Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Die op 2.06 minuten is ook aan het slapen zeker achter het stuur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
      2 bedenkingen :

1 hebben die mannen op ieder kruispunt nen camera?
      2 kennen die daar geen voorrangsregels?
      En 3, kijken die daar dan niet als die een kruispunt over rijden..
      1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Heb nog nooit zoveel fietsers tegen brommers zien rijden.

Sommige mobilisten ziet ge zelfs niet eens remmen, als ze zien dat ze gaan botsen.
        Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
        2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
        2014 Golf 7 R ---> Verkocht
        2008 BMW E91 335i --> Verkocht
        2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Op 2:05

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
            En die zijn nog met zovelen ????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
              En die zijn nog met zovelen ????
              ...
              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Only in China...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                  2 bedenkingen :

1 hebben die mannen op ieder kruispunt nen camera?
                  2 kennen die daar geen voorrangsregels?
                  Ik ben begin dit jaar op rondreis geweest in china en ik kan er van meespreken gast

Op een gegeven moment zaten we in Shanghai in een taxi in de buurt van het SWFC aan een goeie 100km/h te rijden en die gasten steken daar echt over als't rood is, kijken naar niks, rijden zoals het hun uit komt....man man man. Mijn leven heb ik daar geriskeerd. Ik heb ook rondgefietst in Beijing en echt, doodsangsten doorstaan soms.

zie mij gaan jong:

en hier, hij is omver gereden:

en de manier waarop die mannen daar dingen transporteren....gewoon vragen om accidenten soms.

De elektriciteit is daar ook echt fantastisch. Massas mensen komen daar om door kortsluitingbrandjes:
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

dees ziet er mij maar een wreed accident uit.. zijn snelheid natuurlijk.. :s

Comment

• ja amai.
                      spijtig genoeg nodigen de kleine westvlaamse binnenbaantjes, romantisch afgezet met boompjes, toch wel uit tot hoge snelheden. er zijn nooit snelheidscontroles en ik durf me toch ook wel eens wagen aan serieuze snelheden
                      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Volgens de "Zondag" stond de teller na het ongeval geblokkeerd op 180 ??

Comment

Volgens de "Zondag" stond de teller na het ongeval geblokkeerd op 180 ??
                          Dat zie je inderdaad ook in het nieuwsfragment waarnaar hierboven gelinkt is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                            Dat zie je inderdaad ook in het nieuwsfragment waarnaar hierboven gelinkt is...
                            Heb het nog eens bekeken en inderdaad. Dit was de 1e keer juist te zien terwijl ik naar beneden keek om mijn koptelefoon te nemen. Heb het nog eens laten afspelen en het is duidelijk te zien, op 185.

Comment

Volgens de "Zondag" stond de teller na het ongeval geblokkeerd op 180 ??
                              En in hoeverre is dat "geblokkeerd" geloofwaardig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                En in hoeverre is dat "geblokkeerd" geloofwaardig?
                                Ik neem aan dat de teller (electronisch? - ben een leek) gestuurd wordt en dat bij het wegvallen van de aansturing door een crash, de teller gewoon op de gevoerde snelheid blokkeert.....

Niet alleen de teller bewijst hier trouwens dat de bestuurder onverantwoord snel reed, het schadebeeld is hier de duidelijkste stille getuige.
                                saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                                saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                                saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                                saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                                saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                                renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                                Porsche 993 (1994)

Comment

• In het filmpje zie je het wel duidelijk, maar er wordt toch heel wat over gezeverd ook.

4 weken geleden is een goede kennis van mij verongelukt met de motor. De teller was zogezegd ook blijven staan op 190. Vreemd, aangezien zijn motor geen teller had en de snelheid digitaal aangegeven wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                    In het filmpje zie je het wel duidelijk, maar er wordt toch heel wat over gezeverd ook.

4 weken geleden is een goede kennis van mij verongelukt met de motor. De teller was zogezegd ook blijven staan op 190. Vreemd, aangezien zijn motor geen teller had en de snelheid digitaal aangegeven wordt
                                    dus een digitale weergegeven snelheid is geen teller?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                                      http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...iksmuide.dhtml

dees ziet er mij maar een wreed accident uit.. zijn snelheid natuurlijk.. :s
                                      Ken die baan redelijk goed, ze is enorm uitnodigend om snel te rijden, maar er zitten enkele flauwe bochten in die aan 90 geen enkel probleem vormen, maar waar je aan 180 er met nagenoeg elke normale wagen uitvliegt.
                                      Ze hebben er al flitspalen gezet, maar ze staan verkeerd geplaatst (na de bochten ipv ervoor).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichten
                                        Ik neem aan dat de teller (electronisch? - ben een leek) gestuurd wordt en dat bij het wegvallen van de aansturing door een crash, de teller gewoon op de gevoerde snelheid blokkeert.....

Niet alleen de teller bewijst hier trouwens dat de bestuurder onverantwoord snel reed, het schadebeeld is hier de duidelijkste stille getuige.

Heb er iets over gevonden op het internet.

Cap is right. Whether it is mechanical or electrical, when the input to the speedometer or tach stops, the needle falls to zero. They may show a needle frozen on a speed in a movie, but in all the accidents I ever investigated, not one had a speedometer stuck on a high speed.
                                        Sure it is possible that the needle freezes, but this is no telltale about the speed driven at the moment of impact. These meters are quite delicate and readily break down if exposed to brutal G-forces.

Comment

• 185 of niet, 't zal ook niet zijn van aan 90 een boom te passen dat je BMW in 2 is in elk geval ...
                                          Sowieso een spijtig ongeval, voor hemzelf en nog veel meer voor alle vrienden en nabestaanden.
                                          Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                                          BMW E90 320d:

Comment

Working...
                                          X