Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkeersagressie topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
    Die eikel in zen Alfa, weet nie welk model, in Tielt, ergens rond de GB (ja, was een bruine man). Zit gelijk een "Ayrton Senna" in men gat te boren gedurende
    twee straten. Geen zin in, zet me langs de kant van de weg en maak beweging van "passeer maar jongen, je hebt vast haast....". Ie steekt me voorbij en gaat
    compleet uit zen dak, zet zen auto dwars op de weg voor me, stapt uit met "halsafsnij" beweging en shit. Ik stap uit, lach es naar m, doe men koffer open en kijk, mijn twee
    Duitse Herdershondden (fors formaat) springen uit. Bruin terug in zen auto en met gierende banden weg

Man man man, en zoiets in Tielt....

Maar khou van men honden

Cheers

B
    zo moeten die mannen varen :p altijd ne grote mond tot er honden zijn. K heb in mechelen eens een hele groep zien weglopen toen de politie de herders los liet :d

Comment

• een pak frikandellen heeft zelfde effect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Madie Bekijk Berichten
        zo moeten die mannen varen :p altijd ne grote mond tot er honden zijn. K heb in mechelen eens een hele groep zien weglopen toen de politie de herders los liet :d
        Voor dat soort volk zijn honden ( en varkens) onreine dieren, ik vraag me enkel af wie het ongedierte hier is.

Comment

• ah daarmee eten die da ni, altijd al afgevraagd

Comment

• Het gaat hier niet zo "om mijn honden". Het gaat hier over verkeers agressie. Ik bedoel, ventje was misschien
            18 of 19 jaar ofzo. Had het zonder men Honden even makkelijk kunnen oplossen. Maar dat had niet zo leuk geweest
            natuurlijk. Wat mij meer verontrust is dat het in "fucking" Tielt, west vlaanderen is gebeurd. (Ik ben zelf van Wielsbeke)
            Denk dr gewoon over om ook zo'n "cam" in men auto te zetten. (Ben techieker op de baan, rij 90.000 per jaar ofzo)

Ik rij tenslotte niet constant met men Honden in de auto rond ook

(En voor degene die t nog willen vragen : Ja, men Honden "eten je gewoon op" als je mij iets doet, maar verder
            zijn het lieve beesten die geen mensen kwaad willen doen)

Ben, buiten dat het nu gewoon een "lolletje" is, toch wel verschoten... Tenslotte maakte ik plaats voor de "agressor"
            en kreeg het toch vol in men face....

Cheers

B

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
              Wat mij meer verontrust is dat het in "fucking" Tielt, west vlaanderen is gebeurd.
              Euhhhh had je dan verwacht van zulks niet te kunnen aantreffen in Tielt? Waarom? ALLE gemiddelde steden hebben er "last" van, Lokeren, Dendermonde, st.Niklaas, Temse, enz...en dat is Oost-Vlaanderen. Ze rukken verder op...
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Foto"s van die honden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  een pak frikandellen heeft zelfde effect

k'zie u al met frikandellen beginnen gooien

Comment

• Vorige week wou ik invoegen op de snelweg,op de snelweg thv rumst en komt er ene met een viano al in mijn kont hangen.
                    Terwijl ik niet te traag rij,want voeg bij een drukke snelweg in bij 90-95/u .
                    Na dichter te komen hangen een licht concert en nog dichter hangen,nu omdat ik voor meneer NIET sneller begin te rijden (gaat om enkele meters maar)
                    Gaat hij nog dichter en lichten + hele tijd claxoneren,als ik een lichte tik op mijn rem gaf zat hij in mijne passagier zetel zoizo.
                    Alez ik voeg in en hij rijd nog een stuk over de pechstrook ,voegt voor mij in en gaat dan opzij,komt naast mij rijden.
                    Begint alweer als ne zot te toeteren en die mooie middenvinger ook door zo achterlijk naar mij te doen,is hij NIPT niet tegen zijn voorligger gereden (vrachtwagen)
                    Hij verschoot blijkbaar zelf ook wel wat.

En ik kan nu nog *willen snappen* als je tegen 60-70 een snelweg invoegt,maar dit was echt niet het geval,+ het is redelijk stijl dus je zit niet meteen aan 100/u.
                    + het was druk,dus dat kon nog uberhaupt niet eens.
                    Maar zo kort op mijn bumper gaan hangen heb ik nog nooit geweten en terwijl toeteren en lichtconcert geven,ge zou bijna zeggen dat het een aap was,
                    zo functioneel met zijn ledenmaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten

k'zie u al met frikandellen beginnen gooien
                      Van op een meter afstand tegen zijn vest gooien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        een pak frikandellen heeft zelfde effect
                        ben je nu over de honden of over die groep mensen bezig?
                        wimoptiek.be op

Comment

• @Bjorn, ik merk dat een trekhaak velen afschrikt om aan bumperkleven te doen.Als het punten-rijbewijs komt zal het ook wel drastisch minderen.
                          Gewoon vergeten en doorflossen.
                          Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
                            @Bjorn, ik merk dat een trekhaak velen afschrikt om aan bumperkleven te doen.Als het punten-rijbewijs komt zal het ook wel drastisch minderen.
                            Gewoon vergeten en doorflossen.
                            Trek het mij ook niet aan hoor,laat hem maar zijn kas op *fretten* en als hij tegen die camion had geplakt had ik met plezier getuige geweest.
                            Je hebt zo van die helden he

Comment

• Vandaag weer een debiel met zijn lelijk wijf tegengekomen: Beige Renault Espace, vanmiddag rond 15u30-16u op de E313 richting Hasselt tussen de splitsing E34 en de afrit Grobbendonk.

