Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auwtsj

Comment

• zoiets komt haast nooit in't nieuws
      knappe pics ik hoop dat de chauffeur oke is

Comment

• En ik hoop dat ook maar vooral dat hij geen passagier mee had

Comment

• zeg euhm, da's geen indruk meer he, maar de laatste tijd is het wel heel erg aan het worden, minstens 1 keer per dag een groot ongeluk op E40 of R1

Comment

• de ring is al ff gespaard

(hout vasthouden)

Comment

• Niet eigen foto's, maar wou toch even laten zien wat de reden van de file was zondag, toen we terugkwamen van Corvette Fame Valkenburg ...

[quote name='Kikker' post='64125' date='Jul 9 2007, 15:33 ']
              Op de terugweg nog in de file gestaan.
              We zijn toen de autostrade afgegaan om de file te ontvluchten ... [/quote]
              Heb ondertussen vernomen wat de oorzaak van de file was .... Een ongeval waarbij een motor en een corvette pace-car van '78 bij betrokken was Mensen die de wagen gezien hebben vrezen voor een total-loss
              Een verslag van het ongeval
              Automobilist schept motor op A2
              Beek - Een 37-jarige vrouw uit Venlo is zondagmiddag op de A2 ter hoogte van Beek gewond geraakt toen de motor waarop zij als duopassagier zat werd aangereden door een personenauto. De vrouw liep meerdere beenfracturen en een armfractuur op en moest per ambulance naar het ziekenhuis worden overgebracht. Ook de 41-jarige motorrijder (eveneens uit Venlo afkomstig) raakte gewond, en werd eveneens naar het ziekenhuis vervoerd, meldt de politie.
              De motor reed op de A2 in de richting van Eindhoven en werd ter hoogte van de stalen brug over de spoorlijn bij Beek van achteren geraakt door de personenauto. Door de klap kwam de motor met bestuurder en duopassagier op de motorkap van de auto terecht. Circa 200 meter verder kwamen zij allebei op het wegdek terecht. De bestuurder van de auto, een 42-jarige man uit Geldrop, werd ondertussen het zicht ontnomen door de motor, die nog steeds op zijn auto lag en raakte verderop op de vluchtstrook een tekstkar van Rijkswaterstaat. Door deze klap kwam de tekstkar op de rijbaan terecht. De personenauto kwam kort na de botsing met de tekstkar ook tot stilstand.
              Door dit verkeersongeval ontstond een lange file op de A2 in de rijrichting Maastricht-Eindhoven. Nadat de politie het technisch onderzoek ter plaatse had uitgevoerd en het wegdek was schoongemaakt, werd de snelweg rond 19:30 uur weer vrijgegeven. De politie onderzoekt de juiste toedracht van de aanrijding.

(grotere versie laatste foto in fotoalbum )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
                Niet eigen foto's, maar wou toch even laten zien wat de reden van de file was zondag, toen we terugkwamen van Corvette Fame Valkenburg ...

[quote name='Kikker' post='64125' date='Jul 9 2007, 15:33 ']
                Op de terugweg nog in de file gestaan.
                We zijn toen de autostrade afgegaan om de file te ontvluchten ...
                Heb ondertussen vernomen wat de oorzaak van de file was .... Een ongeval waarbij een motor en een corvette pace-car van '78 bij betrokken was Mensen die de wagen gezien hebben vrezen voor een total-loss
                Een verslag van het ongeval
                Automobilist schept motor op A2
                Beek - Een 37-jarige vrouw uit Venlo is zondagmiddag op de A2 ter hoogte van Beek gewond geraakt toen de motor waarop zij als duopassagier zat werd aangereden door een personenauto. De vrouw liep meerdere beenfracturen en een armfractuur op en moest per ambulance naar het ziekenhuis worden overgebracht. Ook de 41-jarige motorrijder (eveneens uit Venlo afkomstig) raakte gewond, en werd eveneens naar het ziekenhuis vervoerd, meldt de politie.
                De motor reed op de A2 in de richting van Eindhoven en werd ter hoogte van de stalen brug over de spoorlijn bij Beek van achteren geraakt door de personenauto. Door de klap kwam de motor met bestuurder en duopassagier op de motorkap van de auto terecht. Circa 200 meter verder kwamen zij allebei op het wegdek terecht. De bestuurder van de auto, een 42-jarige man uit Geldrop, werd ondertussen het zicht ontnomen door de motor, die nog steeds op zijn auto lag en raakte verderop op de vluchtstrook een tekstkar van Rijkswaterstaat. Door deze klap kwam de tekstkar op de rijbaan terecht. De personenauto kwam kort na de botsing met de tekstkar ook tot stilstand.
                Door dit verkeersongeval ontstond een lange file op de A2 in de rijrichting Maastricht-Eindhoven. Nadat de politie het technisch onderzoek ter plaatse had uitgevoerd en het wegdek was schoongemaakt, werd de snelweg rond 19:30 uur weer vrijgegeven. De politie onderzoekt de juiste toedracht van de aanrijding.

