Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Tja ... qua verkeersveiligheid zouden zouden ze misschien daar beter wat meer in investeren. Zowel qua research als aan het vervangen van de oudere exemplaren.
Maar ja ... een flitspaal brengt natuurlijk meer op.
Waarschijnlijk wel, maar ik denk niet dat de doorsnee depanneur wagens van dit merk als dagelijkse kost zullen ervaren, en dan nog, als extra detail, het water dat tot het midden van de carrosserie stond en aldus alles wat eventueel (klepje of zo) tot slepen zou kunnen dienen onzichtbaar maakt. En je moet eerlijk zijn, hij heeft zijn handen wat afgewassen alvorens het stuur beet te nemen.
Stel u voor dat je de handleiding zou lezen om het sleepoog te vinden !
Die mannen in Geel moeten ne keer stoppen met de vrachtwagens op hunne kant te duwen als die stapvoets de rotonde nemen éh, anders zal het rap de ronde doen in het vrachtwagencircuit dat ze daar wat rapper moeten gaan rijden om dit te voorkomen.
Gisteren naar huis aan het knallen met de daily Oostende => Oudenaarde
Ineens op de E40 op zo'n infobord bovenaan twee auto's tegen elkaar geknald.
Eerst reactie van iedereen; veel te hard beginnen remmen ineens .
Iedereen blijft eventjes traag rijden...
Paar minuten later nog steeds niets te zien.. iedereen rijd al terug sneller.
Nu bevind ik mij op de fastlane.
Ineens zie ik diagonaal voor mij op het middenste vak een wagen uitwijken en merk ik een vrij grote band op die daar uit het niets ligt .
Vervolgens kijk ik 90° naar rechts waar een iets oudere man in z'n wagen zou moeten beginnen uitwijken.
Ik blijf kijken naar z'n wagen en ineens een extreem luide knal, stukken van zijn auto vliegen in het rond..
Die was gewoon met zijn rechterwielen erover gegaan.. (band gok ik zeker 25-30 cm hoog).
(auto ging ook eventjes wat de hoogte in...)
Erna blijven kijken in m'n achteruitkijkspiegel en die man reed gewoon door .
Comment