Hij reed rechts, tot hij een vrachtwagen voor hem kreeg, en dan zette hij gewoon even zijn richtingaanwijzer op terwijl hij gewoon doorkwam, zonder meer, de rest moest maar remmen.

Ik had dit al enkele keren gezien vanachter enkele andere wagens. Een beetje later was het mijn beurt...

Ik hield nog even in aangezien ik zijn escapades al drie maal mocht zien, maar hij leek niet te willen komen. Tot ik net aan zijn bumper kwam natuurlijk. Remmen of hem mee hebben!

Ik hield een redelijke afstand omdat het pijpenstelen goot. Zijn actie en het daaruit volgende vrij bruusk remmen op de linkerstrook was dan ook levensgevaarlijk imo. Ik flikker dus wel even met mijn lichten omdat ik dacht "héé frisse, je hangt hier al kilometers de lul uit, ik wil je ertussen laten, het hoeft niet en dan dit?!"

ik ga hem voorbij en kijk nog eens boos, hij kijkt recht voor zich en pas als ik met de neus voorbij ben durft hij kijken. Ik gebaar hem nog eens dat hij vangt.

Wat later vond hij er niets beter op om mij langs rechts weer voorbij te gaan en pal voor mijn bumper al remmend in te voegen...

Ik had mijn vrouw bij, zij smeekte mij om rustig te blijven aangezien ze ook door had dat die paljas niet te vertrouwen was.
                              Hij mocht anders van mij wel even volgen op de afrit Grobbendonk.... LUL!
                              Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                              www.meevliegen.be

Comment

• Ik ben geen agressief persoon, maar als ik zo een zaken meemaak krijg ik alijd de goesting om die mannen een goe pak rammel te geven
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Vandaag geramd geweest door een Nederlander omdat hij niet wou ritsen. Het rechtervak viel weg en er stond file. Hij laat geen gat en ik ga wat op de stippellijn rijden. Op dat moment ging hij van het middenvak naar het linkervak, dus ik nam plaats in op het middenvak. Toen ik daar stilstond, kwam die gewoonweg met zijn ouwbollige corsa op 10cm mijn camion staan. Bijna tegen de chauffeursdeur. Ik claxonneer eens (want hij bleef dichter komen terwijl ik stil stond en geen kant op kon), kerel claxonneert terug en rijdt gewoon tegen mij. Daarna hoorde ik hem heel de lowbar meepakken met zijn flank. Een 100m verder stonden er rode lichten, toen het groen werd was hij er vandoor ...
                                  Schade: er hangt grijze verf aan mijn inoxen lowbar en zijn dorpel zag er ongezond uit. Denk dat hij wou fel doen, maar zijn auto nog smaller inschatte dan hij al is en me per ongeluk raakte.
                                  Toch maar zijn nrplaat doorgegeven aan de polies, ik heb geen schade, maar voor 't zelfde geld klaagt dat tuig mij aan voor vluchtmisdrijf. Zeker 20 man heeft het zien gebeuren, maar ik weet niet wie die mensen zijn natuurlijk, dus zou het sowieso woord tegen woord worden.
                                  Ik heb zijn plaat en weet hem werken, als ik daar nog eens moet laden kan em 4 nieuwe banden steken, zoveel is zeker.

Comment

• Zwarte BMW 1 reeks nummer plaat 1-BCL-990 of 970, komt gewoon pardoes op een baan met twee rijvakken op mijn rijvak rijden zonder te pinken net wanneer ik begin op te trekken en begint remmanoeuvres uit te voeren, zogezegd een noodstop al maakte dat weinig indruk op mij, om daarna doodleuk weg te vluchten. Gelukkig nog uitvoerig kunnen begroeten met mijn tweetonige claxon en middenvinger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Euhhhh had je dan verwacht van zulks niet te kunnen aantreffen in Tielt? Waarom? ALLE gemiddelde steden hebben er "last" van, Lokeren, Dendermonde, st.Niklaas, Temse, enz...en dat is Oost-Vlaanderen. Ze rukken verder op...

Zele op kop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                        Ik heb zijn plaat en weet hem werken, als ik daar nog eens moet laden kan em 4 nieuwe banden steken, zoveel is zeker.
                                        ik zou (indien bedrijfswagen) dat bedrijf een mailke sturen met nodige foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                          ik zou (indien bedrijfswagen) dat bedrijf een mailke sturen met nodige foto's
                                          't Was een oud model Corsa, ik vrees er voor.

Comment

Working...
                                          X