Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkeersagressie topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgens mij lult die keren toch een serieus stuk uit zenne nek.

Wat met die camions ???

Als het gebeurd zoals hij zij hadden die camions hem toch moeten raken zeker.
    Als die al verder weg waren moet meneer naar rechts, ik kan mij niet voorstellen dat dien BMW hem is gaat duwen ze ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
      Volgens mij lult die keren toch een serieus stuk uit zenne nek.

Wat met die camions ???

Als het gebeurd zoals hij zij hadden die camions hem toch moeten raken zeker.
      Als die al verder weg waren moet meneer naar rechts, ik kan mij niet voorstellen dat dien BMW hem is gaat duwen ze ...
      't verhaal is nogal ongeloofwaardig, maar tegenwoordig maken ze iemand koud voor een halve euro, dus 't zou best kunnen.

Comment

• Als die kerel tegen 120 de controle heeft verloren zag die wagen er nog zeer goed uit me dunkt.

Comment

Als die kerel tegen 120 de controle heeft verloren zag die wagen er nog zeer goed uit me dunkt.
          zijn er ergens plaatjes te zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
            Ik wil ook plaatjes !
            Last edited by ; 10/09/2005, 20:55.

Comment

Ik zag het op het nieuws, gewoon een beetje geplooid aan de linkerzijde voor de rest zelfs geen schade.

Ik kan me ook niet voorstellen dat er geen enkele getuige is die het gezien heeft.

Comment

• Die gast heeft denk ik teveel films gezien

Iemand duwen omdat ie te traag gaat...
                Toch niet de moeite om dat te doen
                Een zware BMW alweer...

Maar mocht het waargebeurd zijn, dan is het toch wel erg gesteld met de mentaliteit van sommige mensen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                  Ik wil ook platjes !
                  platjes? bah.

Comment

platjes? bah.
                    "a" vergeten ondertussen al aangepast !

Comment

Ik zag het op het nieuws, gewoon een beetje geplooid aan de linkerzijde voor de rest zelfs geen schade.

Ik kan me ook niet voorstellen dat er geen enkele getuige is die het gezien heeft.
                      't is weer pruimentijd in de journalisitiek me dunkt.

en die truckers hebben niets gezien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                        "a" vergeten ondertussen al aangepast !
                        jij post-aanpasser!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                          Een bmw mag niet traag rijde zoiets moet op hoge toere blijve
                          De saxo heeft het zelf gezocht wie traag rijd moet rechts blijve
                          En ik dacht dat IK hier de stomste reacties van heel het forum gaf

Ik ben overklast en met verstomming geslagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagen
                            En ik dacht dat IK hier de stomste reacties van heel het forum gaf

Ik ben overklast en met verstomming geslagen

zie 't anders als een vorm van competitie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorn
                              Ik moet sewwes zelf een stukje over autostrade (richting Tessenderlo) rijden. Ik zal het eens onderzoeken wie het durft om mijn klein fiesta'ke de boom in de rammen.
                              We komen dicht in de buurt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                                We komen dicht in de buurt
                                Zeg nu niet dat die kerel een grijze Tigra heeft aanzien als een zware BMW.
                                A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                  Zeg nu niet dat die kerel een grijze Tigra heeft aanzien als een zware BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                                    En jij doet dat meer zeker?

Was jij de vorige maand niet accidentsporen er af aan het waxen.

