Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Ik weet het, het is een cliché, maar welke domme ouders geven een 18 jarig meisje nu ook een Porsche. Verschrikkelijk. Ik heb trouwens echt respect voor de mensen die de plek van het ongeval moeten opkuisen of de autopsie moeten uitvoeren.
    Beter een Porsche dan een Mustang ofzo.

Die porsche heeft tenminste een wegligging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Die porsche heeft tenminste een wegligging
      daar heeft dat meisje wel weinig aan gehad...
      BMW E10 1600ti 1967
      BMW E10 2002tii 1973
      BMW E30 325i sedan 1986
      BMW E36 318is cabrio 1995
      BMW E36 320i cabrio 1994
      BMW E91 318d touring 2006
      MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Comment

• @Bralo: mooie post.
          @Peeka: passend antwoord, je hebt ook uw best gedaan

ikzelf ben van mening dat de link hier niet hoeft. Er zijn mensen bij wie zo een foto zelfs niet helpt. Ver van hun bed show. "Pff, 't is haar eigen schuld, zo jong en al een Porsche ..." ik hoor het al bijna denken door sommigen. Ik ben daar niet mee eens, maar dit is een van de gedachtengangen bij sommigen die er voor zorgt dat het NIET werkt.
          Als je wil confronteren, moet je ze het laten zien in het echt. Idd, ruiken erbij. En vooral niet vergeten de dramataferelen achteraf van familie die in groep huilend, schreeuwend, soms hysterisch, naar een wrak gaan kijken.
          Ik heb zulks van mijn pakweg 14j tot 20j af en toe gezien door mee te werken met een depannagebedrijf, en dan kwamen we meestal nog aan als de slachtoffers meestal al weg waren, tenzij in de slechtste gevallen. En het zijn die gevallen die nu, bijna 20j later, nog steeds blijven hangen. Met merk, kleur, plaats, ... enz nog kersvers in het geheugen.
          Ik heb de foto's gezien, ze zijn inderdaad gruwelijk. Van de categorie van die gele Lambo met het verkoolde lichaam, en inderdaad die motorrijder hier eerder aangehaald. Ze zijn schokkend, en ik was juist een broodje aan het eten toen ik ze zag en wou niet al te veel in detail gaan kijken. Maar ze zijn meestal schokkend voor de mensen die het minder nodig hebben, zo een schok...
          We mogen niet vergeten dat er nog altijd velen zijn die zich zeer zelfzeker voelen in hun auto en nog veel te weinig bewust zijn van het feit dat het gevaar ook dikwijls van elders komt. Ze denken dat ze goed kunnen rijden en dat dat hen beschermt tegen al die stomme ongevallen. En als ze te snel rijden hebben ze altijd een zeer goed excuus. Voor deze mensen, en ik val in herhaling, zijn dit schokkende beelden omdat er veel te veel rood in de foto zit, maar ze projecteren dat nooit op hun eigen situatie.
          Zo een link zou dus alleen maar de verkeerde mensen shockeren.
          Da's mijn idee.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            @Bralo: mooie post.
            @Peeka: passend antwoord, je hebt ook uw best gedaan

ikzelf ben van mening dat de link hier niet hoeft. Er zijn mensen bij wie zo een foto zelfs niet helpt. Ver van hun bed show. "Pff, 't is haar eigen schuld, zo jong en al een Porsche ..." ik hoor het al bijna denken door sommigen. Ik ben daar niet mee eens, maar dit is een van de gedachtengangen bij sommigen die er voor zorgt dat het NIET werkt.
            Als je wil confronteren, moet je ze het laten zien in het echt. Idd, ruiken erbij. En vooral niet vergeten de dramataferelen achteraf van familie die in groep huilend, schreeuwend, soms hysterisch, naar een wrak gaan kijken.
            Ik heb zulks van mijn pakweg 14j tot 20j af en toe gezien door mee te werken met een depannagebedrijf, en dan kwamen we meestal nog aan als de slachtoffers meestal al weg waren, tenzij in de slechtste gevallen. En het zijn die gevallen die nu, bijna 20j later, nog steeds blijven hangen. Met merk, kleur, plaats, ... enz nog kersvers in het geheugen.
            Ik heb de foto's gezien, ze zijn inderdaad gruwelijk. Van de categorie van die gele Lambo met het verkoolde lichaam, en inderdaad die motorrijder hier eerder aangehaald. Ze zijn schokkend, en ik was juist een broodje aan het eten toen ik ze zag en wou niet al te veel in detail gaan kijken. Maar ze zijn meestal schokkend voor de mensen die het minder nodig hebben, zo een schok...
            We mogen niet vergeten dat er nog altijd velen zijn die zich zeer zelfzeker voelen in hun auto en nog veel te weinig bewust zijn van het feit dat het gevaar ook dikwijls van elders komt. Ze denken dat ze goed kunnen rijden en dat dat hen beschermt tegen al die stomme ongevallen. En als ze te snel rijden hebben ze altijd een zeer goed excuus. Voor deze mensen, en ik val in herhaling, zijn dit schokkende beelden omdat er veel te veel rood in de foto zit, maar ze projecteren dat nooit op hun eigen situatie.
            Zo een link zou dus alleen maar de verkeerde mensen shockeren.
            Da's mijn idee.
            Idd Nikske, Bralo én Pekaap,

