ze wel serieus gepakt.
Dat was op een zondag in de vroege avond, die kerel komt het cafe uit en strompelt naar zijn auto, doet er dan 10 min over voor hij em van't slot heeft, valt voor 5 min in slaap achter het stuur en start dan en rijdt door, daar heb ik toen ook voor gebeld. Die heb ik dan een stukje gevolgd, (ik had het allemaal gezien toen ik in de frituur aan stond te schuiven en die vertrok juist toen ik buiten kwam) en de politie heeft em onderschep mee dat hij bij zijn huis stond. Hebben mij enkele vraagjes gestelt en ben toen maar door gereden.
Die buurman wordt daar nog kwaad op mij dat ik de mensen gerust moet laten, bla bla. 'k heb em ferm geantwoord dat em nie moet zeveren en gevraagd wat hij er van zou vinden moest z'n buur zo z'n dochterke omver moest rijden.
Da was echt zone verstokte zatlap die dat kennelijk alle weken een paar keer deed, die mogen ze van mij goed straffen en direct rijbewijs bijhouden.
tja, er zijn blijkbaar nog altijd debielen op de wereld he
Nog eens het bewijs van de schitterende en snelle service van de ons politiesysteem *zucht* aan wat geven wij onze belasting eigenlijk? voor hun tv's voor hun sport te bekijken
Nog eens het bewijs van de schitterende en snelle service van de ons politiesysteem *zucht* aan wat geven wij onze belasting eigenlijk? voor hun tv's voor hun sport te bekijken
Betaal je nu al belastingen? Je bent amper 16 jaar.
wij hebben thuis een ford galaxy en een golfje.
als ik met de galaxy iemand voorbijsteek (ook met cruise control) zijn er heel veel mensen die bijna onmiddellijk me terug inhalen om dan weer trager voor me te gaan rijden en als je ze dan terug wil inhalen beginnen ze te versnellen als je er naast rijdt.
als ik met onze golf de autostrade optrek heb ik dit nooit voor.
ik concludeer daar dus uit dat mensen niet graag voorbijgestoken worden door een monovolume...
Door bestelwagens ook niet.
Wat ik al heb meegemaakt. Vooral middelvingers . Maar ik blijf meestal kalm en rij rustig verder.
Ik kom naar een tweevaksrondpunt gereden. Het rechtervoorsorteervak staat vol auto's, dus ik neem het lege linkse vak. de eerste wachtende auto is een kangoo van een of ander bedrijf, met daarachter een mondeo van de politie. Ik moet rechtdoor op het rondpunt, en de kangoo blijft rechts van mij rijden, met daarachter de politie. Echter, er komt een vrachtwagen op het rondpunt gereden, en de kangoo gaat daar vlak achter rijden. Aangezien ik de politie niet wou afsnijden, heb ik mij tussen de kangoo en de vrachtwagen gesmeten. (allez, wat extreem gesteld, er zat nog een mooie wagenlengte tussen, dus ja). Die kangoo begint agressief te toeteren, en rijdt achter mij het rondpunt af. Hij rijdt mij voorbij, en remt vlak voor mij neus keihard. Wellicht had die nog niet in zijn spiegel gekeken, maar de flikken reden achter hem, en hebben hem aan de kant gezet
De max, ik vraag me af wat hij zou gekregen hebben
ik heb gewoon een verwittiging gekregen, das alles
Idd, ze hangen iets te fel de moraalridder uit en bestempelen dingen die 1000x/dag gebeuren (en die ze wss zelf ook wel eens doen) als staatsgevaarlijk
Bvb diene 1ste kerel van de laatste aflevering achtervolgen ze 1st 10km om hem dan uiteinelijk te kunnen pakken op overdreven snelheid tijdens het inhalen, komaan... get a life aja! En die vrouwelijke flik (zeg maar seut) de ganse tijd me e zaagstemmeke: "ziet, kijk nu nekeer goed, em rijdt al op de witte lijn, ge ziet da em aan't duwen is he, da ziede toch duidelijk" -> [img] http://users.pandora.be/degemzen/Xytras/zZz[1].jpg[/img]
Geen twijfel da er manne zijn die zwaar over de schreef gaan, maar meestal is toch wel duidelijk te zien dat ze er op gebrand zijn om er is iemand bij te lappen, soms echt wel op onnozele overtredingen...
inderdaaad, t' is altijd van dat fijn stemmeke: 't is van de polies meneer.....
wreed seuteke,....denk als er ene eens ferm irritant zal beginnen doen da ze in haar broek zal schijten....
Halfweg in de afrit zie ik plots dat meneer wat naar de binnenbocht neigt, en voor ik het weet zit die Polo rechts van mij op de pechstrook
'k Heb hem mooi laten passeren -hij moest nog eens goed remmen ook, blijkbaar - en hem voor de rest laten voorrijden ... Stommen aap !
'k Heb nog mooi z'n nummerplaat, maar ik denk niet da'k klacht ga indienen .. Uiteindelijk heb ik geen schade hè ... 'k had wel liever wat naar rechts gestuurd op 't moment dat hij naast me zat, maar dan zit je weer met heel die miserie voor de verzekering en al, gelukkig heb ik mij kunnen inhouden
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Halfweg in de afrit zie ik plots dat meneer wat naar de binnenbocht neigt, en voor ik het weet zit die Polo rechts van mij op de pechstrook
'k Heb hem mooi laten passeren -hij moest nog eens goed remmen ook, blijkbaar - en hem voor de rest laten voorrijden ... Stommen aap !
'k Heb nog mooi z'n nummerplaat, maar ik denk niet da'k klacht ga indienen .. Uiteindelijk heb ik geen schade hè ... 'k had wel liever wat naar rechts gestuurd op 't moment dat hij naast me zat, maar dan zit je weer met heel die miserie voor de verzekering en al, gelukkig heb ik mij kunnen inhouden
Jij zoekt toch precies steeds de problemen op. Als je niet had zitten 'suffen' had je dit helemaal kunnen voorkomen.
Comment