Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkeersagressie topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
    Ik snap je reactie wel, maar tevens vind ik dat het niet aan 'ons' is om ze dat te 'leren'.

De actie is zeer zeker agressief te noemen wat mij betreft, ook daar heb je gelijk in, maar (verkeers)agressie mag je niet beantwoorden met agressie vind ik.

Je moet altijd met twee zijn om iets te laten escaleren.
    Ik reageer dan ook helemaal niet agressief bij zo een situatie, in tegendeel.
    Ik vervolg gewoon mijn weg en laat de persoon in kwestie d'r simpelweg niet tussen.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
      Dat is puur gewoonte. Ik rij lange afstanden bijna altijd zonder schoenen (anders wordt mijn dashboard vuil).
      Ik vrees dat er veel in slaap voor hun scherm zitten, deze open goal werd zelfs nog niet gescoord..... (Of zijn 't er allemaal van Club dat ze er niet meer in kunnen ??)

Comment

• vanmorgen laat ik eentje voor mij invoegen die de volle lijn overkomt. de 2de wil ook mee en duwt me gewoon weg
        je kan ritsen en agressief ritsen. geen probleem met ritsers maar pushen én een overtreding maken = no go bij mij.

natuurlijk een claxonconcert en begint op mij te brallen. ruitje af, "wablieft?"
        hij: "janet, ge moet mij ertussen laten mijne pinker staat op! ik kom u auto uwe auto sleuren janet!"
        ik: "ooit al slaag gehad van een janet? zet u op de kant en we regelen het daar wel"

raamke dicht en heeft schoon gewacht. onnozel stuk vreten, heb zijne baas een mailke gestuurd over zijn gedrag => "hoffelijk verkeer, daar werk ik aan" hing er op zijn auto
        Last edited by ; 07/12/2012, 18:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
          ik: "ooit al slaag gehad van een janet? zet u op de kant en we regelen het daar wel"

Comment

• de wielerterrorist die na schooltijd vond dat hij als enige de bevelen van een gemachtigd toezichter mocht negeren en toch doorreed tussen de kinderen door

de agressie kwam niet van hem, maar van de leerkracht die hem luidkeels nabrulde dat ook hij moest stoppen
            www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
              Ik vrees dat er veel in slaap voor hun scherm zitten, deze open goal werd zelfs nog niet gescoord..... (Of zijn 't er allemaal van Club dat ze er niet meer in kunnen ??)
              Niks tegen Club he! Hoewel ik tegenwoordig ook in slaap val bij hun wedstrijden.
              En ik was eigenlijk ook aan 't wachten op reactie daarop. Ofwel hadden ze hem allemaal door.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                vanmorgen laat ik eentje voor mij invoegen die de volle lijn overkomt. de 2de wil ook mee en duwt me gewoon weg
                je kan ritsen en agressief ritsen. geen probleem met ritsers maar pushen én een overtreding maken = no go bij mij.

natuurlijk een claxonconcert en begint op mij te brallen. ruitje af, "wablieft?"
                hij: "janet, ge moet mij ertussen laten mijne pinker staat op! ik kom u auto uwe auto sleuren janet!"

raamke dicht en heeft schoon gewacht. onnozel stuk vreten, heb zijne baas een mailke gestuurd over zijn gedrag => "hoffelijk verkeer, daar werk ik aan" hing er op zijn auto
                Precies twee marokkanen samen, die spreken ook zo.

Comment

• excuses, ik liet me ff gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                    Precies twee marokkanen samen, die spreken ook zo.
                    Oe moeder oep maane piet, joengeuu...

Comment

• Zie maar uit, die manne hebben heel lange tenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                        Oe moeder oep maane piet, joengeuu...
                        Het is eerder, woullah a moeder is een oer, put ik weet waar a bed sloapt!
                        BMW X5 45e

