Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenWat versta je onder een zware wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtennen esjoevie om de andere waar hij zich duidelijk aan kan ergeren van de baan te rammen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenGoed bezig ANTONIO__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
nu is het al een paar dagen geleden dat ik hier nog wat gepost heb
maar gisteren was het weer raak
Dr stond een auto voor het rood licht te wachten, komt er een kamion aan die niet door had dat het rood was ofzo.
BANG, recht in de kont van die Daewoo Lanos
Dat ding vloog gewoon het kruispunt over om juist voor een paal tot stilstand te komen, en bij wonder geen andere auto's geraakt die kruisten
Gelukkig geen gewonden op nekpijn na
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtennu is het al een paar dagen geleden dat ik hier nog wat gepost heb
maar gisteren was het weer raak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten...
Gelukkig geen gewonden op nekpijn na
Jarno, gij moet eens naar een "ongevaluitdrijver" gaan ofzo__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenHoeveel kilometers doe jij want dit is echt niet meer normaal.
ongeveer 70km per dag.
's Morgens rij ik via de steenweg, en 's avonds via de snelweg.
Vooral 's avonds zie ik die ongevallen
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtentja, dikwijls miserie van lange duur, die whiplash...
Jarno, gij moet eens naar een "ongevaluitdrijver" gaan ofzo
ik denk dat ik eens een camera op mijn dashboard ga plaatsen, live rijden met Jarno
Comment
-
grootste ergernis van vandaag:
rotdwergen die door het rode voetgangerslicht wandelen omdat de auto's nog stilstaan.
Sommige mensen beseffen niet dat aan de andere kant van het kruispunt het al groen kan zijn.
Ik zag nog net een pluk haar tussen 2 auto's lopen.
Ik wist verdomme niet wat ik zag, dus remde ik wat af.
komt daar zo'n dwerg (ja, zo'n dwarf met mini-benen & -armen) tussen de auto's doorgelopen (of hobbelen, hoe je het ook wil noemen).
ze zijn al zo klein dat je ze amper boven je motorkap kunt zien, lopen ze nog door het rood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtengrootste ergernis van vandaag:
rotdwergen die door het rode voetgangerslicht wandelen omdat de auto's nog stilstaan.
Sommige mensen beseffen niet dat aan de andere kant van het kruispunt het al groen kan zijn.
Ik zag nog net een pluk haar tussen 2 auto's lopen.
Ik wist verdomme niet wat ik zag, dus remde ik wat af.
komt daar zo'n dwerg (ja, zo'n dwarf met mini-benen & -armen) tussen de auto's doorgelopen (of hobbelen, hoe je het ook wil noemen).
ze zijn al zo klein dat je ze amper boven je motorkap kunt zien, lopen ze nog door het roodOorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
hopelijk is eht niets al te erg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenzie dit nu pas staan maar weeter iemand of de bestuurder van die bestelwagen ok is? Ik ben hier voorbij gereden (was zelf net voor de eerste keer met een bestelwagen aan het rijden) en zag dat de airbag helemaal vol bloed hing. Deed me wel ff raar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenzie dit nu pas staan maar weeter iemand of de bestuurder van die bestelwagen ok is? Ik ben hier voorbij gereden (was zelf net voor de eerste keer met een bestelwagen aan het rijden) en zag dat de airbag helemaal vol bloed hing. Deed me wel ff raar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CCX Bekijk Berichtenecht spijtig van die prachtige saab
en alles ok met hem toch??
Comment
Comment