Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkeersongeval Provence

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

en kan je er nu al iets van herinneren?
    en is die vakantie na dat ongeval doorgegaan of moest je direct terug naar België ?

misschien een domme vraag maar waarom vond je het lastig dat je in het ziekenhuis een andere taal moest spreken terwijl je op taalkamp was?

alvast veel succes bij het herstel indien dat nodig is en een goede chauffeur gewenst voor in de toekomst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
      en is die vakantie na dat ongeval doorgegaan of moest je direct terug naar België ?

misschien een domme vraag maar waarom vond je het lastig dat je in het ziekenhuis een andere taal moest spreken terwijl je op taalkamp was?
      herinneren: neen, dat zegt hij toch.
      vakantie doorgegaan: neen, dat staat in zijn tekst.
      andere taal in ziekenhuis: zou jij het leuk vinden een andere taal te moeten spreken in een ziekenhuis als je net uit een serieus accident komt??

Comment

Ik kan al wel een aardig mondje Frans praten, maar als je in een ziekenhuis gewond aankomt is het niet echt leuk om de inspanning te leveren om een andere taal te spreken .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
          herinneren: neen, dat zegt hij toch.
          vakantie doorgegaan: neen, dat staat in zijn tekst.
          andere taal in ziekenhuis: zou jij het leuk vinden een andere taal te moeten spreken in een ziekenhuis als je net uit een serieus accident komt??
          excuseer hoor ,ik ben ook maar een mens, toch bedankt om het te zeggen.

Comment

excuseer hoor ,ik ben ook maar een mens, toch bedankt om het te zeggen.
            tof, ik ben ook een mens, én ik kan alles lezen

Comment

alvast veel succes bij het herstel indien dat nodig is en een goede chauffeur gewenst voor in de toekomst !
              Thx .
              Ik kan me nog niets herinneren, alleen het ploffen van de ruiten van de minibus en daarna is er een 'zwart gat' tot ik terug bij bewustzijn kwam op het gras van de middenberm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Ik kan al wel een aardig mondje Frans praten, maar als je in een ziekenhuis gewond aankomt is het niet echt leuk om de inspanning te leveren om een andere taal te spreken .
                ik ben vroeger in de Alpen eens verdwaald geraakt en dan heb ik maar besloten om op mijn 11 jaar iemand in het frans aan te spreken en het duurde wel even eer we elkaar begrepen maar ik vind het zoiezo al vervelend om een andere taal te spreken dus mss was het wel een heel domme vraag zoals ik in de post zelf al had gezegd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                  tof, ik ben ook een mens, én ik kan alles lezen

J/K sorry voor de domme vragen

Comment

ik ben vroeger in de Alpen eens verdwaald geraakt en dan heb ik maar besloten om op mijn 11 jaar iemand in het frans aan te spreken en het duurde wel even eer we elkaar begrepen maar ik vind het zoiezo al vervelend om een andere taal te spreken dus mss was het wel een heel domme vraag zoals ik in de post zelf al had gezegd
                    11 jaar is natuurlijk wel nog iets jonger dan (bijna) 17 hè, maar ja, in sommige gevallen is het inderdaad moeilijk om je verstaanbaar te maken .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      11 jaar is natuurlijk wel nog iets jonger dan (bijna) 17 hè, maar ja, in sommige gevallen is het inderdaad moeilijk om je verstaanbaar te maken .
                      het was toen meer gebarentaal dan Frans hoor

Comment

J/K sorry voor de domme vragen

Comment

het was toen meer gebarentaal dan Frans hoor
                          Tja, bij mij zou dat ook zo zijn hoor .

Comment

kwil niet vervelend doen en misschien is het hier al geschreven. maar....
                            als het eerste busje ziet dat het tweede niet kan volgen moet je niet beginnen bellen maar vertragen. Duidelijk iemand die niet gewoon is van in "konvooi" te rijden.

je hebt geluk gehad.

Comment

Gelukkig kan je erover napraten. Zal nogal een schok voor je ouders geweest zijn.

Comment

Eind goed al goed zeg .... :s
                                Porsche 997 S

Comment

goed dat je er nog bent jongen!
                                  het zit soms in een klein hoeksken

Comment

Veel geluk gehad, en veel beterschap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                      als het eerste busje ziet dat het tweede niet kan volgen moet je niet beginnen bellen maar vertragen. Duidelijk iemand die niet gewoon is van in "konvooi" te rijden.

je hebt geluk gehad.
                                      Dat ze willen bellen om te zien wat er scheelt vind ik normaal, maar dat iemand van die kinderen in dat busje dat dan doet he en niet die trees die aan het stuur zit
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Al een geluk da ge zelf ni veel mankeert, maar wal spijtig dat u vakantie helemaal om zeep is...

hopelijk komt ge er goed door, zonder blijvende letsels

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten

je hebt geluk gehad.
                                          Klopt, de bestuurder mag eigenlijk nooit of te nimmer afgeleid zijn .
                                          Maar de vrouw aan het stuur kon niet rijden . En ik denk (hoop) dat ze nooit meer aan het stuur komt van een minibusje dat mensen vervoert.

Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk Berichten
                                          Gelukkig kan je erover napraten. Zal nogal een schok voor je ouders geweest zijn.
                                          Mijn ouders wisten het een uur nadat het ongeval gebeurt was, het was vooral mijn moeder die ongerust was omdat ze tot 22 u moest wachten voor ze me aan de lijn kreeg.

Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                          Eind goed al goed zeg .... :s
                                          Dat kan je wel zeggen .

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                          goed dat je er nog bent jongen!
                                          het zit soms in een klein hoeksken
                                          Zeg dat wel...

Oorspronkelijk geplaatst door Basspower Bekijk Berichten
                                          Veel geluk gehad, en veel beterschap
                                          Dank u .

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Dat ze willen bellen om te zien wat er scheelt vind ik normaal, maar dat iemand van die kinderen in dat busje dat dan doet he en niet die trees die aan het stuur zit
                                          Ja, de bestuurster wou nog niet perse bellen maar ze keek gewoon even naar rechts op het papier met de gsm-nummers van alle begeleiders erop .

Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
                                          Al een geluk da ge zelf ni veel mankeert, maar wal spijtig dat u vakantie helemaal om zeep is...

hopelijk komt ge er goed door, zonder blijvende letsels
                                          Waarschijnlijk geen blijvende letsels, alleen nog een paar weken oppassen met mijn nek, het kan soms dat de pijn weken nadien pas komt, ik zal dus nog een paar keer naar de kinesist moeten. Ik vind het ook spijtig dat ik als enige van de groep naar huis moest, als ik kon ging ik nu terug. Het waren mijn ouders die erop stonden dat ik terugkeerde naar België.

Comment

Working...
                                          X