Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Damn, hopdelijk hadden de agenten in deze wagen niks..

Weet iemand waarom de vrachtwagenchauffeur de politiewagen heeft geramd?

Comment

• Neen, maar 'k weet wel dat die agenten niks hadden. De dag nadien waren ze weer aan het werk.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
        Neen, maar 'k weet wel dat die agenten niks hadden. De dag nadien waren ze weer aan het werk.
        Van geluk gesproken ...

Comment

• ze hadden ook de juiste auto he

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• In Zandhoven op de E34 vanmiddag (bron gva.be)

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• auch..

Comment

• WTF zie ik da nu juist en zit daar nu nog zo een camionetteke tussen met aanhanger?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                  WTF zie ik da nu juist en zit daar nu nog zo een camionetteke tussen met aanhanger?
                  Er zit alleszins nog 'iets' tussen ja

Edit: een bestelwagen ..

Bij een zwaar verkeersongeval op de E34 in Zandhoven is een inzittende van een bestelwagen om het leven gekomen.
                  Het ongeval gebeurde rond 10.00 uur. Een Duitse vrachtwagen reed in op de staart van een file. Daarbij raakte een Duitse bestelwagen met aanhangwagen geplet tussen twee vrachtwagens.
                  In de aangereden bestelwagen viel er een dodelijk slachtoffer, de passagier. De chauffeur moest uit het voertuig bevrijd worden. Hij is zwaargewond.
                  De chauffeur van de truck is lichtgewond.
                  Het verkeer wordt op de plaats van het ongeval omgeleid via de pechstrook. De hinder zal nog tot zeker 14u aanhouden.

Comment

• was net op't nieuws.
                    damn zeg

Comment

• Damn, ik telde percies teveel wielen, dat daar nog een wagen-bestelwagen tussenzit in ongeloofelijk.

Wat een crash

Comment

• en een laken, da's slecht nieuws

Comment

• tussen 2 vrachtwagens zet ik mij nooit. want daar kom je nooit levend uit bij een aanrijding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                            tussen 2 vrachtwagens zet ik mij nooit. want daar kom je nooit levend uit bij een aanrijding
                            bij mij is dat ook een reflex, ook een meter of 3 tussen laten als het echt niet anders kan en constant in de spiegel kijken, zo kan je steeds weg als je een vrachtwagen ziet afkomen die niet remt .

Comment

• owly s**t die zit der goe tussen.
                              BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                bij mij is dat ook een reflex, ook een meter of 3 tussen laten als het echt niet anders kan en constant in de spiegel kijken, zo kan je steeds weg als je een vrachtwagen ziet afkomen die niet remt .

Waar ga je heengaan dan ? in een file is er normaal gezien geen plaats om uit te wijken.

Tenzij je helemaal rechts staat en over de pechstrook natuurlijk... ik doe amper/nooit autostrade en al helemaal geen files so don't shoot me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                  Waar ga je heengaan dan ? in een file is er normaal gezien geen plaats om uit te wijken.

Tenzij je helemaal rechts staat en over de pechstrook natuurlijk... ik doe amper/nooit autostrade en al helemaal geen files so don't shoot me
                                  't is toch ook rechts dat ge het meeste moet oppassen met vrachtwagens he??
                                  Ik doe ook nooit autostrade, voel me daar niet veilig met mijn saxoke 1.1.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    't is toch ook rechts dat ge het meeste moet oppassen met vrachtwagens he??
                                    Ik doe ook nooit autostrade, voel me daar niet veilig met mijn saxoke 1.1.
                                    Mja das ook weer waar

Comment

op de snelweg ga ik naar de pechstrook
                                      en op een eventuele provinciale weg zonder pechstroken zou het mijn niet deren om een beetje te offroaden.beter een kapotte velg dan een wagen die 3m korter is hé .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                        op de snelweg ga ik naar de pechstrook
                                        en op een eventuele provinciale weg zonder pechstroken zou het mijn niet deren om een beetje te offroaden.beter een kapotte velg dan een wagen die 3m korter is hé .
                                        Ja dat wel maar ik bedoelde maar dat je in een file vaak ingesloten zit, dus dan zou je al wat wagens moeten gaan porren, wat opzich ook beter is dan zo'n camion in je gat, hoewel dat porren ook niet gaat opschieten

Comment

Ja dat wel maar ik bedoelde maar dat je in een file vaak ingesloten zit, dus dan zou je al wat wagens moeten gaan porren, wat opzich ook beter is dan zo'n camion in je gat, hoewel dat porren ook niet gaat opschieten
                                          met drie of vier meter voor je kan je al een lekkere aanloop nemen hé

Comment

Working...
                                          X