j/k Flor K.
                                    A Twist of the Wrist

Comment

jij post-aanpasser!
                                      Ja... Ikke braaf hé

Comment

• Owkééj, daarjuist toch wel een raar gevalletje meegemaakt.
                                        Nu ja, ik ga de moraalridders content maken want geheel vrij van zonde was ik vandaag ook niet.
                                        Komt mij p gegeven moment een Golf 4 t(rode)di voorbij en aangezien ik achter een wagen reed die 70 reed waar hij 90 mocht volgde ik hem.
                                        Kerel geeft goed gas en gaat nogal wild enkele voorgangers voorbij.
                                        Even verder sta ik aan een kruispuntje weer achter hem en besluit om hem even te volgen.
                                        Cava, alles ok, ik moet vlot doortrekken tot 5000tpm maar bon, we zijn weer tevreden dat we hem gemakkelijk kunnen volgen en bij 90km/h geef ik er de brui aan terwijl hij blijft gassen en van mij weg rijdt.
                                        Opeens zet ie zijn 4 pinkers even op, dus ik d8, bon, in straatracersjargon zal dat iets zijn van 'bedankt voor de korte race' maar later bekeken denk ik eerder dat het een soort overwinningsgebaar was en dat ie d8 dat hij me had losgereden ofzo.
                                        Even verder en enkele kruispunten later kom ik op een grote steenweg weer achter hem en besluit in al mijn dwaasheid van hem toch nog ff te volgen terwijl hij, alweer vrij wild, nog enkele wagens inhaalt.
                                        Opeens ziet hij dat ik terug achter hem hang en besluit dan maar, terwijl hij een wagen inhaalt en ik vlak achter hem zit, om even op zijn rem te gaan staan als hij vlak naast die wegen rijdt.
                                        Iets waardoor ik dus ogenblikkelijk 'mijnen boel' mag dichtsmijten en met een uiterst gevaarlijk maneuver terug mag invoegen achter de bijna ingehaalde wagen terwijl ik mijn tegenligger ook nog eens probeer te ontwijken.
                                        Niet slim van mij om aan straatraceke mee te doen (voor zover ikzelf eigenlijk meedeed) maar gvd als ik die kerel terug tegenkom zal ik eens smijten en zal op iets anders zijn vrees ik.

Comment

• Vandaag een "relletje" gehad met een vrachtwagenchauffeur;

Ik kom van de A17 de ring rond Kortrijk opgereden. Daar is de autosnelweg op dat moment nog twee vakken breed, maar ze vernauwt wat later naar 1 vak. Ik trek rustig op naar 120, steek een vrachtwagen voorbij en ga naar het rechtervak, zo'n 20 meter voor die vrachtwagen, en zo'n 20 meter voor de versmalling, die gewoon geschilderd is op de grond.

Ik rij erg rustig, op het moment dat ik 'm voorbijsteek rij ik nog 100 en ik rem niet af voor hem. Ik schakel terug naar vierde en vertraag (iets verderop mag je maar 70 meer), wanneer plots die vrachtwagen wel héél erg dicht achter me komt rijden, compleet met phares en toeter. Ik trek er me geen bal van aan en rij gewoon rustig verder, maar meneer begint mij in te halen via de pechstrook
                                          Daarop schakel ik gewoon terug naar derde en versnel, want 't is daar al een gevaarlijk punt en dan wil ik geen vrachtwagen naast me die me voorbijsteekt via de pechstrook !
                                          Hij blijft daarop in m'n koffer hangen en ik begin lichtjes geïrriteerd te raken van zijn phares en het feit dat hij zo agressief rijdt terwijl ik niks fout gedaan had, dus ik stop gewoon met gas geven en vertraag.
                                          Voor de mensen die 't daar kennen: ik zat toen ongeveer in de bocht naar rechts, de R8 op. In die bocht steekt hij mij langs buiten voorbij en duwt zich gewoon naar rechts
                                          Ik had niet echt een keuze, dus ik heb moeten uitwijken op de pechstrook of ik zat er met auto en al onder.

Omdat ik geen zin had in een verdere confrontatie heb ik de eerste afrit genomen, waar er aan de lichten een auto naast me kwam staan en teken deed om mijn venster open te doen; die man had gezien wat er gebeurd was en stelde voor dat ik naar de politie ging om klacht in te dienen, hij wou met mij meegaan om te getuigen. Was heel sympathiek van die kerel, maar ik heb vriendelijk bedankt, zo'n dingen halen toch niet veel uit.

Ik ben er nog niet goed van, zo'n lul van een chauffeur !!!
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X