Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkeersagressie topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vrijdag ook weer iets meegemaakt:
    Ik rij met ne maat van mij naar ons café, ik rij in het dorp door een redelijk smalle straat, met een auto voor mij.
    Op die baan heb ik voorrang (staat een bord met een dikke pijl verticaal en een klein streepje horizontaal, zo een raket precies), maar uit een straat rechts komt er ineens ne zot in een Ford Fiesta'ke uitgevlamd, letterlijk GEVLAMD, die schiet hem tussen mijnen auto en dienen voor mij.
    Ik smijt alles dicht, vlieg der op mijne claxon en kan nog net uitwijken naar links (gelukkig dat der geen auto's van den andere kant kwamen!).
    Die kerel (denk gast van +-25jaar) vertraagd zo, zit zo teken te doen van "gaan we uitstappen ofwa? hee, heee...". Wij zitten ook allerlei gebaren te maken (waaronder het gekende vingertje ), ik blijf zo in dat gat hangen,... (ge kent dat wel hé ). Dan moesten we rechtsaf aan het kruispunt en meneer-ik-denk-dat-ik-alles-mag ging rechtdoor..

Grrrrr... was k toen ff pissed off...
    Voor mijn part mocht hij uitstappen, we waren toch met twee en de stuurstang lag gereed...

Comment

• Nu op vtm; telefacts over vluchtmisdrijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Es-eller
        Nu op vtm; telefacts over vluchtmisdrijven
        Vluchtmisdrijven lijken (jammer genoeg) precies wel in de mode..
        Ik kan het wel een beetje begrijpen dat iemand in schock geraakt nadat hij iemand/iets heeft geraakt en dat hij/zij dan doorrijdt, maar dan kan je je toch op zijn minst achteraf gaan aangeven!
        En niet zoals bij dat 16-jarig meisje en de bestelwagen, waarbij de chauffeur snel een andere spiegel liet monteren om het verdoezelen..

Comment

OMG, heb het ook gezien ...

Al die feiten spreken tegen dat mens, en toch maar blijven ontkennen

Ze was op het moment van het misdrijf op die plaats,
          haar man had gedronken,
          ze waren eerst nog 400 meter doorgereden omdat ze niet konden stoppen op de plaats zelf, er stonden teveel auto's geparkeerd
          ze hadden rechts voorgesorteerd en rechtdoor gereden
          de auto heeft schade

Ze had precies voor alles nen uitleg 'het is een opeenstapeling van toevalligheden !'

Yeah right
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
            OMG, heb het ook gezien ...

Al die feiten spreken tegen dat mens, en toch maar blijven ontkennen

Ze was op het moment van het misdrijf op die plaats,
            haar man had gedronken,
            ze waren eerst nog 400 meter doorgereden omdat ze niet konden stoppen op de plaats zelf, er stonden teveel auto's geparkeerd
            ze hadden rechts voorgesorteerd en rechtdoor gereden
            de auto heeft schade

Ze had precies voor alles nen uitleg 'het is een opeenstapeling van toevalligheden !'

Yeah right
            Maar ze was niet blond (hoewel dat beweerd werd). Waarbij ik niet wil beweren dat het niet opzettelijk gedaan was. Maar het is dan ook vreemd dat ze de motorrijdster nog geholpen heeft (was haar verklaring toch) en dat er nog een motorrijder gestopt was die verpleger (getuige) was en dat ze daarna niet wisten wie het gedaan zou hebben.

We hebben natuurlijk maar 1 kant van het verhaal gehoord maar er zijn zoveel tegenstrijdigheden. Persoonlijk vind ik dat dergelijke zaken niet uitgesmeerd mogen worden in de media zolang het onderzoek loopt.

Comment

• Als je in de voorsorteerstrook staat voor naar rechts en je rijdt rechtdoor ben je zowiezo al in fout. OK ik heb het ook al moeten doen, maar dan geef je toch op z'n minst voorrang aan de mensen die wel in het juiste vak staan.

