Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't is niet aan hen om te oordelen of hij te snel reed en het ongeval daaraan te wijten is...'t enige wat hen te doen staat is hulp verlenen, want geen hulp verlenen aan mensen in nood is volgens mij nog altijd strafbaar
Drie ex-collega's van hem waren op de terugweg van hun werk, rijdend in hun busje. Plots komt er een snelheidsduivel hen voorbijsteken. Ze werden kwaad en grommelden elk binnensmonds enkele niet al te vriendelijke opmerkingen over de bestuurder.
Even laten zien ze die auto dan tegen een boom plakken, uit te bocht gevlogen. De bestuurder van het busje (een ex-collega dus) stapt uit, loopt naar de snelle jongen en schreeuwt: "En ik zou u nog in uw ****** moeten stampen ook!!" Vervolgens wandelt hij terug naar het busje en rijdt rustig verder.
(Men heeft hem hierna trouwens nog wel kunnen overhalen om die man te gaan helpen en de hulpdiensten te verwittigen...)
10/09 Zonhovenaar slachtoffer van extreme agressie op autostrade
Zonhovenaar Mathieu Bos is deze week op de E313 richting Luik het slachtoffer geworden van een extreem geval van verkeersagressie.
Toen hij in z'n Citroën Saxo op het linkerrijvak met 120 km per uur enkele vrachtwagens aan het inhalen was, dook achter hem plots een zware BMW op. "De man begon onmiddellijk met z'n grote lichten te flikkeren," vertelt Mathieu, "maar ik kon niet sneller en ook niet meteen naar rechts. Daarop raakte hij me achteraan tegen de wagen en begon hij gas bij te geven. Ik werd letterlijk vooruitgeduwd, tot ik werd weggekatapulteerd tegen een boom." Als bij wonder kwam Mathieu er vanaf met een gebroken rib, snijwonden en inwendige kneuzingen. Hij zoekt nu getuigen, voor zichzelf en voor de andere weggebruikers. "Die man rijdt nog eens iemand dood."
Wat zouden jullie doen in zo'n omstandigheden? Ik zou toch plankgas geven zodra iemand tegen men achterbumper zit.
Beetje overroepen?
Elke wagen kan sneller dan 120km/u, zelfs een sardieneblik zoals een saxo. En een BMW die je begint voort te duwen?
Tis weer typisch dat er BMW staat. Maar tegen 120km/u iemand beginnen voortduwen, kweet niet.
Mijn mening,
beetje paniekreactie gehad, toen die BMW heel dicht komen hangen is.
Gas bijgegeven en iets te rap aan zijn stuur gesnokt, met de verdere gevolgen.
Indien echt gebeurd,
Waar gaan we naartoe
Wat ik zou doen?
REMMEN!!!!!!! of toch zeker even mistlampen aan zetten. Dan zijn ze opeens 10meter achter u
Beetje overroepen?
Elke wagen kan sneller dan 120km/u, zelfs een sardieneblik zoals een saxo. En een BMW die je begint voort te duwen?
Tis weer typisch dat er BMW staat. Maar tegen 120km/u iemand beginnen voortduwen, kweet niet.
Mijn mening,
beetje paniekreactie gehad, toen die BMW heel dicht komen hangen is.
Gas bijgegeven en iets te rap aan zijn stuur gesnokt, met de verdere gevolgen.
Indien echt gebeurd,
Waar gaan we naartoe
Wat ik zou doen?
REMMEN!!!!!!! of toch zeker even mistlampen aan zetten. Dan zijn ze opeens 10meter achter u
Ik vind het nogal ongelooflijk ! En zeker nogaal raar !
Waarschijnlijk is dit weer zo'n indianenverhaal. Want je moet al een kieken zijn je wagen te ruïneren om tegen 120km/u een blikje vooruit te duwen. En het is weer een "zware BMW".
Als mij ooit zoiets zou overkomen (wat ik betwijfel) zou ik mijn motor afzetten en dan rij ik gratis naar mijn bestemming
Ik verschiet er van dat er niet staat : Een zware ZWARTE BMW.
en die dook opeens op
Boehoe, spooky
ID! Tsja,als er al iets van klopt.Kan ook per ongeluk geweest zijn.Hoe dan ook,elke auto kan sneller dan 120.In dit geval zou ik gewoon gas geven en die kerel doorlaten.
Comment