Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkeersagressie topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
    pfft seg, ik doe 1 uitspraak, en direct zitten al 2 mensen op me te kakken..

tis mijn mening, ik heb mijn gedacht erover, en niemand zal die kunnen wijzigen. Wat anderen erover denken, kan me geen reet schelen.

nu terug over verkeersagressie.
    Vind ik ook.Mening verkondigen op je iegen manier, wat anderen ervan denken moet je je niet aantrekken (niet dat ik het met je uitspraken eens ben).

Comment

• Edith.
      Last edited by ; 28/06/2005, 18:48.

Comment

pfft seg, ik doe 1 uitspraak, en direct zitten al 2 mensen op me te kakken..

tis mijn mening, ik heb mijn gedacht erover, en niemand zal die kunnen wijzigen. Wat anderen erover denken, kan me geen reet schelen.

nu terug over verkeersagressie.
        Oorspronkelijk geplaatst door reglement
        8. Vloeken of ongepast taalgebruik wordt niet toegestaan.

9. Als je kritiek wil uiten op een reply van iemand, doe dit dan correct en gefundeerd, ga vooral niet schelden.

10. Heb respect voor andermans mening, of auto. Smaken verschillen, maar hou het netjes.
        Mvg,
        FramF

Comment

idd, volledig mee akkoord..

door het feit dat je wegging, heb je je onderdanig gesteld aan hen, en voelen ze zich superieur, omdat ze toen wisten dat je schrik had van hen..
          dat doen ze zowiezo al... met 8 potten gel achterovergekamt haar, goude kettingen en dito ringen, spannend truitje om hun spieren te laten zien, zonnebril op, 5ehands bmw of mercedes en een gsm van rond de €500 die ze dan heel de tijd moeten laten zien door er overdreven luid mee naar elkaar te bellen... they think they are god...
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
            dat doen ze zowiezo al... met 8 potten gel achterovergekamt haar, goude kettingen en dito ringen, spannend truitje om hun spieren te laten zien, zonnebril op, 5ehands bmw of mercedes en een gsm van rond de €500 die ze dan heel de tijd moeten laten zien door er overdreven luid mee naar elkaar te bellen... they think they are god...
            Komkom, dit is hier totaal niet aan de orde. Ga naar een Vl.Bel. bijeenkomstje als je wil dom doen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
              Wie zijn "ze"? Weet jij dan wie de twee mannen zijn die voorbij Alex... z'n kot reden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren
                Mvg,
                FramF

ik heb me aan al die regels gehouden. Ik heb niet gevloekt. Ik heb mijn mening gefundeerd, namelijk : het kan me geen reet schelen.

en ik heb zeker respect voor je mening, het is gewoon dwaas dat mensen hierop zitten te kakken, en nu doet u het weer maar eens.

als u er problemen mee heeft : gelieve dit via PM te doen. Het feit dat ik volgens u mss denigrerend heb gedaan tgo negers, bruin apen, of al de rest van de allochtonen, dat is uw goed recht, maar bijgevolg is het hier de plaats niet voor, dus dat wil zeggen dat U 2 keer off topic ging. Nochtans is dit ook tegen de regels.

en nu terug over verkeersagressie.
                Last edited by ; 28/06/2005, 19:35.

Comment

EDIT
                  Pardon ?!?

Sjongejonge, wat een leerrijke dag vandaag ...

Mod-edit: quote aangepast om misverstanden te voorkomen.
                  Last edited by ; 28/06/2005, 19:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                    Pardon ?!?

Sjongejonge, wat een leerrijke dag vandaag ...

euhm, ik bedoel dus : dit is een autoforum, dus hier moet gepraat worden over auto's, en niet over wat voor soort mensen er in onze bevolking zitten

zoals je wel merkt, probeert freude am fahren me hierop te pakken, terwijl dit hier niet thuishoort.

Comment

zoals je wel merkt, probeert freude am fahren me hierop te pakken, terwijl dit hier niet thuishoort.

Al dat gepak en gezever hier toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren
                        Wie zijn "ze"? Weet jij dan wie de twee mannen zijn die voorbij Alex... z'n kot reden?
                        ik heb het over allochtone jongeren (vooral die jongeren) in het algemeen...

men mag racist noemen, kan mij niet schelen... mss ben ik ook wel racist, wie zal het zeggen?

genoeg (van mijn kant dan toch)
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                          Op't terras van ons kot is het dodelijk warm (volledig windstil), dus een kotgenoot en ik besloten om onze sandwiches vanavond op te eten op een stoeltje dat we aan de voordeur geplaatst hadden, zoals 't oud volk soms doet

't Was echt superplezant, tot plots een Golf II met gierende banden de hoek om komt gereden en erg zwaar optrekt. Blijkbaar waren zowel Dries als ik nogal aan't kijken naar de auto, want de chauffeur en zijn passagier (van 't Sergio Tacchini-type, met rechtopstaande witte petjes) keken vervaarlijk terug ... Nog geen 10 meter nadat ze ons gepasseerd zijn remt de bestuurder hard af, en hij stopt zijn auto ... Dries en ik kijken zo naar elkaar, en we staan recht, klaar om naar binnen te lopen, alhoewel we dus écht níks misdaan hadden, buiten gekeken naar de passerende Golf.

De chauffeur smijt 'm in achteruit en de Golf komt tot voor onze voordeur gereden. Wij dus direct naar binnen, op de avond voor een examen hadden we echt geen zin in problemen. Ze stappen alletwee uit, laten hun deuren openstaan, en komen wijdbeens en met veel show naar de voordeur gelopen (allemaal van glas, dus we konden goed volgen vanuit de keuken). Ze zijn blijven staan op zo'n 2 meter van de deur, wat felle gebaren makend ...

