Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
remmen? dat zou ik toch niet zien zitten denk ik :s
wat ik zou doen; gewoon plankgas geven en op hetzelfde vak blijven hangen
En dan de pech hebben dat iets verder de blauw mannen staan met hun camera. Nee, ik zou inschatten hoelang het voorbijsteken aan 120km/u (misschien tot max.130km/u versnellen) nog zou duren en mij dan terug naar het rechter rijvak begeven.
Soit, als dat echt gebeurd is, dan vraag ik mij af waar dat naartoe gaat. Maar serieus, aan 120 iemand express in zijn gat duwen om er voorbij te geraken? Right..
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Ik moet sewwes zelf een stukje over autostrade (richting Tessenderlo) rijden. Ik zal het eens onderzoeken wie het durft om mijn klein fiesta'ke de boom in de rammen.
klinkt wel ongelooflijk, maar langs de andere kant verschiet ik van niets meer .. er rijden mensen van alles slag op de baan .. zowel linksrijders in een 2pk'tje als agressieve gekken met een grote wagen
Een bmw mag niet traag rijde zoiets moet op hoge toere blijve
De saxo heeft het zelf gezocht wie traag rijd moet rechts blijve
wat is me dat voor zever?
Zojuist gezien op tv; het was een grijze zware BMW Die Saxo is wel serieus beschadigd...
Tja, aan de ene kant kan je van niets meer verschieten maar aan de andere kant kon die BMW-rijder zich een beetje rustiger rijden. Saxo reed 120 en da's genoeg.....
Zojuist gezien op tv; het was een grijze zware BMW Die Saxo is wel serieus beschadigd...
Tja, aan de ene kant kan je van niets meer verschieten maar aan de andere kant kon die BMW-rijder zich een beetje rustiger rijden. Saxo reed 120 en da's genoeg.....
mja, tegenwoordig verschiet je nergens meer van
120 of niet, je bent verplicht om telkens bij het inhalen u meteen weer naar het rechter rijvak te begeven zodat diegene die achter u komt en sneller wil rijden (begrijpe wie begrijpe kan) zijn rit zonder hindernissen kan verderzetten.
120 of niet, je bent verplicht om telkens bij het inhalen u meteen weer naar het rechter rijvak te begeven zodat diegene die achter u komt en sneller wil rijden (begrijpe wie begrijpe) zijn rit zonder hindernissen kan verderzetten.
dat kan allemaal wel zijn, maar geeft dat Mister BMW zomaar het recht z'n voorligger van de baan te rammen? ik dacht het niet.
Comment