Wannes, geen probleem dat je de foto's getoond hebt...heb het al in't echt gezien..

en als iedereen een beetje moeite doet, naar photobucket surft, en op user wannespics zoekt, dan zal 'ie de foto's zelf wel vinden.

Wél een beetje jammer (stom) van jullie (mods) om een post van me te wissen?!

Tuscani vraagt "hoe kan dit, uitgerekend tegen een brugpeiler, terwijl er een gans weiland ter beschikking is?"

En ik antwoord: "Zelfmoordje?" Je zou er versteld van zijn hoeveel ongevallen (jaja, ook in België) à la auto tegen boom, of auto tegen camion, (of erger) spookrijder tegen auto - er jaarlijks gebeuren...

Waarom hebben jullie die post verwijderd?

Comment

• Ik vermoed dat er de smiley teveel aan was.

Alles is ondertussen al gezegd zowel door Bralo, Nikse als Peeka.
              We stellen steeds vast dat sommige commentaren op de foto's (en ik heb het daarom niet over deze van u) heel wansmakelijk en ondoordacht zijn.

Ons standpunt is duidelijk. Wij wensen zulke beelden niet op ons forum.

Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
              Waarom hebben jullie die post verwijderd?

Comment

• Ik heb die post verwijderd omdat de bijgevoegde smilie jouw post allesbehalve als een serieus en respectvol antwoord liet uitschijnen.

In het vervolg een beter gepaste smilie kiezen, zou ik zeggen.

Edit: blijkbaar ben ik niet de enige die de smilie erover vond/vindt.
                Last edited by ; 07/09/2007, 00:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                  Ik vermoed dat er de smiley teveel aan was.

Alles is ondertussen al gezegd zowel door Bralo, Nikse als Peeka.
                  We stellen steeds vast dat sommige commentaren op de foto's (en ik heb het daarom niet over deze van u) heel wansmakelijk en ondoordacht zijn.

Ons standpunt is duidelijk. Wij wensen zulke beelden niet op ons forum.
                  akkoord, (smiley)

Maar die post van mij had dus totáál niets te maken met het al-dan-niet wansmakelijk zijn van die foto's? Het was een gok naar de mogelijke oorzaak van dit ongeval...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                    Ik heb die post verwijderd omdat de bijgevoegde smilie jouw post allesbehalve als een serieus en respectvol antwoord liet uitschijnen.

In het vervolg een beter gepaste smilie kiezen, zou ik zeggen.
                    Goe, point taken - einde discussie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                      akkoord, (smiley)

Maar die post van mij had dus totáál niets te maken met het al-dan-niet wansmakelijk zijn van die foto's? Het was een gok naar de mogelijke oorzaak van dit ongeval...
                      Dan kan je dat nog altijd op een minder aanstotelijke manier kenbaar maken.
                      Er zijn nog andere dan alleen maar grappige smilies beschikbaar op dit forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                        Als er foto's verdwijnen maakt dit me natuurlijk wel nieuwsgierig... Dus we zijn naar Wannes zijn Photobucket account gegaan om te kijken waar al die heisa om draaide...

Ik moet toegeven, gelukkig dat ik al héél veel gezien heb zodat m'n lekkere filet pure netjes in m'n maag bleef

Een aantal foto's uit de reeks tonen inderdaad een vrij gruwelijk beeld van een slachtoffer dat helaas overleden is...

Helaas laten deze foto's de harde realiteit zien die we hier in België (gelukkig) niet zien. In tegenstelling tot overige landen wordt in België nog een zekere deontologische code gerespecteerd waardoor je zulke beelden nooit in het openbaar zal zien. Het is echter geen verplichting maar iedereen houdt zich daaraan

Goed... Langs de andere kant kan men niet verbergen dat het internet helaas vol staat met zulke afschuwelijke beelden, vaak genomen in landen waar men het allemaal niet zo nauw neemt.

Ergens vind ik dat zulke beelden, weliswaar achter een link en niet tussen image tags, eventueel zouden kunnen toegelaten worden en dit met een duidelijke waarschuwing omtrent de ernst van de beelden.