Comment

Overlaatst ook een geval gehad van vluchtmisdrijf. We vinden de afgebroken voorbumper terug van het aanrijdende voertuig, met de nummerplaat erbij.
                Vluchter gevonden, goed gedronken, en blijven ontkennen. niet te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                  Over de pechtstrook rijden en agressief doen, zal ik zeker niet doen, maar zou wel even met de lichten een signaal hebben gegeven. Persoonlijk zou ik eerder wat meer afstand zijn gaan houden, want meestal zijn automobilisten die op de laatste moment voor je komen rijden, verstrooide bestuurders of zatlappen of oudere die hun rijbewijs gekregen hebben of jongeren die denken dat ze Schumacher zijn of bestuurders die het verkeersreglement aanpassen volgens hun eisen. Mekaar uitdagen heeft geen zin. Dit kan alleen maar leiden tot brokken.
                  Ik moet Atenza gelijk geven. Ik krijg er ook het schijt van als men plots voor mijn neus komt rijden omdat men te laat een afrit ziet of de baan oprijdt en denkt van we kunnen er wel nog op die brave mijnheer die komt afgereden zal wel remmen.

Moet men daarom via de pechstrook inhalen enz? Neen maar soms is het wel begrijpbaar.

Comment

• Vanmorgen nog een ferm staaltje agressie meegemaakt.

De agressor was (hoe kan het ook anders) een Waalse brusselaar in een smart.

Situatie:

Ik rij straat uit, naar rechts, en heb voorrang van rechts.

Links van me komt die oetlul met z'n debielenauto afgestoven zonder te stoppen, ik rij door, meneer remt een beetje, en steekt me dan ook nog eens razendsnel voorbij.

Ik uit mijn ongenoegen door een claxonneke, waarop de waal in kwestie bruusk op z'n remmen staat (dit scheelde écht weinig), en aanstalten maakte om uit te stappen om mij op mijn flamingant gezicht te kloppen.

Ik wachte af, en hoopte dat ie zou uitstappen en mij een klap zou geven, want het stond vol volk die hun ogen niet konden geloven. Indien hij mij een klap of duw had gegeven had hij mij carte blanche gegeven om mijn jarenlange opgekropte woede tegenover francofoone dikke nekken te uiten via een lijfstraf met mijn Bullock pedaalslot (die overigens altijd binnen handbereik ligt)

Jammer genoeg kon de waal in kwestie zijn woede temperen, en is hij doorgereden in zijn yuppie-bakje. Mijn ongenoegen voor walen stijgt met de dag,

daarom:

Les wallons, des vrai cochons.

Comment

• tsssk erm, walen grrr, hoe meer ik de laatste dagen naar het nieuws kijk hoe erger dit wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007
                        Vanmorgen nog een ferm staaltje agressie meegemaakt.

De agressor was (hoe kan het ook anders) een Waalse brusselaar in een smart.

Situatie:

Ik rij straat uit, naar rechts, en heb voorrang van rechts.

Links van me komt die oetlul met z'n debielenauto afgestoven zonder te stoppen, ik rij door, meneer remt een beetje, en steekt me dan ook nog eens razendsnel voorbij.

Ik uit mijn ongenoegen door een claxonneke, waarop de waal in kwestie bruusk op z'n remmen staat (dit scheelde écht weinig), en aanstalten maakte om uit te stappen om mij op mijn flamingant gezicht te kloppen.

Ik wachte af, en hoopte dat ie zou uitstappen en mij een klap zou geven, want het stond vol volk die hun ogen niet konden geloven. Indien hij mij een klap of duw had gegeven had hij mij carte blanche gegeven om mijn jarenlange opgekropte woede tegenover francofoone dikke nekken te uiten via een lijfstraf met mijn Bullock pedaalslot (die overigens altijd binnen handbereik ligt)

Jammer genoeg kon de waal in kwestie zijn woede temperen, en is hij doorgereden in zijn yuppie-bakje. Mijn ongenoegen voor walen stijgt met de dag,

daarom:

Les wallons, des vrai cochons.
                        Walen zijn agri, veel agressiever dan Vlamingen in 't verkeer

Comment

• Nederlanders hebben daar ook een aardig handje van weg. Eerst naar links uitwijken, dan de pinker aanzetten en dan pas kijken. Zo herken je een Nederlander.

