Hoe doe je dit vraag ik me dan af...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Hoe doe je dit vraag ik me dan af...
Ge moogt serieus uw stuur vasthouden hoor op zo'n moment en hopen dat alles goed gaat volgens iemand die het voorgehad heeft (gelukkig enkel de voorste velg om zeep bij hem).
Comment
-
Een halfuur te laat op het werk omdat ik derjuist voor mijn ogen op de Antwerpse ring een accident heb zien gebeuren... Het had ni veel gescheeld of ik had die gast zijdelings geramd... Die reed met zo'n megane monovolume (ouder model) uiterst rechts, achter hem een astra break, die werd ingehaald door een zafira, dewelke ik was aan het inhalen.... Ineens slaagt die megane naar links, begint te slippen, crasht frontaal tegen de middenberm, zijkant slaagt tegen middenberm en ook de achterkant kust de middenberm. Dit gebeurde allemaal op een 5m voor mij... Ik heb daar echt met wijdopen ogen alles toegegooid... Soit, ik die astra en die zafira zetten ons op de pechstrook... kerel in die megane zat was verdwaasd rond te kijken en gaf af en toe een stoot gas... Er kwamen geen auto's, dus ik rap men oranje fluovest gepakt en naar den overkant gelopen... Tegen dat ik er was stapte die kerel al zelf uit, dus alle chance had die niks, zijn motor heb ik dan maar afgezet... Toen we naar de hulpdiensten belden begon meneer te panikeren, hij was namelijk dronken... Die wou terug vertrekken, maja die kar was een wrak en alle wielen stonden plat en scheef, carroserie lag tegen de grond... Vanaf dat ik wist dat die dronken was begon ik met afschuw naar die vent te kijken, ahja ni meer of ni minder en ik had die zijdelings geramd en hij had het nimeer kunnen navertellen... Omdat die toch zo paniekerig begon te doen, hebbek die kerel dan mee in de middenberm genomen, allebei een sigaret opgestoken en hem toch proberen te kalmeren... Politie was er pas na 15-20 minuten, wat ik toch redelijk gevaarlijk vond, daar da wrak over de 2 uiterst linkse rijvakken stond, na een lange bocht dan nog... Locatie is trouwen antwerpse ring, viaduct merksem, richting gent... Nog veel chance gehad dat er geen ander accidenten zijn gebeurd, der hebben er nog veel alles mogen toegooien en tussen het wrak en d emiddenberm een laatste uitweg gezocht... MIjn gevarendriehoek had ik nochtans ver genoeg gezet en goed zichtbaar, maar da hielp precies ni echt... Bon uiteindelijk politie daar, slachtoffer heeft dan direct bekend dat die dronken was etc., één flik was ni mals met die kerel en de vriendelijke flik heeft zich dan met ons bezig gehouden (ik en 2 meiskes)... Na de getuigenverklaringen uiteindelijk naar het werk vertrokken... Raar maar waar, ik heb m'n naald tijdens die rit niet boven de 120 zien komen...
En dat allemaal op ne zondagmorgend
Comment
-
Gee, dat moet raar doen !
Je hebt wel goed gehandeld, chapeau !
Just die 'werdt' is een blunder van formaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk zie zelfs een rode draad door het verhaal, opvallend veel Opel's bij het ongeval betrokken
!
Comment
-
Wat ik ook wel grappig vond, was dat na de verklaringen enzo die agent ineens begonnen te zeggen van "Laat dit nu voor iedereen een les zijn, drinken en rijden gaat niet samen, je ziet wel dat de snelheid nog ineens niet zo overdreven hoog moet liggen. Nu in dit geval zijn er geen gewonden, maar ik hoop dat jullie wel begrijpen dat dit ook heel anders had kunnen eindigen". Ik lag vanbinnen bijna plat van het lachen, maar hij had wel overschot van gelijk natuurlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenEen halfuur te laat op het werk omdat ik derjuist voor mijn ogen op de Antwerpse ring een accident heb zien gebeuren... Het had ni veel gescheeld of ik had die gast zijdelings geramd... Die reed met zo'n megane monovolume (ouder model) uiterst rechts, achter hem een astra break, die werd ingehaald door een zafira, dewelke ik was aan het inhalen.... Ineens slaagt die megane naar links, begint te slippen, crasht frontaal tegen de middenberm, zijkant slaagt tegen middenberm en ook de achterkant kust de middenberm. Dit gebeurde allemaal op een 5m voor mij... Ik heb daar echt met wijdopen ogen alles toegegooid... Soit, ik die astra en die zafira zetten ons op de pechstrook... kerel in die megane zat was verdwaasd rond te kijken en gaf af en toe een stoot gas... Er kwamen geen auto's, dus ik rap men oranje fluovest gepakt en naar den overkant gelopen... Tegen dat ik er was stapte die kerel al zelf uit, dus alle chance had die niks, zijn motor heb ik dan maar afgezet... Toen we naar de hulpdiensten belden begon meneer te panikeren, hij was