Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
    Nem, ineens goed gezwartbalkt
    Woow Als dat van een fiets is, moet het wel nen grote slag geweest zijn...

Comment

• Het rare was dat ge niemand zag, al zat er precies iemand in een auto en daar stond wel veel volk bij. Of een licht brommertje. Maar als je naar die ster ziet in de voorruit Die was echt afgesplinterd

Comment

• al weg met de hulpdiensten zeker?

wel jammer dat we zijn vies bakkes niet zien
        (post anders eens zijn bakkes alleen, dat kan toch ook geen kwaad? )

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
          ( dus blokskes op zijn bakkes en zijn plaat )
          zal ik jou ook eens wat blokskes op je bakkes geven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
            zal ik jou ook eens wat blokskes op je bakkes geven?
            met lego spelen is leuk!

Comment

• Comment

• Tegen 250 gecrasht en overleefd . De man in deze auto kon na het ongeval gewoon de hulpdiensten bellen met z'n gsm. Leftlane mag van geluk spreken dat hij ook zo'n veilige auto heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  is hier al eens gepost geweest dacht ik, trouwens de man die in de auto zat is de man met zijn gsm naast de brandweerman.
                  Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
                  Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
                  VW Caddy 2008 1.9TDI
                  _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichten
                    is hier al eens gepost geweest dacht ik, trouwens de man die in de auto zat is de man met zijn gsm naast de brandweerman.
                    Vreesde er al voor, iig die man heeft veel geluk gehad, moet nogal een knal geweest zijn...

Comment

• is hier idd al eens gepost geweest. Veilige auto? Scheuren doet ie, hij heeft gewoon chance dat de scheur achter zijn gat liep

*hier gaan we weer*

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• WOW, waanzinnig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichten
                          jep tezamen met de zever "waarom breekt een Audi in 2"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                            jep tezamen met de zever "waarom breekt een Audi in 2"

Subiet moet ik weer foto's gaan opzoeken van gescheurde Audi's

Feit is echter wel dat dit frequenter gebeurt bij een Audi dan bij andere merken

Comment

• kon het effe niet geloven, maar 't is dus wel degelijk de voor- en achterkant van dezelfde wagen

het enige dat nog heel is van dien wagen is de bestuurderszetel, waanzin ! Passagier hadden ze van de bestuurder zijn gezicht kunnen vegen denk ik. Gelukkig was die er niet ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                Feit is echter wel dat dit frequenter gebeurt bij een Audi dan bij andere merken
                                Branden ook...
                                De andere titel die ik overwoog was: “De enige goede Audi is een….” Dat zou wellicht tot wat veel discussie leiden, dus het werd alternatief 2. Met dank aan Jeroen voor de tip!

Comment

• 't is alsof hij net bijeengehouden wordt door z'n elektriciteitsdraden.
                                  Ik denk dat je op zo een momenten echt niet weet of je nu geluk gehad hebt of niet...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten

Schoon modelleke, spijtig dat die extrakreukels er met het strijken niet uitgaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                                      Not so passionate about bikes...

Ik wil die Overfinch velgen

Comment

• zonde van de auto
                                        Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
                                        Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
                                        VW Caddy 2008 1.9TDI
                                        _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                          Schoon modelleke, spijtig dat die extrakreukels er met het strijken niet uitgaan.
                                          Nu ja, de wagen is vervangbaar é, het is niet leuk natuurlijk, maar het zijn de mensen die er inzitten die geen verwondingen mogen hebben, en zo te zien zullen ze er niet erg aan toe geweest zijn.

Comment

Working...
                                          X