Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkeersagressie topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• damm, ik moet dringend ne zware BMW gaan kopen.
    da's de oplossing voor al die tragere wagens eindelijk uit mijne weg te krijgen.

Comment

• Toeval of niet
      een zwarte BMW speel voor sneeuwruimer

Bron persfotograaf
      Last edited by ; 08/11/2005, 18:18.

Comment

• lol, mooie foto

Zonet meegemaakt op de carrefour van Turnhout.
        Twee auto-bestuurders zitten ambras te maken, voor wie het parkeerplekje mag hebben.
        De ene is al wat bozer als de andere, en wat komt ervan? rarara.
        Ze beginne elkaar uit te schelden en te slaan. Eén had een rake klap verkocht!
        Na +- 3 minuten van dat gekibbel, stappen ze beide in hun auto en ramt de ene gewoon de andere door er achterruit de andere lichtjes te rammen !
        Vervolgens rijd hij weg en pakt hij gewoon andere parkeerplek !!!
        Te zot om woorden.
        Al een geluk dat het blikschade was.
        Bij de ene was het een pinker en de bumper lichtjes kapot aan de achterkant van zijn wagen
        De andere zen deur was nogal gebutst!

Te zot om woorden eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
          lol, mooie foto

Zonet meegemaakt op de carrefour van Turnhout.
          Twee auto-bestuurders zitten ambras te maken, voor wie het parkeerplekje mag hebben.
          De ene is al wat bozer als de andere, en wat komt ervan? rarara.
          Ze beginne elkaar uit te schelden en te slaan. Eén had een rake klap verkocht!
          Na +- 3 minuten van dat gekibbel, stappen ze beide in hun auto en ramt de ene gewoon de andere door er achterruit de andere lichtjes te rammen !
          Vervolgens rijd hij weg en pakt hij gewoon andere parkeerplek !!!
          Te zot om woorden.
          Al een geluk dat het blikschade was.
          Bij de ene was het een pinker en de bumper lichtjes kapot aan de achterkant van zijn wagen
          De andere zen deur was nogal gebutst!

Te zot om woorden eigenlijk
          en dat allemaal om achter de wekelijkse bak bier te gaan

Comment

• ja, tzal waarschijnlijk wel om zo'n reden geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tazz
              remmen? dat zou ik toch niet zien zitten denk ik :s
              wat ik zou doen; gewoon plankgas geven en op hetzelfde vak blijven hangen
              En dan de pech hebben dat iets verder de blauw mannen staan met hun camera. Nee, ik zou inschatten hoelang het voorbijsteken aan 120km/u (misschien tot max.130km/u versnellen) nog zou duren en mij dan terug naar het rechter rijvak begeven.

Comment

• tis allemaal de schuld van de hoge brandstofprijzen en zone 30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorn
                  tis allemaal de schuld van de hoge brandstofprijzen en zone 30.
                  of mss hing zijn cruise control wel vast, zoals die vel satis een tijdje geleden

Comment

• Een bmw mag niet traag rijde zoiets moet op hoge toere blijve
                    De saxo heeft het zelf gezocht wie traag rijd moet rechts blijve

Comment

• Interessante reacties die hier te vinden zijn...

Soit, als dat echt gebeurd is, dan vraag ik mij af waar dat naartoe gaat. Maar serieus, aan 120 iemand express in zijn gat duwen om er voorbij te geraken? Right..
                      BMW E61 525d LCI '09
                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Ik moet sewwes zelf een stukje over autostrade (richting Tessenderlo) rijden. Ik zal het eens onderzoeken wie het durft om mijn klein fiesta'ke de boom in de rammen.

Comment

• 12345
                          Last edited by ; 21/09/2006, 18:13.

Comment

• klinkt wel ongelooflijk, maar langs de andere kant verschiet ik van niets meer .. er rijden mensen van alles slag op de baan .. zowel linksrijders in een 2pk'tje als agressieve gekken met een grote wagen

Comment

• Dat gaat er toch over zeker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                                Een bmw mag niet traag rijde zoiets moet op hoge toere blijve
                                wat is me dat voor zever?

Zojuist gezien op tv; het was een grijze zware BMW Die Saxo is wel serieus beschadigd...

Tja, aan de ene kant kan je van niets meer verschieten maar aan de andere kant kon die BMW-rijder zich een beetje rustiger rijden. Saxo reed 120 en da's genoeg.....

mja, tegenwoordig verschiet je nergens meer van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                                  Een bmw mag niet traag rijde zoiets moet op hoge toere blijve
                                  blijf jij dan maar vooral rechts rijden met je fietsje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
                                    wat is me dat voor zever?

Zojuist gezien op tv; het was een grijze zware BMW Die Saxo is wel serieus beschadigd...

Tja, aan de ene kant kan je van niets meer verschieten maar aan de andere kant kon die BMW-rijder zich een beetje rustiger rijden. Saxo reed 120 en da's genoeg.....

mja, tegenwoordig verschiet je nergens meer van
                                    120 of niet, je bent verplicht om telkens bij het inhalen u meteen weer naar het rechter rijvak te begeven zodat diegene die achter u komt en sneller wil rijden (begrijpe wie begrijpe kan) zijn rit zonder hindernissen kan verderzetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N
                                      120 of niet, je bent verplicht om telkens bij het inhalen u meteen weer naar het rechter rijvak te begeven zodat diegene die achter u komt en sneller wil rijden (begrijpe wie begrijpe) zijn rit zonder hindernissen kan verderzetten.
                                      dat kan allemaal wel zijn, maar geeft dat Mister BMW zomaar het recht z'n voorligger van de baan te rammen? ik dacht het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                                        dat kan allemaal wel zijn, maar geeft dat Mister BMW zomaar het recht z'n voorligger van de baan te rammen? ik dacht het niet.
                                        Heb ik dat ergens beweerd? Ik denk het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N
                                          Heb ik dat ergens beweerd? Ik denk het niet.
                                          is dat een antwoord op mijn vraag? ik dacht het niet.

Comment

Working...
                                          X