Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |v| ][
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Verkeersagressie topic
Collapse
X
-
Wat ik mooi vind,mensen die op reis gaan en rustig op het R vak tegen 110 met de blik op oneindig.Neem daar een voorbeeld aan en rijd rustig van A naar B.
Rijdt ge 120 gps-km/hr dan zijn er telkens pushers bij.Ze duwen u zelfs voorbij de flitskas als het moet,zij weten die staan,jij niet.Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Comment
-
Laten pushen, trek ik mij geene zak van aan.
Als ik rij wat ik mag rijden en ik heb zelf geene zin om sneller te rijden, dan kunnen ze doen wat ze willen, ik zal niet sneller rijden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Afgelopen week last gehad van zo'n hardleerse bumperklever op de autosnelweg, ik zat regelmatig vast in een treintje aan 110-120 en komt zo'n mafketel in een Peugeot 508 keer op keer vlak op mijn bumper hangen. Als ik vrij baan krijg trek ik op naar 130 en was ik hem weer kwijt, om dan bij de volgende slak weer te komen bumperkleven. En dat was een man die zich voor de rest heel keurig aan de regels hield: rechts houden, pinkers gebruiken, niet te snel... Ik snap er niks van.
Comment
-
Gisteren tijdens het tanken met de A5C stopt er een Daihatsu Charade, en kerel van een jaar of 60 (schat ik) stapt uit en komt op mij af. Ik dacht dat hij iets kwam vragen over de pompen ( Dats Ninove). Begint hij daar te zagen van: " Ik heb heel mijn leven moeten werken en heb me nooit zo een wagen kunnen permitteren... Dat is plezant zekers...daarmee "den dikkenek" uithangen...Door zo'n wagens die benzine zuipen is er straks geen naft meer...
Ik laat hem uitspreken en vraag hem dan of hij getrouwd is en waar hij woont. Vraagt mij waarom. Ik: om aan je vrouw te laten weten dat ik een goede advocaat ken, die haar kan helpen om van jou af te raken. Zelfs op die ouderdom is scheiding binnen 2 maand opgelost.
Ik stapte in en liet hem verwonderd achter...“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenFeit, volgens mijn voorligger was ik erstraks ook aan het bumperkleven hoewel er zeker 15-20mte tussens ons zat..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten15-20 meter is niet bumperkleven als je 50-70 rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk BerichtenWat ik mooi vind,mensen die op reis gaan en rustig op het R vak tegen 110 met de blik op oneindig.Neem daar een voorbeeld aan en rijd rustig van A naar B.
Rijdt ge 120 gps-km/hr dan zijn er telkens pushers bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenIk reken mij zeker niet bij deze mensen : 1300 km rijden wil bij mij zeggen : asap op de bestemming aankomen (maar wel rekening houden met de max. toegelaten snelheid) . Die paar liter meerverbruik en de tijdwinst die je hierdoor hebt is mooi meegenomen, zeker als je alleen moet rijden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenEn toch is 15 meter afstand onvoldoende. Als de wagen voor jou volop in de remmen gaat ga je geheid achterin knallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenKlopt. Beste afstand tov voorligger is de snelheid gedeeld door twee.
Mja, die snelheid zelf inschatten is wat moeilijker, ik tel altijd "enentwintig - tweeëntwintig" als mijn voorligger een referentiepunt passeert (bv. een paal) pas dan mag ik passeren aan dat zelfde referentiepunt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenEn toch is 15 meter afstand onvoldoende. Als de wagen voor jou volop in de remmen gaat ga je geheid achterin knallen.
Aan 54 km/u doe je 15 meter per seconde. Een veilige snelheid bij 15 meter veiligheidsafstand op droog wegdek zou bijgevolg 25 km/u zijn. En met 20 meter afstand kan je je een snelheid van 36 km/u permitteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenGisteren tijdens het tanken met de A5C stopt er een Daihatsu Charade, en kerel van een jaar of 60 (schat ik) stapt uit en komt op mij af. Ik dacht dat hij iets kwam vragen over de pompen ( Dats Ninove). Begint hij daar te zagen van: " Ik heb heel mijn leven moeten werken en heb me nooit zo een wagen kunnen permitteren... Dat is plezant zekers...daarmee "den dikkenek" uithangen...Door zo'n wagens die benzine zuipen is er straks geen naft meer...
Ik laat hem uitspreken en vraag hem dan of hij getrouwd is en waar hij woont. Vraagt mij waarom. Ik: om aan je vrouw te laten weten dat ik een goede advocaat ken, die haar kan helpen om van jou af te raken. Zelfs op die ouderdom is scheiding binnen 2 maand opgelost.
Ik stapte in en liet hem verwonderd achter...
of toch niet, komt maar één keer in de 3 maand langs met zijn zuinige wagen
Comment
Comment