Comment

• ooit enen gehad ie met een mes begon te zwaaien vanuit zijn auto omdat ik ergens een situatie verkeerd had ingeschat en die mens wat hinderde. Vervolgens probeert ie mij van de baan te rijden,... Zulke mannen laat ik tegenwoordig rijden en ik hang dan maar de "angsthaas" uit. Vroeger liet ik me ook al eens vangen om een antwoord te bieden aan zo pipo´s.
                          Die met dat mes had enkel maar 1 probleemke, er hing een sticker op zijn wagen waardoor ik wist dat hij werkte voor het bedrijf van een kennis van me. Na een telefoontje naar die pipo zijn baas is die pipo ander werk kunnen gaan zoeken. Was blijkbaar niet de eerste keer dat ze klachten hadden gekregen over zijn gedrag. maw wie laatst lacht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                            ooit enen gehad ie met een mes begon te zwaaien vanuit zijn auto omdat ik ergens een situatie verkeerd had ingeschat en die mens wat hinderde. Vervolgens probeert ie mij van de baan te rijden,... Zulke mannen laat ik tegenwoordig rijden en ik hang dan maar de "angsthaas" uit. Vroeger liet ik me ook al eens vangen om een antwoord te bieden aan zo pipo´s.
                            Die met dat mes had enkel maar 1 probleemke, er hing een sticker op zijn wagen waardoor ik wist dat hij werkte voor het bedrijf van een kennis van me. Na een telefoontje naar die pipo zijn baas is die pipo ander werk kunnen gaan zoeken. Was blijkbaar niet de eerste keer dat ze klachten hadden gekregen over zijn gedrag. maw wie laatst lacht...
                            Met een slechte C4 raakt dat schorem dan weer niet aan ander werk, dus weer ne vuile parasiet(in dit geval heel zeker) aan den dop of ene die binnenkort
                            mag aanschuiven aan de voedselbank of bedelen voor een warm bed in een tehuis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
                              Zie maar uit, die manne hebben heel lange tenen.
                              ik dacht lange vingers? Foei van mij, zo stereotyperen...
                              Last edited by erik219; 09/12/2012, 22:46.

Comment

• Lange vingers, lange tenen en lange nog iets, vraag mor aan oe zuster en a moeder!
                                Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten

Lange vingers, lange tenen en lange nog iets, vraag mor aan oe zuster en a moeder!

't is vnl de dikte die telt he. Met een lang bruin potlood zijt ge niks

En zo komen we terug on-topic: ik heb al gemerkt dat, wannneer ik de ontvangende partij ben van lichte verkeersagressie, dit stopt van zodra ze mijne kop zien. Ik zie er dan (zeker ongeschoren) dan ook uit als nen allochtoon ... ik denk dat ze bang zijn dat ik al m'n vrienden ga bellen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219;5007241En zo komen we terug on-topic: ik heb al gemerkt dat, wannneer ik de ontvangende partij ben van lichte verkeersagressie, [B
                                    dit stopt van zodra ze mijne kop zien[/B]. Ik zie er dan (zeker ongeschoren) dan ook uit als nen allochtoon ... ik denk dat ze bang zijn dat ik al m'n vrienden ga bellen ...

mijn schoonbroer heeft ook altijd hetzelfde voor, bijkomend dat dat ne beer van ne mens is

Comment

• Die eikel in zen Alfa, weet nie welk model, in Tielt, ergens rond de GB (ja, was een bruine man). Zit gelijk een "Ayrton Senna" in men gat te boren gedurende
                                      twee straten. Geen zin in, zet me langs de kant van de weg en maak beweging van "passeer maar jongen, je hebt vast haast....". Ie steekt me voorbij en gaat
                                      compleet uit zen dak, zet zen auto dwars op de weg voor me, stapt uit met "halsafsnij" beweging en shit. Ik stap uit, lach es naar m, doe men koffer open en kijk, mijn twee
                                      Duitse Herdershondden (fors formaat) springen uit. Bruin terug in zen auto en met gierende banden weg

Man man man, en zoiets in Tielt....

Maar khou van men honden

Cheers

B

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
                                        Die eikel in zen Alfa, weet nie welk model, in Tielt, ergens rond de GB (ja, was een bruine man). Zit gelijk een "Ayrton Senna" in men gat te boren gedurende
                                        twee straten. Geen zin in, zet me langs de kant van de weg en maak beweging van "passeer maar jongen, je hebt vast haast....". Ie steekt me voorbij en gaat
                                        compleet uit zen dak, zet zen auto dwars op de weg voor me, stapt uit met "halsafsnij" beweging en shit. Ik stap uit, lach es naar m, doe men koffer open en kijk, mijn twee
                                        Duitse Herdershondden (fors formaat) springen uit. Bruin terug in zen auto en met gierende banden weg

Man man man, en zoiets in Tielt....

Maar khou van men honden

Cheers

B
                                        je had ze toch nog niet te eten gegeven? Van een beloningske houden ze ook altijd wel, de honden...
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          je had ze toch nog niet te eten gegeven? Van een beloningske houden ze ook altijd wel, de honden...
                                          Denk dat die beesten dan wel een voedselvergiftiging oplopen als ze aan dat soort ´´voedsel´´ beginnen, zelfs kakkerlakken zouden er aan kapot gaan

Comment

Working...
                                          X