Ik vraag me écht af wat er ging gebeurd zijn als we niet zo verstandig geweest waren om naar binnen te lopen ... Ik ben direct na het voorval terug naar mijn kamer geweest om te gaan studeren (vlak boven de voordeur) en die Golf is nog twéé keer gepasseerd aan een onheilspellend traag tempo ...

Echt crééps die er vandaag de dag rondrijden in het verkeer, kom zo'n kerel maar eens tegen als ge alleen zijt 's nachts
                          ik had hetzelfde gedaan als jou hoor, zeker na het hetgeen ik eens meemaakte... Een kameraad van mij had voor een weddenschap zijn haar afgeschoren. Ik stapte samen met hem uit zijn wagen (golf III cabrio) op de markt in St-niklaas en er komen 2 vreemden af. diene ene vraagt in het "vreemd nederlands" : "ne skinhead ofwa" en geeft hem ne kopstoot. Resultaat: neus gebroken. Dien andere sloeg een glazen fles kapot en begon mij en nog ne maat wat te bedreigen... Toffe wereld. Gasten aangegeven bij de politie, hebben nu een verbod om binnen de 100 m van die straat te komen

off-topic: succes met je examens!! Wat studeer je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alcaTRES
                            ik had hetzelfde gedaan als jou hoor, zeker na het hetgeen ik eens meemaakte... Een kameraad van mij had voor een weddenschap zijn haar afgeschoren. Ik stapte samen met hem uit zijn wagen (golf III cabrio) op de markt in St-niklaas en er komen 2 vreemden af. diene ene vraagt in het "vreemd nederlands" : "ne skinhead ofwa" en geeft hem ne kopstoot. Resultaat: neus gebroken. Dien andere sloeg een glazen fles kapot en begon mij en nog ne maat wat te bedreigen... Toffe wereld. Gasten aangegeven bij de politie, hebben nu een verbod om binnen de 100 m van die straat te komen

off-topic: succes met je examens!! Wat studeer je?
                            Ik was dus niet weggegaan. Ik was blijven zitten. Al was het maar uit koppigheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                              Ik was dus niet weggegaan. Ik was blijven zitten. Al was het maar uit koppigheid.
                              me 2.
                              A Twist of the Wrist

Comment

• ben ik eventjes blij dat ik niet de enige zou zijn die bleef zitten..

echt content dat er ook nog mensen zijn met ****** aan hun lijf

Comment

rofl
                                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• Naah ik heb ooit eens in St Truiden bij Carnaval ambras gehad wegens mn kledij. Ie zeidat ie siciliaan was en dreigde dat ie me ging afknallen enz...(ie zag er nogal tropisch uit) en ie greep me meteen vast en direct 3 van zn maatjes rond me (in een Café) en ja ikke die niet echt een vechter ben... Los liever de zaakjes op door met de mensen een pint te drinken ... bleek dit toch wat serieuzer en heb ik toen wreed veel chance gehad dat de sommigen van mn bende wat "breder" waren... . Die zijn toen tussengekomen en na een nogal heftige caféruzie zijn we dus allemaal op het commissariaat beland ( knappe Sharan met tiptronic en zwaailichten door et stad was wel koewl )...
                                    Die siciliaan bleek nadien een zeeeeeeeeeer limburgse naam te hebben en is toen later voor vanalles en nog wat opgepakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
                                      Naah ik heb ooit eens in St Truiden bij Carnaval ambras gehad wegens mn kledij. Ie zeidat ie siciliaan was en dreigde dat ie me ging afknallen enz...(ie zag er nogal tropisch uit) en ie greep me meteen vast en direct 3 van zn maatjes rond me (in een Café) en ja ikke die niet echt een vechter ben... Los liever de zaakjes op door met de mensen een pint te drinken ... bleek dit toch wat serieuzer en heb ik toen wreed veel chance gehad dat de sommigen van mn bende wat "breder" waren... . Die zijn toen tussengekomen en na een nogal heftige caféruzie zijn we dus allemaal op het commissariaat beland ( knappe Sharan met tiptronic en zwaailichten door et stad was wel koewl )...
                                      Die siciliaan bleek nadien een zeeeeeeeeeer limburgse naam te hebben en is toen later voor vanalles en nog wat opgepakt.
                                      Cool verhaal, maar wat heeft dat eigenlijk met verkeersagressie te maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
                                        Cool verhaal, maar wat heeft dat eigenlijk met verkeersagressie te maken?
                                        Gij hebt het nie goe gelezen he !

er komt 'sharan' in voor ...

:ironic:

lolz

Comment

Ik ben ook zo van dat type dat direkt wegloopt, misschien niet het stoerste maar wel het verstandigste.
                                          Het is tegenwoordig toch wel enorm erg aan het worden.
                                          gelukkig zit ik altijd hoog en droog in mijn vrachtwagen en jaagt dat de mensen een beetje schrik aan.
                                          Vandaag vond er enen het doodleuk om me de pas af te snijden en dan hard te remmen zonder enige zichtbare reden.
                                          Gelukkig was ik aandachtig of we waren zeker en vast op VTM geweest.
                                          ALs onverantwoord vrachtwagenchauffeur.
                                          En dan zijn er nog de ontelbare onnozelaars die kost wat kost me voorbij moeten gaan om dan 50 meter verder de afrit te nemen.
                                          Grijs haar zou je ervan krijgen.

Comment

Working...
                                          X