Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
    En dat noemen ze "beiden zwaargewond - intussen buiten levensgevaar"
    Zwaar gewond = niet in staat zijn om eigenhandig nen ambulance in te stappen

M.a.w. als de ambulanciers u van't straat moeten scheppen (ook al is er niet al te veel bloedverlies, uitgerukte darmen en hersenen), dan ben je zwaargewond tot het tegendeel bewezen is (interne bloedingen, breuken, perforatie's etc...)

Bijv. Onderkoeling (shock) => niet zo spectaculair, en lijkt onschuldig...maar levensgevaarlijk!

Comment

• was deze atom als ik me niet vergis

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

• Vandaag in Tienen is mn vriendin getuige geweest van een ongeval...

Hier vind je om te beginnen een prachtschets gemaakt door mij. (In paint gemaakt, valt het op? )
        Links rij je naar de E40, rechts richting Tienen centrum, naar boven Hoegaarden, Kumtich, naar onder Bost, Sint-Truiden.

Zo heb ik het begrepen dat het gebeurd is.
        De 3 roze wagens staan te wachten om het rondpunt op te rijden. Links van hen is de 2e rijstrook om hierop te komen, maar er staan geen wagens op.
        De rode wagen (de zwarte ford focus) wilt ook het rondpunt op maar ipv langs links te gaan, beslist hij om de offroadcapaciteiten van zijn focus te testen. Hij gaat langs rechts die 3 wagens voorbij door het gras, MAAR! het gras heeft een kleine borduur en de focus wordt rechtdoor gekatapulteerd over het 2e stuk gras en ramt een peugeot (de huidkleurige rechthoek), die stil stond voor het rondpunt, in de flank. Mijn vriendin zat in de blauwe wagen, achter de huidkleurige.
        Geen van beide bestuurders was zwaar gewond. De focusman zou aan de politie verklaard hebben dat hij in slaap was gevallen...

Last edited by Cyrano.ak; 31/05/2008, 13:16.

Comment

• De ramptoeriste!
          Nee, ze heeft natuurlijk veel chance gehad, en diene peugeot bestuurder nog meer!

Comment

• schoon velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
              Door de klap plooide de voorkant van de racewagen volledig in elkaar en spatte het koetswerk van kunststof uiteen. Hendrik De Rycke
              © De Rycke Hendrik

Peperdure bolide te pletter tegen gevel
              Bestuurder en passagier zwaargewond
              STEKENE - Een snelheidsfreak reed zich zaterdagavond in Stekene te pletter tegen een huisgevel. De man racete met een voertuig afgeleid van een formule 1-bolide, een machine die uit Groot-Brittannië wordt ingevoerd en op onze wegen is toegelaten. De chauffeur en zijn passagier werden zwaargewond weggevoerd naar het ziekenhuis.

Het ongeval vond zaterdagavond omstreeks tien uur plaats aan de Brugse Heirweg in Stekene. De sportwagen met een kooi van een formule-1 wagen, en een open cockpit voor één bestuurder en een passagier ramde met hoge snelheid een huisgevel. De chauffeur trok wellicht zo hard op dat hij aan een T-kruispunt gewoon rechtdoor reed en met een ongemeen hevige klap tegen een huis terechtkwam.

Door de bijzondere kreukzone plooide de voorkant van de racewagen volledig in elkaar en spatte het koetswerk van kunststof uiteen. De chauffeur en zijn passagier zaten met de benen gekneld in het wrak. De brandweer had meer dan anderhalf uur werk om de slachtoffers uit de brokstukken te bevrijden. Een medisch urgentieteam voerde ter plaatse de eerste noodzakelijke ingrepen uit en pas drie uur na het ongeval konden de zwaargewonde slachtoffers naar een ziekenhuis worden gebracht. Ze zijn intussen buiten levensgevaar.

Opvallend is dat dergelijke bolides op onze wegen zijn toegelaten. De racewagen werd gehomologeerd en kon met een kentekenbewijs van een auto gewoon de weg op.

Op zijn website gaat de Britse invoerder Ariel Motor Company er prat op dat met geen enkele andere wagen zo'n acceleratiesnelheid kan worden bereikt. 'Ik heb nog nooit met een wagen gereden die zo hard accelereert', is de slogan van Ariel Atom, zoals de producent zijn bolide doopte. De auto wordt omschreven als uniek, geen deuren, geen dak, geen compromissen, pure snelheid en de sensatie van een formule 1-wagen. Kostprijs: tussen de 50.000 en 75.000 euro.