Comment

• Wij hebben ook iets grofs meegemaakt paar weken terug...we stonden in file in Kortrijk en galant zoals ik ben, laat ik de chauffeurs beetje door (mensen die links in moeten, mensen die op mijn vak moeten komen)...tot ergernis van een vrachtwagenchauffeur die blijkbaar op zijn vrijdagavond graag toch ietsje voor 17uur thuis kon komen . Die begon te claxoneren en de reactie van mijn passagier was mss beetje overdreven maar soit. Die steekt het gekende vingertje de lucht in naar die chauffeur en beetje verder aan de rode lichten had 'm prijs é .
                            Chauffeur klautert uit...ik waarschuw mijn passagierke en die chauffeur kwam af met zo'n 20-cm lange priem en begint te dreigen van...rijdt 's mee tot op de parking, daar draai ik 'm er in vanachter, bla bla bla.
                            Zo'n 1m70 groot mannetje van een kilo of 50 die een object nodig heeft als verweer, in 1e instantie zijn mastodont en in 2e instantie zijn priem...wijselijk doorgereden en Mister Agri laten parkeren op zijn thuisbasis...zonder zijn priem gingen we wel 's uitgestapt zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken
                              Wij hebben ook iets grofs meegemaakt paar weken terug...we stonden in file in Kortrijk en galant zoals ik ben, laat ik de chauffeurs beetje door (mensen die links in moeten, mensen die op mijn vak moeten komen)...tot ergernis van een vrachtwagenchauffeur die blijkbaar op zijn vrijdagavond graag toch ietsje voor 17uur thuis kon komen . Die begon te claxoneren en de reactie van mijn passagier was mss beetje overdreven maar soit. Die steekt het gekende vingertje de lucht in naar die chauffeur en beetje verder aan de rode lichten had 'm prijs é .
                              Chauffeur klautert uit...ik waarschuw mijn passagierke en die chauffeur kwam af met zo'n 20-cm lange priem en begint te dreigen van...rijdt 's mee tot op de parking, daar draai ik 'm er in vanachter, bla bla bla.
                              Zo'n 1m70 groot mannetje van een kilo of 50 die een object nodig heeft als verweer, in 1e instantie zijn mastodont en in 2e instantie zijn priem...wijselijk doorgereden en Mister Agri laten parkeren op zijn thuisbasis...zonder zijn priem gingen we wel 's uitgestapt zijn...
                              oppassen met die truckertjes hoor, voor dat je weet zijn die zo stressed dat ze ontoerekeningsvatbaar worden.

En dan zit je daar, met een priem in je gat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007
                                oppassen met die truckertjes hoor, voor dat je weet zijn die zo stressed dat ze ontoerekeningsvatbaar worden.

En dan zit je daar, met een priem in je gat
                                Ikzelf doe ook niets van kwaad tegen truckers hoor, ik zal ze in alle mogelijkheden trachten te helpen, maar mijn passagier denkt er anders over en die priem ging dan ook in zijn gat terecht gekomen zijn é .
                                Ontoerekeningsvatbaar is enkel voor krankzinnigen, kinderen onder de 7 jaar, ... en niet voor truckers é

Comment

• als je zo iets meemaakt. getuigen vragen, en naar politie bellen met gegevens van vrachtwagen. Zeggen dat je bedreigt werd met verboden wapens. Dan eens zien of hij nog zo'n grote muil opentrekt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken
                                    Wij hebben ook iets grofs meegemaakt paar weken terug...we stonden in file in Kortrijk en galant zoals ik ben, laat ik de chauffeurs beetje door (mensen die links in moeten, mensen die op mijn vak moeten komen)...tot ergernis van een vrachtwagenchauffeur die blijkbaar op zijn vrijdagavond graag toch ietsje voor 17uur thuis kon komen . Die begon te claxoneren en de reactie van mijn passagier was mss beetje overdreven maar soit. Die steekt het gekende vingertje de lucht in naar die chauffeur en beetje verder aan de rode lichten had 'm prijs é .
                                    Voor dat type mannekes heb ik een zelfgemaakt cocktailke in mijn handschoenkastje liggen. Tabasco en chili pepers uiteperst + een snuifje javel, pepperspray is dan wel verboden maar zelfgemaakte cocktailkes wordt niets overgezegd hé Dat hij dan maar met zijn priem afkomt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pj
                                      Voor dat type mannekes heb ik een zelfgemaakt cocktailke in mijn handschoenkastje liggen. Tabasco en chili pepers uiteperst + een snuifje javel, pepperspray is dan wel verboden maar zelfgemaakte cocktailkes wordt niets overgezegd hé Dat hij dan maar met zijn priem afkomt...
                                      Haha en dat vullen in zo'n spuitbusje en spuiten maar met die handel goed idee

Comment

• En als je er de javel uitlaat kan je het nog op je spaghetti doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                          En als je er de javel uitlaat kan je het nog op je spaghetti doen
                                          Héhé voor als je op verplaatsing naar de Italiaan gaat eten ideaaaaal

Comment

Working...
                                          X