Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkeersongeval Provence

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten

Moet zo iemand (monitrice) geen speciaal rijbewijs hebben voor bezoldigd personenvervoer....medische keuring/oogtest?
    In principe moet je voor bezoldigd vervoer inderdaad een medische test afleggen. Maar of je daardoor beter kan rijden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
      In principe moet je voor bezoldigd vervoer inderdaad een medische test afleggen. Maar of je daardoor beter kan rijden?
      jep, ge kunt gewoon alles nog bewegen en ge kunt de letterkes nog lezen, maar dat zegt niet dat ge kunt rijden

Comment

Amaai dat is er daar serieus aan toe gegaan

Dat alles maar vlug mag genezen!

Comment

Djeesus PHIL1, wat een nare ervaring!
          Gelukkig zijn jullie er allemaal heelhuids vanaf gekomen.
          Je hebt heel wat meegemaakt, maar al bij al heb je veel geluk gehad.
          Veel beterschap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
            Amaai dat is er daar serieus aan toe gegaan

Dat alles maar vlug mag genezen!
            Thx, ik geef het nog enkele weken voor ik volledig genezen ben .

Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
            Djeesus PHIL1, wat een nare ervaring!
            Gelukkig zijn jullie er allemaal heelhuids vanaf gekomen.
            Je hebt heel wat meegemaakt, maar al bij al heb je veel geluk gehad.
            Veel beterschap.
            Dank u . Toch een vrij nare ervaring ja, maar goed dat ik het mentaal niet echt heb moeten meemaken, ik lijd aan een geheugenverlies van 5 minuten of zo. Mijn huisdokter zei me wel dat de herinnering ooit wel eens zou kunnen terugkomen, maar wanneer weet ik niet ... Maar we hebben echt veel geluk gehad.

Comment

Da's schrikken zeg, sterkte met het herstel!
              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Dank je .

Comment

Hier had ik niks van gehoord, damn kerel je hebt echt veel geluk gehad..

Had het niet willen meemaken dat er een sticky bij kwam bij algemeen

Nog veel beterschap !

Comment

Veel sterkte en suc6!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                      Had het niet willen meemaken dat er een sticky bij kwam bij algemeen
                      ?

Nog veel beterschap !
                      Thx .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                        Veel sterkte en suc6!
                        Merci.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                          ?
                          Als er iemand van het forum overlijd dan komt er een sticky bij algemeen

Comment

Als er iemand van het forum overlijd dan komt er een sticky bij algemeen
                            Wist ik niet, maar goed dan dat het nu niet het geval is ...

Comment

Nog veel succes, hopelijk lijd je er psychisch niet teveel onder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                Ik hoop het ook. Als je geheugen terug komt vrees ik dat je alles nog eens opnieuw zal moeten verwerken. Met details deze keer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                  Ik ben wel nog meer verstrooid dan vroeger , maar voor de rest, afwachten...

Comment

Serieus veel geluk gehad zo te zien, gelukkig dat je verwondingen meevallenn want het had allemaal veel erger kunnen zijn! In ieder geval, veel beterschap gewenst

Comment

Amai, jij hebt inderdaad een ferme klap gekregen en toch geluk gehad. Hou je taai, man!

De dokter zei dat het beeld van het ongeval ooit nog wel eens zou kunnen terugkomen .
                                      We moesten onze identiteitskaarten in het begin altijd afgeven aan de organisatie, ze ging nooit mee wanneer we op uitstap gingen.
                                      sommige stukken zullen nooit terugkomen, daar ben ik bijna zeker van. Ikzelf heb het ook al moeten ondervinden.

Thx .
                                      Ik kan me nog niets herinneren, alleen het ploffen van de ruiten van de minibus en daarna is er een 'zwart gat' tot ik terug bij bewustzijn kwam op het gras van de middenberm.
                                      Dit zal je nooit meer vergeten, alle details die je nu weet zullen nooit meer weggaan. Van DIT stuk denk ik wel dat je nog extra details zal bij krijgen, maar van de rest betwijfel ik het ten sterkste. Je bent gewoon een eind helemaal weg, afgesloten, die hersenen. Als het terugkomt is het opgebouwd door elementen die anderen je vertellen.

Thx, ik geef het nog enkele weken voor ik volledig genezen ben .
                                      Gouden raad: neem de eerste dagen echt de tijd om het rustig aan te doen, 't is echt niet te onderschatten. Hoe moeilijk het is, hou je rustig, echt waar. Het wreekt zich later toch. Ik heb ook niet kunnen luisteren, en heb het me ook beklaagd. In die zin geef ik je ouders gelijk dat je naar huis moest komen... al zegden ze dat met een andere overtuiging misschien

sterkte!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                                        Serieus veel geluk gehad zo te zien, gelukkig dat je verwondingen meevallenn want het had allemaal veel erger kunnen zijn! In ieder geval, veel beterschap gewenst
                                        Inderdaad, bedankt .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                          Amai, jij hebt inderdaad een ferme klap gekregen en toch geluk gehad. Hou je taai, man!

sommige stukken zullen nooit terugkomen, daar ben ik bijna zeker van. Ikzelf heb het ook al moeten ondervinden.

Dit zal je nooit meer vergeten, alle details die je nu weet zullen nooit meer weggaan. Van DIT stuk denk ik wel dat je nog extra details zal bij krijgen, maar van de rest betwijfel ik het ten sterkste. Je bent gewoon een eind helemaal weg, afgesloten, die hersenen. Als het terugkomt is het opgebouwd door elementen die anderen je vertellen.

Gouden raad: neem de eerste dagen echt de tijd om het rustig aan te doen, 't is echt niet te onderschatten. Hoe moeilijk het is, hou je rustig, echt waar. Het wreekt zich later toch. Ik heb ook niet kunnen luisteren, en heb het me ook beklaagd. In die zin geef ik je ouders gelijk dat je naar huis moest komen... al zegden ze dat met een andere overtuiging misschien

sterkte!
                                          Dank u! En dank u voor de goede raad .

Comment

Working...
                                          X