Ziet er niet zo goed uit ...
              Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
              wa een brol artikel.

Op hulpdienstforum staat dat ie net uit de garage was omdat z'n gas bleef steken
              Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
              De pers zijn soms rare kwieten hé

En dan die opmerking van : " opvallend is dat dergelijke wagens op onze wegen zijn
              toegelaten "

Hopelijk gaat het ondertussen beter met de zwaargewonde
              slachtoffers.
              Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              afgeleide van een F1 en al die zever.
              kiekens zijn het.

wel niet echt sterk precies. aan de gevel is niets te zien en de ariel kan je in je binnenzak steken. Daar gaat men vertrouwen in die wagen.
              Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
              De defenitie van de pers: Eén grote brok sensatie!

Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
              was deze atom als ik me niet vergis

Inderdaad, dat is die Atom.

Ik heb nog met de eigenaar gesproken, toffe kerel!

Jammer dat dit is moeten gebeuren.

Op Zolder had hij toen trouwens ook wat voor, schuld van de andere.

GTX en Denniske waren er toen ook bij denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                Vandaag in Tienen is mn vriendin ongeval geweest van getuige...

Veel geluk gehad zo te zien.
                Ik ben daar ook al eens bijna geramd geweest door een stomme trut met een bestelwagen.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Deze week bijna geramd door 1 vrachtwagen, en bijna een andere in men gat, 't was leuk

Comment

De ramptoeriste!
                    Nee, ze heeft natuurlijk veel chance gehad, en diene peugeot bestuurder nog meer!
                    darn, ik ken die focus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

Veel geluk gehad zo te zien.
                      .

ik was in shock

Comment

• @ Cyrano.ak :

ramptoeristje....
                        I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Vandaag in Tienen is mn vriendin getuige geweest van een ongeval...

Hier vind je om te beginnen een prachtschets gemaakt door mij. (In paint gemaakt, valt het op? )
                          Links rij je naar de E40, rechts richting Tienen centrum, naar boven Hoegaarden, Kumtich, naar onder Bost, Sint-Truiden.

Zo heb ik het begrepen dat het gebeurd is.
                          De 3 roze wagens staan te wachten om het rondpunt op te rijden. Links van hen is de 2e rijstrook om hierop te komen, maar er staan geen wagens op.
                          De rode wagen (de zwarte ford focus) wilt ook het rondpunt op maar ipv langs links te gaan, beslist hij om de offroadcapaciteiten van zijn focus te testen. Hij gaat langs rechts die 3 wagens voorbij door het gras, MAAR! het gras heeft een kleine borduur en de focus wordt rechtdoor gekatapulteerd over het 2e stuk gras en ramt een peugeot (de huidkleurige rechthoek), die stil stond voor het rondpunt, in de flank. Mijn vriendin zat in de blauwe wagen, achter de huidkleurige.
                          Geen van beide bestuurders was zwaar gewond. De focusman zou aan de politie verklaard hebben dat hij in slaap was gevallen...

Das ook toevallig.. Ik kom praktisch nooit 1 roze wagen tegen en daar stonden er 3 achtereen Dieje mens in zijne focus kon het waarschijnlijk ni meer aanzien
                          My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Shit man, moet nog redelijk doorgereden hebben, die Focus ziet er redelijk wasted uit..

Comment

• Zonde voor de Peugeot bestuurder.
                              De Focus betstuurder zal mogen leggen
                              edit: hij heeft blijkbaar nog een verkeersbord meegehad ook.
                              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten

GTX en Denniske waren er toen ook bij denk ik.

Indeed, men pa heeft toen nog info gevraagd over de atoms

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                  schoon velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke Bekijk Berichten
                                    Das ook toevallig.. Ik kom praktisch nooit 1 roze wagen tegen en daar stonden er 3 achtereen Dieje mens in zijne focus kon het waarschijnlijk ni meer aanzien
                                    Die janetten hebben allemaal vlichtmisdrijf gepleegd

Comment

• Deze vrijdag dit tegengekomen bij Garage Verheyen (niet zover van Bree).
                                      Echt verschrikkelijk hoe het tot stand is kunnen komen. Op slag dood.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X