Laten we een kat een kat noemen, 2/3de van de aanwezigen hier duwen graag eens op het gaspedaal zonder er evenwel bij stil te staan wat de gevolgen wel kunnen zijn (ja, ook ik rij al eens graag "snel")... In dit kader vind ik dat men gerust iedereen eens met de neus op de feiten mag duwen... Evenwel achter een link zoals reeds voordien gemeld. Zoals Wannes het correct neerschreef denken velen onder ons dat het leven een groot spel is waarbij men, bij wijze van spreken, op de reset knop kan duwen na een ongeval. Helaas is dit niet het geval en is het leven eindig. Vroeg of laat stopt het hier... Vroeg OF laat... En toch willen we allen graag zo lang mogelijk op dit "bolleke" blijven lopen, we hebben het hier namelijk niet zo slecht en tenslotte is er nog niemand teruggekomen om te zeggen dat er na het leven nog "iets" is. Maw: soms is het goed om eens stil te staan bij de realiteit en ook deze beelden horen bij die realiteit, de realiteit van een autocrash met fatale afloop... In dit geval een fatale afloop waarbij de verdrietige nabestaanden zelfs de kans niet zullen krijgen om de overledene een laatste groet te brengen.

Veroordeel daarom Wannes niet omdat hij deze afschuwelijke beelden gepost heeft, denk eraan dat hij het met een goede bedoeling deed om iedereen eens een paar minuten of zelfs maar seconden te doen nadenken over de eventuele gevolgen van een ernstig verkeersongeval waarbij de oorzaak -eventueel- gezocht kan worden bij onaangepast rijgedrag... Misschien denken jullie er later nog eens aan op een moment waarbij het misschien nodig is?

Mag ik daarom ook het moderatorsteam voorstellen om, mits een duidelijke waarschuwing, de links naar de bewuste beelden terug te plaatsen?

Just my 2 cents...
                        Beste Bralo,

uit respect voor de nabestaande ben ik van oordeel dat we hier geen foto's, filmpjes of links van slachtoffers kunnen plaatsen. Stel je maar eens in die mensen hun plaats. Het is al erg genoeg om foto's van het voertuig zien te circuleren op het net. Diegene die er op kicken om in tweeën gereten lichamen, onthoofdingen, etc te zien kan daarvoor terecht op de gekende sites.
                        Al kan ik me wel vinden in het feit mensen te choqueren om hen te laten inzien wat snelheid met het menselijk lichaam doet als het misloopt. Daarvoor zijn er genoeg educatieve bronnen die je kan raadplegen.
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                          Beste Bralo,

uit respect voor de nabestaande ben ik van oordeel dat we hier geen foto's, filmpjes of links van slachtoffers kunnen plaatsen. Stel je maar eens in die mensen hun plaats. Het is al erg genoeg om foto's van het voertuig zien te circuleren op het net. Diegene die er op kicken om in tweeën gereten lichamen, onthoofdingen, etc te zien kan daarvoor terecht op de gekende sites.
                          Al kan ik me wel vinden in het feit mensen te choqueren om hen te laten inzien wat snelheid met het menselijk lichaam doet als het misloopt. Daarvoor zijn er genoeg educatieve bronnen die je kan raadplegen.
                          óf contacteer uw dichtstbijzijnde brandweerpost en solliciteer

Edith:

Comment

• Inderdaad, en de manier waarop je het verwoord in deze post blijft dan ook staan. Het lijkt mij evident dat jullie af en toe geconfronteerd worden met zulke wanhoopsdaden.

Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                            akkoord, (smiley)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                              óf contacteer uw dichtstbijzijnde brandweerpost en solliciteer

Edith:

http://www.youtube.com/watch?v=kX1v9nS22_4
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• pff, die verwijderde foto's van het porsche ongeluk had ik wel willen zien, het is realiteit en vooral heel erg.
                                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• amai ..ik heb hier weer iets teweeg gebracht.... sorry gasten ..ik had geen idee.... ik ben altijd blij als ik eens iets kan posten waar er wat interactie op komt...maar dit had ik niet verwacht . zoveel mods en supermods maar ik ben toch blij dat het een onderwerp is waar over nagedacht wordt..daar is het hem toch om te doen...en daar hebben we in principe geen gruwelpics voor nodig...ik denk dat het wel duidelijk is wat er kan gebeuren tegen die snelheid...als je rekening houd met het feit dat ze crashtests uitvoeren tegen 60 km/ u en daar al de gevolgen van ziet...

maar nu terug on topic....

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Geen auto maar wel de moeite om te zien.

Van een flyby gesproken!

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                          X