Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
    Vrachtwagen heeft seinlicht trein genegeerd, trein heeft vrachtwagen gepakt, en gekatapulteerd in loods:

© www.hulpdienstenforum-vlaanderen.be
    Woops, beetje schade

Hoe is de vrachtwagenchauffeur eruit gekomen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
      Hoe is de vrachtwagenchauffeur eruit gekomen ?
      Op het nieuws beelden gezien waarop 'm zat te lachen in de politiecombi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
        Op het nieuws beelden gezien waarop 'm zat te lachen in de politiecombi.
        dienne heeft dan geluk gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
          dienne heeft dan geluk gehad
          Ik hoop dat 'ie voor de rest van z'n miezerige leven kan betalen, wat een beunhaas...

ROODRIJDEN is DOODRIJDEN

Hoe haal je het in godsnaam in je suffe kop om een gesloten overweg over te steken?

Akkoord, er staan geen barrelen, maar er staat WEL een rood licht + geluidstoestel...

Hoe vaak zijn er al camions gepakt op die verbinding??

Comment

• Geen idee, ik zou allesinds niet in de plaats van de chauffeur of treinbestuurder willen zijn

Comment

Ik hoop dat 'ie voor de rest van z'n miezerige leven kan betalen, wat een beunhaas...

ROODRIJDEN is DOODRIJDEN

Hoe haal je het in godsnaam in je suffe kop om een gesloten overweg over te steken?

Akkoord, er staan geen barrelen, maar er staat WEL een rood licht + geluidstoestel...

op haven linkeroever zijn er ook heel veel overwegen zonder barelen, waar (haast) nooit een trein rijdt...iedereen die de streek kent rijdt er op automatische piloot en denkt niet dat die sporen nog worden gebruikt

ik heb daar ook schrik voor, de keer er opeens wél een trein rijdt
              daar waar het accident is gebeurd rijden ook bijna nooit treinen

natuurlijk spreekt dat kammionneur niet goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                op haven linkeroever zijn er ook heel veel overwegen zonder barelen, waar (haast) nooit een trein rijdt...iedereen die de streek kent rijdt er op automatische piloot en denkt niet dat die sporen nog worden gebruikt

ik heb daar ook schrik voor, de keer er opeens wél een trein rijdt
                daar waar het accident is gebeurd rijden ook bijna nooit treinen

natuurlijk spreekt dat kammionneur niet goed
                Ik kom verschillende malen in de Antwerpse Haven en veelal is er (ik denk) spoorwegpersoneel die seinen geven dat er een trein opkomst is.
                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Ola, dubbel.

Comment

• Er zijn geen gewonden gevallen. Gelukkig stond er niemand in het magazijn op dat ogenblik, enkele meters verder zijn de kantoren, dat het iets minder goed geweest.
                    Er zijn al verschillende soortgelijke ongevallen gebeurt op die plaats maar het is de eerste keer dat ze binnenrijden bij Remco.
                    Men plaatst geen barelen aan de overwegen omdat die in de haven om de haverklap zouden worden afgereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                      ikke zo eentje willen... maar mijn vrouwtje wil geen stoffen kap :confused:
                      Doe toch geen kilometers meer, dus een tweede V70 is overbodig, zeker een tweede 2.5D. Maar de nieuwe met harde kap is nog niet $$$ interessant $$$ in occasie
                      De C70 met stoffen kap is zoveel mooier dan de nieuwe. Zal een echte klassieker worden. En dan zwijgen we nog van de motorsound!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                        Ik kom verschillende malen in de Antwerpse Haven en veelal is er (ik denk) spoorwegpersoneel die seinen geven dat er een trein opkomst is.
                        bij sommige overwegen is er idd personeel, omdat ze zelf het gevaar ook wel inzien, maar zeker niet bij allemaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          De C70 met stoffen kap is zoveel mooier dan de nieuwe. Zal een echte klassieker worden. En dan zwijgen we nog van de motorsound!
                          I know, I know
                          Meestal krijg ik wel mijn gedacht in die dingen

