Omdat ik blijkbaar toch tijd teveel heb...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWel een knap kleur van die M6.
Comment
-
wagen was een nissan 200sx, en aan de paarse darmpjes te zien nog extra inspuiting voor teen of tander?Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenwagen was een nissan 200sx, en aan de paarse darmpjes te zien nog extra inspuiting voor teen of tander?
zijt ge zeker dat die darmpjes van de wagen zijn....
Comment
-
Gisteren in Westerlo
Heb zelf geen foto's
Zelfde nacht in Herentals (amper 10 km verder)
3 personen omgekomen op 1 nacht in de regio
Gisteravond zijn 3 personen omgekomen en 2 zwaargewond geraakt bij 2 zware verkeersongevallen in de regio.
In Westerlo overleed een bestuurster nadat haar personenwagen in de flank gegrepen werd door een terreinwagen. De zwaarste tol viel te betreuren in Herentals. Daar kwamen 2 inzittenden van een personenwagen om toen de bestuurder in een bocht de controle over het stuur verloor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenWelke wagen was dat?
verzekering zal lachen als ze zijn motor zien. Serieus wat getuned en klaargestoomd voor sprintjes, te zien aan de uitsnijding van de bumper (achter de nummerplaat)
edit een nissan
Comment
-
Ik vraag me eigenlijk af wat ze daarmee bedoelen 'controle over het stuur verliezen'
Als je een bocht ingaat en je hebt genoeg grip en je snelheid is niet te hoog, kom je toch gewoon die bocht zonder problemen weer uit? Als je natuurlijk plots grip verliest is dat iets anders. Maar hoe verlies je plots grip? Door een slecht wegdek zou ik zo denken (als te hoge snelheid met onderstuur als gevolg niet van toepassing is)...
Maar waaraan is het ongeval dan te wijten? Is het dan wel degelijk de bestuurder die de controle over het stuur verloor in de bocht of: de gemeente/provincie/overheid die het wegdek slecht onderhoud?
(just thinking out loud)Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
zoals het hier gebeurd is denk ik het volgende.
2 auto's racen tegen hoge snelheid naast elkaar.
er komt een wagen uit een zijstraat en 1 van de 2 wagens moet uitwijken.
Door de hoge snelheid begint hij echter te slingeren en verliest hij de controle over zijn stuur. (RWD, geen ABS of tractiecontrole bij de nissan)
en *paf* tegen boom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenRaar dat hij nog frontaal tegen een boom slipt. Al remmend moet je met ABS dat ding toch op de baan kunnen houden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenIs dat ... euhm, was dat geen Corrado ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenzoals het hier gebeurd is denk ik het volgende.
2 auto's racen tegen hoge snelheid naast elkaar.
er komt een wagen uit een zijstraat en 1 van de 2 wagens moet uitwijken.
Door de hoge snelheid begint hij echter te slingeren en verliest hij de controle over zijn stuur. (RWD, geen ABS of tractiecontrole bij de nissan)
en *paf* tegen boom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenNope.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Comment
Comment