Ik zou graag op mijn 58 op pensioen gaan, dan heb ik een carriere van 40 jaar achter de rug ( meer dan de gemiddelde mens )
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eén op vier bestuurders heeft geen reservewiel in de auto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenIk zou graag op mijn 58 op pensioen gaan, dan heb ik een carriere van 40 jaar achter de rug ( meer dan de gemiddelde mens )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenOnderofficieren (militairen) gaan met pensioen op 56.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk BerichtenAls we het mogen bijhouden dat statuut ???????????????
Vrees er voor....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenIk zou graag op mijn 58 op pensioen gaan, dan heb ik een carriere van 40 jaar achter de rug ( meer dan de gemiddelde mens )
ik hoop het voor u dat er dan nog budget is....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichtenik hoop het voor u dat er dan nog budget is....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenik wil gerust blijven werken tot m'n 65e.
Als je 't graag doet heb je daar geen problemen mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten( ziektedagen opsparen , als dat dan ook nog bestaat )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenik twijfel er ook aan ( ziektedagen opsparen , als dat dan ook nog bestaat )
Ik zou ze eerder gebruiken...wat weg is kunnen ze niet meer afnemen.
Qua pensioen etc zie ik het toch allemaal vrij pessimistisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten( ziektedagen opsparen , als dat dan ook nog bestaat )
ziektedagen opsparen
Comment
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenambtenarij...
ziektedagen opsparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenAls je Op klasse A blijft, geen enkel probleem.
Voor buitenlandse zendingen heb ik geen vrees meer.... heb hier een mooie veiligheidstaak in Peutie... blijf hier nog een beetje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zou ze eerder gebruiken...wat weg is kunnen ze niet meer afnemen.
Qua pensioen etc zie ik het toch allemaal vrij pessimistisch.
Als ik ziek ben kan ik m'n werk 's anderdaags dubbel en dik inhalen want niemand doet 't voor mij. Dus ga ik gewoon werken, en eigenlijk ben ik daar nog niet van gestorven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenik twijfel er ook aan ( ziektedagen opsparen , als dat dan ook nog bestaat )
No panic.....pensioenen zal altijd een discusie blijven doch alles op zijn tijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtendan ben jij één van diegene die ervoor zorgen dat heel 't systeem verkracht wordt.
Comment
Comment