Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een flink uit zijn voegen gebarsten familiebedrijf dus.

Comment

• Het maakt imo niet uit of het 'om de naam hoog te houden is'. Feit is dat ze het doen, en daarmee hun naam hoog houden.
      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
        Zoals reeds eerder gezegd is mijn achterneef in dit ongeval omgekomen. De vrachtwagen die het ongeval veroorzaakte reed in opdracht van Colruyt.
        Het is geweten dat voor Colruyt veiligheid op de weg ook een prioriteit is. Denk aan de reflecterende strips op Colruyt-vrachtwagens waar zij een primeur in hadden. Welnu, wat ik niet wist is dat bijvoorbeeld zij ook gratis psychologische hulp verlenen indien er een ongeval gebeurt met een vrachtwagen van of in dienst van Colruyt. Zij hebben namelijk kontakt genomen met de getroffen familie.
        Mooi om te horen.
        de dijcker van oordegem zou daar beter een voorbeeld aan nemen. dat zijn allen halve cowboys die niets liever doen dan sluipwegen nemen en deze dan ook tegen volle snelheid te benutten. ik hou men hart vast als er in de keerstraat in ottergem eens ééntje iemand meeheeft. want er zal meer dan psychologische hulp nodig zijn dan. Overal komen die uitgevlogen alsof ze alleen op de wereld zijn. de rode vrachtwagens staan er echt voor bekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
          een firma met 15000 werknemers kan je nog moeilijk familiebedrijf noemen, maar 't is inderdaad de familie Colruyt zelf die goed vertegenwoordigd is op enkele cruciale plaatsen in de firma
          De moeder van ene van mijn klas vroeger noemde met haar achternaam Colruyt, hij was van Halle (onder Brussel). Aan geld geen gebrek. Inderdaad de broer van dien zijn moeder was één van de bazen van de winkelketen. Groot familiebedrijf dus. Kerel van mijn klas is wel paar keer blijven zitten, weet zelfs nie of em nu eindelijk afgestudeerd is of niet Nie allemaal even slimme manne precies

Comment

• Halle is het centrum van Colruyt
            Daar kan je geen minuut rondrijden zonder een plakkaat, winkel, tankstation, vrachtwagen, stapelplaats enz gezien te hebben van Colruyt.
            Wat was de voornaam van z'n moeder? Marianne? Jef is voorzitter van RVB, Piet is directeur, Frans ook, en dan zijn er nog enkele hier en daar verspreid. Respectabel hoor, wat ze daar doen in Halle.
            En de meeste aan geld geen gebrek, maar je zal het niet zien. Je kan zo het toeval treffen om een goedendag te krijgen van iemand die in jeansbroek en hemdje met een plastiekzakje in z'n handen uit z'n V70 stapt op de personeelsparking, je goedemorgen zegt ook al kent ie je niet, en dat is dan Jef. Geld genoeg maar bovenal zeer eenvoudige mensen. Ik heb er ongelooflijk respect voor.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
              Halle is het centrum van Colruyt
              Daar kan je geen minuut rondrijden zonder een plakkaat, winkel, tankstation, vrachtwagen, stapelplaats enz gezien te hebben van Colruyt.
              Wat was de voornaam van z'n moeder? Marianne? Jef is voorzitter van RVB, Piet is directeur, Frans ook, en dan zijn er nog enkele hier en daar verspreid. Respectabel hoor, wat ze daar doen in Halle.
              En de meeste aan geld geen gebrek, maar je zal het niet zien. Je kan zo het toeval treffen om een goedendag te krijgen van iemand die in jeansbroek en hemdje met een plastiekzakje in z'n handen uit z'n V70 stapt op de personeelsparking, je goedemorgen zegt ook al kent ie je niet, en dat is dan Jef. Geld genoeg maar bovenal zeer eenvoudige mensen. Ik heb er ongelooflijk respect voor.
              Ha, de Jef Colruyt, sympathieke mens. Eerste jaar dat ik bij Colruyt werkte kwam die blijkbaar is in onze winkel en stond die opeens in de transit. Ik wist niet wie dat was, dus ga die kerel daar buiten zetten. Geeft hij mij een hand en zegt hij dat hij Jef Colruyt is. Sympathieke mens wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                Ha, de Jef Colruyt, sympathieke mens. Eerste jaar dat ik bij Colruyt werkte kwam die blijkbaar is in onze winkel en stond die opeens in de transit. Ik wist niet wie dat was, dus ga die kerel daar buiten zetten. Geeft hij mij een hand en zegt hij dat hij Jef Colruyt is. Sympathieke mens wel.
                haha. Maar je hebt wel je werk correct gedaan en dat zal hij geapprecieerd hebben

