Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft die motard het overleefd?

Comment

• Ik weet niet of het hier in het nieuws is geweest, maar vorige vrijdag gebeurde in de buurt van Venetië een zwaar ongeval met een truck, dat toevallig gefilmd werd.
      De witte truck die links naar beneden reed, week plots uit en tikte een mobilhome aan die hem aan het inhalen was. Daarna ging hij los over de vangrails en ramde een X5 en een vrachtwagen, die allebei in brand vlogen. Een 535d die vlak achter de X5 reed, kon ook niet tijdig stoppen en reed er ook tegen. De mobilhome kantelde na een paar tegenstuurbewegingen. Triestige balans: 7 doden (de twee truckers, de drie inzittenden uit de X5 en de twee inzittenden van de 535d) en twee lichtgewonden (uit de mobilhome)...
      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• zo dramatisch!
        je ziet die twee bmw's nog volop in de remmen gaan, die X5 wordt volop in de flank gegrepen en dan die vlammenzee.... erg!

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Bron

Foto's Kenny V.D.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• met alle respect voor het slachtoffer, maar wat werd weer gezegd van Audi's?
            Last edited by Bompa; 17/08/2008, 13:52.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
              met alle respect voor het slachtoffer, maar wat werd weer gezegd van Audi's?
              Is niet de eerste die breekt.
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                Ik weet niet of het hier in het nieuws is geweest, maar vorige vrijdag gebeurde in de buurt van Venetië een zwaar ongeval met een truck, dat toevallig gefilmd werd.
                De witte truck die links naar beneden reed, week plots uit en tikte een mobilhome aan die hem aan het inhalen was. Daarna ging hij los over de vangrails en ramde een X5 en een vrachtwagen, die allebei in brand vlogen. Een 535d die vlak achter de X5 reed, kon ook niet tijdig stoppen en reed er ook tegen. De mobilhome kantelde na een paar tegenstuurbewegingen. Triestige balans: 7 doden (de twee truckers, de drie inzittenden uit de X5 en de twee inzittenden van de 535d) en twee lichtgewonden (uit de mobilhome)...
                http://www.youtube.com/watch?v=Qf2LALZVn8M
                wow, daar krijg ik echt kippenvel van
                en je ziet dus niets komen van aan de andere kant van de betonnen railing hé

Comment

• ik krijg een onaangenaam gevoel van dit topic, ben hier weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                    zo dramatisch!
                    je ziet die twee bmw's nog volop in de remmen gaan, die X5 wordt volop in de flank gegrepen en dan die vlammenzee.... erg!
                    Ik denk dat de x5 op slag dood was maar die mensen die in de 5 nog volop mogen remmen wel beseft hebben dat dit hun eine gingen zijn.

Comment

• Is er al iets bekend over de oorzaak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                        Is niet de eerste die breekt.
                        C'est ça

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Ik weet niet of het hier in het nieuws is geweest, maar vorige vrijdag gebeurde in de buurt van Venetië een zwaar ongeval met een truck, dat toevallig gefilmd werd.
                          Vreselijk als je dat ziet. En dat kan iedereen overkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox Bekijk Berichten
                            Is er al iets bekend over de oorzaak?
                            Waarschijnlijk klapband op stuuras (voorste as).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
                              'k wou juist zeggen dat die Alfa aan de verkeerde kant reed, maar dan zag ik de Britse nummerplaat (hoewel dat nog niks wil zeggen natuurlijk)...

Het lijkt me ook eerder een motorscooter ipv een motor (tenzij je goed kijkt en er de smoel van een nieuwe Goldwing in herkent)...
                              Silverwing of inderdaad Goldwing denk ik ja

Comment

Hoe ziet gij dat da een X5 en een 535 zijn? ik maak daar dus totaal niks van
                                2e auto (de 535 dus) was trouwens ook serieus aan het kleven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichten
                                  Hoe ziet gij dat da een X5 en een 535 zijn? ik maak daar dus totaal niks van
                                  2e auto (de 535 dus) was trouwens ook serieus aan het kleven
                                  Is nogal uitgebreid in het nieuws geweest in Italia, waar ik op verlof was
                                  Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Deze middag in Eindhoven aan de welbekende Papegaai onder de brug. Gebeurde 100meter voor mijn neus en de voorruit van de bestelwagen moest eraan geloven. Niet waanzinnig, wel spectaculair :

Comment

• Wat is er precies gebeurd op die laatste foto's? Een kraan die half naar beneden is gekomen of zoiets?

Comment

• Ik vermoed dat de kraan die leiding vasthad en ze per ongeluk heeft laten vallen en dat de niets vermoedende bestelwagen dat op zijn voorruit heeft gekregen. Toen ik er aankwam, was het net gebeurd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichten
                                          wow, daar krijg ik echt kippenvel van
                                          en je ziet dus niets komen van aan de andere kant van de betonnen railing hé
                                          zo triest

Comment

Working...
                                          X