(grotere versie laatste foto in fotoalbum )[/quote]

Nog een geluk dat er geen zwaargewonden zijn. Al bij al lijkt alles nog mee te vallen, de schade aan de voertuigen niet meegerekend uiteraard.
                Waren de bestuurders van die personenwagen kennissen van op de meet froggy?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                  ben jij er voorbij gereden? steenweg was nogthans afgesloten hoorde ik. en bambrugge en braschaat liggen ook niet echt dicht bij elkaar.
                  moest daar zijn voor het werk en zat de hele dag op de baan in die regio

toen ik er passeerde waren de hulpdiensten al weg en waren ze bezig met alles terug proper te maken. Ik weet dat ik dat heb gezien of er moest een identiek ongeluk zijn gebeurd daar

Antwerpen is't Stad
                  en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten

Auwtsj
                    das in vogelvlucht op 300 m van waar ik woon

Toen ik om 21.00 daar passeerde was de brandweer nog wat aan het opruimen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                      Nog een geluk dat er geen zwaargewonden zijn. Al bij al lijkt alles nog mee te vallen, de schade aan de voertuigen niet meegerekend uiteraard.
                      auw, that hurts!

De schade ziet er eigenlijk toch wel redelijk erg uit hoor,karin. Je moet maar eens kijken naar die grote foto in dat album (de laatste in de reeks).
                      Heel de neus is krom. Door dat het een heel groot polyesteren stuk is, is het allemaal krom getrokken en beschadigd. Donorauto zoeken is misschien een sprenkeltje hoop?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Nog een geluk dat er geen zwaargewonden zijn. Al bij al lijkt alles nog mee te vallen, de schade aan de voertuigen niet meegerekend uiteraard.
                        Ik ken de eigenaars van de wagen niet. Ik denk zelfs dat ik hem nergens op foto heb staan. Er waren 3 exemplaren aanwezig, maar ik heb er maar 2 op mijn foto's teruggevonden ... en net deze staat er niet op.

De schade aan de corvette moet enorm zijn en waarschijnlijk klaar voor de schroothoop. Dit zijn wel de roddels ... Ik heb de wagen niet persoonlijk gezien. Ik hoop voor alle betrokkenen dat alles snel opgelost raakt

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=ejYnmaCFxPI
                          Nora!

Comment

• Die kan nog lopen

Comment

• efkes toch waarschijnlijk, die gaat wel neer

Comment

• Maak dat mee.

Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                                  Een soortgelijke: http://www.youtube.com/watch?v=5wqO3LTtMag

Comment

• Whola, dien begint nog ferme ambras te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten

Auwtsj
                                      nen audi zei men schoonmoeder toen ze er voorbijkwam.
                                      da tis dus een kilometer van men deur

Comment

• Geen waanzinnige crash, maar hij stond daar proper...

Comment

• Dat wiel steekt niet echt gezong, behoorlijk wat schade vrees ik Heb gisteren ook een ongeval in Duitsland gezien maar de foto is mislukt Ik peis dat nen auto de andee in de flank had gepakt. Ene stak der in de beek en de autostrade richting Dortmunt was volledig afgesloten. We hebben onze teller opgezet en intotaal een file van 9 kilometer

Comment

Working...
                                          X