We komen van een tijd dat m'n vrouw niet van Volvo moest weten, tien jaar geleden
                          Ze wou geen gas in huis, we hebben gas. Ze wou geen open keuken, we hebben een open keuken. Ze wou geen Volvo, 't is al onze vijfde nu
                          Ze heeft geen schijn van kans

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Male power !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                              I know, I know
                              Meestal krijg ik wel mijn gedacht in die dingen

We komen van een tijd dat m'n vrouw niet van Volvo moest weten, tien jaar geleden
                              Ze wou geen gas in huis, we hebben gas. Ze wou geen open keuken, we hebben een open keuken. Ze wou geen Volvo, 't is al onze vijfde nu
                              Ze heeft geen schijn van kans
                              Niets dat je nog tegen kan houden dan! Go for it nu ze nog te vinden zijn in deftige tot zeer deftige staat.
                              Is precies overal 'tzelfde. Toen ik afkwam dat ik een tweede 'speelauto' wou, dacht ik dat ik er bijna aan ging zijn... Daarna was het van 'aan je 40ste', vorige maand 'voor je 35ste verjaardag' en het resultaat: binnen 1.5u staat hij bij mij

Comment

• Zwaar ongeval op de Brusselse ring

Sterkte aan de familie en vrienden van het 28-jarige slachtoffer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                  Niets dat je nog tegen kan houden dan! Go for it nu ze nog te vinden zijn in deftige tot zeer deftige staat.
                                  Is precies overal 'tzelfde. Toen ik afkwam dat ik een tweede 'speelauto' wou, dacht ik dat ik er bijna aan ging zijn... Daarna was het van 'aan je 40ste', vorige maand 'voor je 35ste verjaardag' en het resultaat: binnen 1.5u staat hij bij mij
                                  wel iets dat me nog kan tegenhouden: een lekkere amerikaanse zwalpslee
                                  Binnen een drietal jaar denk ik, nu is 't nog $$$ te $$$ vroeg $$$

die foto's van die brug: amai zeg, het brugdek is ook serieus gezakt. Idd, sterkte aan de familie en omringenden!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                    Zwaar ongeval op de Brusselse ring

Ik heb het juist gezien op tv . Op een zeker moment kon je goed zien dat de brug fors doorhing . En het ergste vanal is dat de chauffeur nog maar 28 jaar was, hij had nog een gans leven voor zich.

Eveneens sterkte aan familie en vrienden enzo.

Comment

ROODRIJDEN is DOODRIJDEN

ik heb zowel gisteravond als vamorgen weer twee overwegen moeten overrijden die rood stonden, in de haven...gisteravond stond er zelfs een flikkencombi achter me en 2 varchtwagens daarachter, in stoet na 5 minuten erdoor gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                        Sterkte aan de vele duizenden chauffeurs die de volgende maanden weer serieus gekloot gaan zijn. Ik onder andere.
                                        Zaterdagavond volledig door Brussel moeten rijden door dat ongeval. Kom ik rond 18u30 aan de Square Sainctelette, vond al dat er eigenaardig veel volk op de been was, zie dan dat het Couleur Café is in Tour & Taxis en net op het moment dat ik daar passeer in de file schieten de vlammen 30 meter hoog de lucht in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                          Sterkte aan de vele duizenden chauffeurs die de volgende maanden weer serieus gekloot gaan zijn. Ik onder andere.
                                          Zaterdagavond volledig door Brussel moeten rijden door dat ongeval. Kom ik rond 18u30 aan de Square Sainctelette, vond al dat er eigenaardig veel volk op de been was, zie dan dat het Couleur Café is in Tour & Taxis en net op het moment dat ik daar passeer in de file schieten de vlammen 30 meter hoog de lucht in.
                                          roflol ... dan komde es in Brussel

Comment

Working...
                                          X