Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Jammer dat sommige enzo's in de handen komen van onverantwoorde mensen, ik kan natuurlijk wel verstaan dat het niet makkelijk is om je in bedwang te houden.
Hij werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis overgebracht. Daar heeft een heel team van chirurgen zich 14 uur beziggehouden met de patient en hij is nu buiten levensgevaar. Zijn advocaat, Jef Vermassen, is volop bezig met de bestuurder van het voertuig te vervolgen, en heeft verklaard niet te stoppen voor de beklaagde de kogel krijgt, en heel zijn familie geruineerd is. De boom zelf heeft dit daar nog aan toegevoegd: "De pijn die ik nu voel is niet enkel lichamelijk, maar vooral mentaal. Hoe zijn we toch in dit klimaat van onverdraagzaamheid terecht gekomen? Ik wil er geen politieke zaak van maken, maar de schuld ligt duidelijk bij het Vlaams Belang. De schadevergoeding die ik zal krijgen, zal deze pijn niet kunnen wegnemen, maar het zal wel helpen dat de daders van deze verschrikkelijke misdaad gestraft zullen worden." Klare taal van een nog steeds zwaar aangeslagen boom. Op de vraag wat hij met de schadevergoeding zal doen antwoorde de boom: "Ik ga een mooi vogelhokje kopen zodat iedere vogel die voorbij komt even kan rusten en kan nadenken over de onverdraagzaamheid in deze wereld."
lol
Mijn voorspelling : 1 euro schadevergoeding, & we vergeten de doden.
Jammer dat sommige enzo's in de handen komen van onverantwoorde mensen, ik kan natuurlijk wel verstaan dat het niet makkelijk is om je in bedwang te houden.
Mensen zijn niet gemaakt om voertuigen tegen 200+ kmu te besturen ... kzeg niet dat het niet kan, maar ...
Comment