Ik wou een volwaardig reservewiel, maar dat is de groot om in de wagen te passen. Noodgedwongen een thuiskomertje moeten nemen. Wel nog beter dan een reparatiekit denk ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eén op vier bestuurders heeft geen reservewiel in de auto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenSame here. Al heeft bij mij het reservewiel plaats moeten maken voor een klein subwooferke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pretraket Bekijk BerichtenIk heb sinds kort een wielhanger in mijn wagen liggen voor het geval van bandenmalleur. Daarmee gaat je reservewiel zeker gemakkelijker op z'n plek.
Het tooltje is te bekomen bij dezen Ollander: www.wielhanger.nl
In m'n E30 ligt een volwaardige 14" kruisspaak reservewiel. Heb ook nog een 15" kruisspaakvelg op reserve liggen. In de Golf 3 zat een thuiskomertje. In de Civic zit er ook eentje maar er past geen volwaardig wiel in door de LPG-tank die iets over de reservewielbak komt (geen ringtank).
Zelf tot nu toe maar 1 keer lek gereden in de 5 jaar dat ik rij, met m'n Polo 2F Coupé op de R4 al rijdend. Daar zat ook een volwaardig wiel in.
In m'n eerste auto (Clio van '94) zat dat wiel onderaan de auto. Lijkt me echt onhandig + het feit dat dat wiel erg smerig wordt.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenSame here. Al heeft bij mij het reservewiel plaats moeten maken voor een klein subwooferke.
en plaats is ingevuld met een"klein" subwooferke, als je vergelijkt met afmetingen van standaardwielen 18" !
maar in manual lees ik als je het schuim in een lekke band spuit moet je naar bandencentrale en daar wordt je band weggegooid !!!
dus als dit een recente band is : laten takelen?! zal minder kosten en je handen worden ook niet vuil!
Comment
-
thuiskomerke in de golf vervangen door een volwaardig reservewiel met een oudere band.
groot wiel in de dodge laadbak (makkelijk te verplaatsen als je moet laden) van de andere periode in het jaar (in de zomer ligt een winterband erin, in de winter een zomerband). alhoewel ik er eigenlijk niks mee ben, want de enige krik die de dodge van de grond krijgt, staat in men garage
in de oldtimers heb ik altijd een reservewiel in de koffer, en nog een 2de achter de chauffeurzetels als ik een verre rit doe
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pretraket Bekijk BerichtenIk heb sinds kort een wielhanger in mijn wagen liggen voor het geval van bandenmalleur. Daarmee gaat je reservewiel zeker gemakkelijker op z'n plek.
Maar best wel een leuke uitvinding eigenlijk. Op de vooras kan het wel even vervelend zijn bij een achterwielaangedreven auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenOp de vooras kan het wel even vervelend zijn bij een achterwielaangedreven auto.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenReclamepost die dit topic plots geupped heeft.
Maar best wel een leuke uitvinding eigenlijk. Op de vooras kan het wel even vervelend zijn bij een achterwielaangedreven auto.
Comment
-
een auto draagt zijn reservestuf best op z'n rug
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
-
Herkenbaar. Ik had zo'n staafje in de toolkit van m'n auto. Het plastic prul muurvast gedraaid (lekker zo 's nachts op de snelweg...). Maar op zich was het tooltje handig, je duwt de band zo op z'n plaats en spaart je rug. Heb gezocht naar vervanging van metaal, maar nooit gevonden. Heb dus maar een wielhanger 3 bij deze gasten besteld. Ze zijn van RVS.
Andere vraag. Ik ben op zoek naar een goede momentsleutel (voor aandraaien van de wielbouten). Er is veel op de markt van Chinees goedkoop tot Duits peperduur. Heeft iemand een suggestie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pretraket Bekijk BerichtenGe zult zeker geen spijt krijgen van diene wielhanger. Een goede momentsleutel is koopt ge het beste van een goed merk. De mijn is van Hazet. De meeste bouten moet je aanzetten tot 120 Nm. Dat moet dus goed aan kunnen.
met ene die tot 200Nm gaat best geen boutjes op 5Nm vastzetten !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenReclamepost die dit topic plots geupped heeft.
Comment
-
Kost bij de dealer iets van een 8€
Comment
Comment