Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Aan de vorm van de achterlichten zie je ook dat het een volvo geweest is!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Let vooral op die ijzige schreeuwen die je af en toe kan horen...
als wij met de brandweer op een ongeval aankomen, en je hoort iemand schreeuwen => kippenvel....MAAR, eigenlijk goed nieuws, want dan zijn de slachtoffers nog goed bewust
Niet echt een "waanzinnige" crash; maar ik moest toch 2x kijken toen ik uit het café kwam rond half drie en ik een paar wielen in de lucht zag liggen. Chauffeur had wat gedronken en duidelijk te snel gereden; een (verkeerd)geparkeerde auto geraakt (van een plaatselijke politiecommisaris ), een stelling aan een huis geraakt en dan op zn dak beland. Gelukkig geen gewonden, ik zou er echt niet goed van zijn om daar toe te komen en iemand aantreffen die nog vastzit in zn auto of onder het bloed zit, brrr...
Comment