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                  Mooi om te horen.
                  de dijcker van oordegem zou daar beter een voorbeeld aan nemen. dat zijn allen halve cowboys die niets liever doen dan sluipwegen nemen en deze dan ook tegen volle snelheid te benutten. ik hou men hart vast als er in de keerstraat in ottergem eens ééntje iemand meeheeft. want er zal meer dan psychologische hulp nodig zijn dan. Overal komen die uitgevlogen alsof ze alleen op de wereld zijn. de rode vrachtwagens staan er echt voor bekend.
                  Ik kom dagelijks over de vloer bij transportbedrijven. Het is echt ongelooflijk welke nota's daar soms uithangen. ' Gelieve uw het rijgedrag op grondgebied van X & Y dringend aan te passen, we kregen herhaaldelijk klachten van bewoners'
                  Die X & Y zijn dan inderdaad zoals Ottergem heel kleine gemeentes met nauwe straten.
                  Inderdaad veel chauffeurs van De Dijcker lappen echt de verkeersregels aan hun laars.

Comment

• Audi A4 Avant vs. Boom

Boom wint

Snelheid zou 180 km/h zijn geweest.

Comment

• Mijn moeder sprak daarstraks van een accident in Boom niet met een boom. Twee gasten van ongeveer 20 jaar aan het straatracen afgelopen nacht, eentje dood, andere levensgevaarlijk gewond.
                      Iemand daar toevallig pics van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Audi A4 Avant vs. Boom

Boom wint

Snelheid zou 180 km/h zijn geweest.

Verschrikkelijk. Ik weet nu ook hoe het is om een auto-ongeluk te hebben, maar ik heb geluk gehad, en deze mensen helaas niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                          Mijn moeder sprak daarstraks van een accident in Boom niet met een boom. Twee gasten van ongeveer 20 jaar aan het straatracen afgelopen nacht, eentje dood, andere levensgevaarlijk gewond.
                          Iemand daar toevallig pics van?
                          Sorry, ik bedoel een ongeval op de Boomsesteenweg in Wilrijk.

Een 24-jarige jongeman uit Antwerpen is woensdagavond om het leven gekomen bij een verkeersongeval op de Boomsesteenweg in Wilrijk. Hoe het ongeval gebeurde, wordt volgens de lokale politie van Antwerpen nog onderzocht, maar mogelijk was hij samen met zijn vriend aan het racen tegen een andere wagen.

Comment

• Een 24-jarige jongeman uit Antwerpen is woensdagavond om het leven gekomen bij een verkeersongeval op de Boomsesteenweg in Wilrijk. Hoe het ongeval gebeurde, wordt volgens de lokale politie van Antwerpen nog onderzocht, maar mogelijk was hij samen met zijn vriend aan het racen tegen een andere wagen.

Comment

• dat was met een nissan die tegen een boom was geknalt

Comment

• hier kan je de foto's zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                  Je moet je aanmelden. Kun je even de fotos kopieren?

Comment

• M6 vs brommer vs boom

Raar dat hij nog frontaal tegen een boom slipt. Al remmend moet je met ABS dat ding toch op de baan kunnen houden?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Djeezes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                        Je moet je aanmelden. Kun je even de fotos kopieren?
                                        Oh, yes please.

Comment

Working...
                                        X