namelijk dronken... Die wou terug vertrekken, maja die kar was een wrak en alle wielen stonden plat en scheef, carroserie lag tegen de grond... Vanaf dat ik wist dat die dronken was begon ik met afschuw naar die vent te kijken, ahja ni meer of ni minder en ik had die zijdelings geramd en hij had het nimeer kunnen navertellen... Omdat die toch zo paniekerig begon te doen, hebbek die kerel dan mee in de middenberm genomen, allebei een sigaret opgestoken en hem toch proberen te kalmeren... Politie was er pas na 15-20 minuten, wat ik toch redelijk gevaarlijk vond, daar da wrak over de 2 uiterst linkse rijvakken stond, na een lange bocht dan nog... Locatie is trouwen antwerpse ring, viaduct merksem, richting gent... Nog veel chance gehad dat er geen ander accidenten zijn gebeurd, der hebben er nog veel alles mogen toegooien en tussen het wrak en d emiddenberm een laatste uitweg gezocht... MIjn gevarendriehoek had ik nochtans ver genoeg gezet en goed zichtbaar, maar da hielp precies ni echt... Bon uiteindelijk politie daar, slachtoffer heeft dan direct bekend dat die dronken was etc., één flik was ni mals met die kerel en de vriendelijke flik heeft zich dan met ons bezig gehouden (ik en 2meiskes)... Na de getuigenverklaringen uiteindelijk naar het werk vertrokken... Raar maar waar, ik heb m'n naald tijdens die rit niet boven de 120 zien komen...
En dat allemaal op ne zondagmorgendLast edited by McClane; 10/05/2009, 15:25.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenEen halfuur te laat op het werk omdat ik derjuist voor mijn ogen op de Antwerpse ring een accident heb zien gebeuren... Het had ni veel gescheeld of ik had die gast zijdelings geramd... Die reed met zo'n megane monovolume (ouder model) uiterst rechts, achter hem een astra break, die werd ingehaald door een zafira, dewelke ik was aan het inhalen.... Ineens slaagt die megane naar links, begint te slippen, crasht frontaal tegen de middenberm, zijkant slaagt tegen middenberm en ook de achterkant kust de middenberm. Dit gebeurde allemaal op een 5m voor mij... Ik heb daar echt met wijdopen ogen alles toegegooid... Soit, ik die astra en die zafira zetten ons op de pechstrook... kerel in die megane zat was verdwaasd rond te kijken en gaf af en toe een stoot gas... Er kwamen geen auto's, dus ik rap men oranje fluovest gepakt en naar den overkant gelopen... Tegen dat ik er was stapte die kerel al zelf uit, dus alle chance had die niks, zijn motor heb ik dan maar afgezet... Toen we naar de hulpdiensten belden begon meneer te panikeren, hij was namelijk dronken... Die wou terug vertrekken, maja die kar was een wrak en alle wielen stonden plat en scheef, carroserie lag tegen de grond... Vanaf dat ik wist dat die dronken was begon ik met afschuw naar die vent te kijken, ahja ni meer of ni minder en ik had die zijdelings geramd en hij had het nimeer kunnen navertellen... Omdat die toch zo paniekerig begon te doen, hebbek die kerel dan mee in de middenberm genomen, allebei een sigaret opgestoken en hem toch proberen te kalmeren... Politie was er pas na 15-20 minuten, wat ik toch redelijk gevaarlijk vond, daar da wrak over de 2 uiterst linkse rijvakken stond, na een lange bocht dan nog... Locatie is trouwen antwerpse ring, viaduct merksem, richting gent... Nog veel chance gehad dat er geen ander accidenten zijn gebeurd, der hebben er nog veel alles mogen toegooien en tussen het wrak en d emiddenberm een laatste uitweg gezocht... MIjn gevarendriehoek had ik nochtans ver genoeg gezet en goed zichtbaar, maar da hielp precies ni echt... Bon uiteindelijk politie daar, slachtoffer heeft dan direct bekend dat die dronken was etc., één flik was ni mals met die kerel en de vriendelijke flik heeft zich dan met ons bezig gehouden (ik en 2 meiskes)... Na de getuigenverklaringen uiteindelijk naar het werk vertrokken... Raar maar waar, ik heb m'n naald tijdens die rit niet boven de 120 zien komen...
En dat allemaal op ne zondagmorgend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenAllemaal goed en wel, maar waar zijn de foto's?
Ik heb wel geprobeerd met de gsm, maar daar zag je alleen de laagstaande zon op en een schaduw van een wagen erin...
Comment
-
Afgelopen zondagnacht waren er hier in de buurt ook twee zware crashes:
Alfa 156 vs 2cv (de alfa ligt ondersteboven op de achtergrond)
en Peugeot 307 vs boom (helaas met dramatische afloop voor een van de passagiers)
foto's: gva.beOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtendat pijltje erbij is wel af.
maar waar is de brandweer? die staat daar te branden, er is al een omleiding, maar nergens een spuitgast?
Comment
Comment