Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CC nummerplaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• CC nummerplaat

Bij ons in de geburen is er ne gast die met een Mercedes S600 rijdt met daar op een Belgische nummerplaat én een ovaal plaatje met daarop 'C-C'.

Het staat voor corps consulair of iets in die genre.

Weten jullie daar het fijne van?
    Wat is het exact?
    Hoe / Waarom krijg je dat?
    Wat mag je meer dan de rest? Zoals bijv. 'CD' gasten lichtjes onschendbaar zijn in het verkeer..

PS: damn binnen 6 dagen zit ik 3 jaar op dit forum...
    PS2: en dit staat wss in de verkeede rubriek.. na 3 jaar weet ik nog niet waar ik wat moet zetten

een cc auto is gewoon een auto van het consulaat
    maar tis geen diplomaat

tis vooral show, ik wil ook wel dat ovaaltje

Comment

Ja 't is impressive. Zeker op een zwarte S600 !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi Bekijk Berichten
        Bij ons in de geburen is er ne gast die met een Mercedes S600 rijdt met daar op een Belgische nummerplaat én een ovaal plaatje met daarop 'C-C'.

Het staat voor corps consulair of iets in die genre.

Weten jullie daar het fijne van?
        Wat is het exact?
        Hoe / Waarom krijg je dat?
        Wat mag je meer dan de rest? Zoals bijv. 'CD' gasten lichtjes onschendbaar zijn in het verkeer..

PS: damn binnen 6 dagen zit ik 3 jaar op dit forum...
        PS2: en dit staat wss in de verkeede rubriek.. na 3 jaar weet ik nog niet waar ik wat moet zetten

How dat wist ik niet

Ik heb onlangs een VW EOS gezien met P13 als nummerplaat, is dat dan ook zo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
          How dat wist ik niet

nee ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
            nee ..
            In theorie...

Comment

als zo'n cc-plaatje voeren niet strafbaar is, is het mss leuk als aw-ers herkenningsmiddel

Comment

Hmmm, ik zou ook wel es juist willen weten wat dat voorstelt.

Op de mercedes cls van baron michel D'hooghe, voorzitter van club brugge, hangt dat ook. Waarom zou dat zijn

Comment

Corpulente Cruiser...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 4rings Bekijk Berichten
                    Hmmm, ik zou ook wel es juist willen weten wat dat voorstelt.

Op de mercedes cls van baron michel D'hooghe, voorzitter van club brugge, hangt dat ook. Waarom zou dat zijn
                    omdat hij dat gevonden heeft in de knokse stickershop of in de euroshop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      als zo'n cc-plaatje voeren niet strafbaar is, is het mss leuk als aw-ers herkenningsmiddel
                      moet dat dan geen aw-plaatje zijn
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

doe toch maar liever cc

Comment

Hoe ziet dat er dan uit? dat CC plaatje?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            doe toch maar liever cc
                            als nu eens iedereen die met een G-klasse, of een gelijkaardig zuipend beest, begint met een stikker van groen! op z'n achterruit te plakken...

edit: vat dit niet verkeerd op, ik ben natuurvriend maar nu eenmaal helemaal niet voor Groen!

Comment

Hoe ziet dat er dan uit? dat CC plaatje?
                              ik ben al aan't zoeken geweest maar vind nix op goegel

je kan het vergelijken met ons ovaal B-tje van belgie een beetje kleiner, maar dan met dezlfde lay-out (en materiaal ?) als een nr-plaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                edit: vat dit niet verkeerd op, ik ben natuurvriend maar nu eenmaal helemaal niet voor Groen!
                                ik ben wel een beetje voor groen, een dikke hypocriet eigelijk op gebied van autokeuze

Comment

How dat wist ik niet

En dan is lichtjes nog zwak uitgedrukt. Voor verkeersovertredingen en erger kunnen zij niet worden vervolgd.

Meer dan 6.000 CD nummerplaten in België.

Maar of dit ook is voor de CC numerplaten (en de mensen daarachter) betwijfel ik want consul is een eretitel en heeft dus geen echte functie itt diplomaat.

Comment

How dat wist ik niet

Dat is een parlemetaire nummerplaat. Het dienstvoertuig van een minister.

Comment

Dat wil zeggen dat hij in de chitchat kan. Ik heb dat ook

Comment

Working...
                                      X