Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Omdat ik blijkbaar toch tijd teveel heb...

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Wel een knap kleur van die M6.

Comment

• Welke wagen was dat?
          verzekering zal lachen als ze zijn motor zien. Serieus wat getuned en klaargestoomd voor sprintjes, te zien aan de uitsnijding van de bumper (achter de nummerplaat)

edit een nissan

Comment

• Zo moeten ze maar aankomen, idioten. Heb ik totaal geen medelijden mee. Als je wil racen, ga dan naar de Ring of naar Zolder ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              Wel een knap kleur van die M6.
              duuuuuude

Comment

• wagen was een nissan 200sx, en aan de paarse darmpjes te zien nog extra inspuiting voor teen of tander?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                  wagen was een nissan 200sx, en aan de paarse darmpjes te zien nog extra inspuiting voor teen of tander?

zijt ge zeker dat die darmpjes van de wagen zijn....

Comment

• Gisteren in Westerlo

Heb zelf geen foto's

Zelfde nacht in Herentals (amper 10 km verder)

3 personen omgekomen op 1 nacht in de regio

Gisteravond zijn 3 personen omgekomen en 2 zwaargewond geraakt bij 2 zware verkeersongevallen in de regio.
                    In Westerlo overleed een bestuurster nadat haar personenwagen in de flank gegrepen werd door een terreinwagen. De zwaarste tol viel te betreuren in Herentals. Daar kwamen 2 inzittenden van een personenwagen om toen de bestuurder in een bocht de controle over het stuur verloor.
                    Bron RTV

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                      Welke wagen was dat?
                      verzekering zal lachen als ze zijn motor zien. Serieus wat getuned en klaargestoomd voor sprintjes, te zien aan de uitsnijding van de bumper (achter de nummerplaat)

edit een nissan
                      Had de wagen ook nog niet zolang, nrplaat VWU..

Comment

• Ik vraag me eigenlijk af wat ze daarmee bedoelen 'controle over het stuur verliezen'

Als je een bocht ingaat en je hebt genoeg grip en je snelheid is niet te hoog, kom je toch gewoon die bocht zonder problemen weer uit? Als je natuurlijk plots grip verliest is dat iets anders. Maar hoe verlies je plots grip? Door een slecht wegdek zou ik zo denken (als te hoge snelheid met onderstuur als gevolg niet van toepassing is)...

Maar waaraan is het ongeval dan te wijten? Is het dan wel degelijk de bestuurder die de controle over het stuur verloor in de bocht of: de gemeente/provincie/overheid die het wegdek slecht onderhoud?

(just thinking out loud)

Comment

• zoals het hier gebeurd is denk ik het volgende.

2 auto's racen tegen hoge snelheid naast elkaar.
                          er komt een wagen uit een zijstraat en 1 van de 2 wagens moet uitwijken.
                          Door de hoge snelheid begint hij echter te slingeren en verliest hij de controle over zijn stuur. (RWD, geen ABS of tractiecontrole bij de nissan)

en *paf* tegen boom.

Comment

Raar dat hij nog frontaal tegen een boom slipt. Al remmend moet je met ABS dat ding toch op de baan kunnen houden?
                            Nope.

Comment

Is dat ... euhm, was dat geen Corrado ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                Is dat ... euhm, was dat geen Corrado ?
                                nee, een nissan 200sx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                  zoals het hier gebeurd is denk ik het volgende.

2 auto's racen tegen hoge snelheid naast elkaar.
                                  er komt een wagen uit een zijstraat en 1 van de 2 wagens moet uitwijken.
                                  Door de hoge snelheid begint hij echter te slingeren en verliest hij de controle over zijn stuur. (RWD, geen ABS of tractiecontrole bij de nissan)

en *paf* tegen boom.
                                  je hebt het bij het rechte eind

Comment

• Als ik zulke foto's zie dan sta ik altijd versteld hoe sterk een boom wel is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                      Nope.
                                      dat is toch het nut van abs?

Comment

M6 vs brommer vs boom

Raar dat hij nog frontaal tegen een boom slipt. Al remmend moet je met ABS dat ding toch op de baan kunnen houden?
                                        Zonde...

Comment

• Deze kwam ik het laatst tegen in Genk richting Ford.
                                          persoon op de foto leek mij de bestuurder te zijn.
                                          meer info heb ik ook niet

Comment

Working...
                                          X