Oorspronkelijk geplaatst door yoda007
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eén op vier bestuurders heeft geen reservewiel in de auto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenIn m'n Toy zit een volwaardige
In de bimmer zit zo'n systeem (hoe noemt het...fuck, naam kwijt): als ge lek rijdt, kunt ge blijven bollen daarmee
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichteneen wiel?
thx Joris flikbeest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenRunflat systeem!
Probleem is nu: die wielen zijn ook brol geworden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenVroeger stond BMW bij ons voor "brol met wielen".
Probleem is nu: die wielen zijn ook brol geworden.
dont know. zal ik wel zien als ik ooit lek rij....
is eigenlijk principe van thuiskomertje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichteneigenlijk zou 'runplat' dan beter geschikt zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichtendont know. zal ik wel zien als ik ooit lek rij....
is eigenlijk principe van thuiskomertje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenAls ze bij mij versleten zijn, komen er geen RFT meer onder.
Want als ik mij een mini koop staan die daar van int fabriek onder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenAls ze bij mij versleten zijn, komen er geen RFT meer onder.
- reservewiel (kan dat nog in de koffer?)
- thuiskomertje (kan dat nog ...?)
- reparatiekit
- niets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk BerichtenEn wat komt er dan in de plaats?
- reservewiel (kan dat nog in de koffer?)
- thuiskomertje (kan dat nog ...?)
- reparatiekit
- niets
Thuiskomertje: misschien
Reparatiekit: waarschijnlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenis dat zo slecht mss?
Want als ik mij een mini koop staan die daar van int fabriek onder
Comment
-
Ik heb sinds kort een wielhanger in mijn wagen liggen voor het geval van bandenmalleur. Daarmee gaat je reservewiel zeker gemakkelijker op z'n plek.
Het tooltje is te bekomen bij dezen Ollander: www.wielhanger.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glennyman Bekijk BerichtenHeb mn reservewiel er ook uitgehaald. Al dat extra gewicht... Ga me echt ni bezig houden met zo een klote krik. Ze komen me maar takelen, betaal er immers voor2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
Comment