Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
ja amai.
spijtig genoeg nodigen de kleine westvlaamse binnenbaantjes, romantisch afgezet met boompjes, toch wel uit tot hoge snelheden. er zijn nooit snelheidscontroles en ik durf me toch ook wel eens wagen aan serieuze snelheden
Dit soort ongevallen kan je toch moeilijk in de statistieken opnemen? Als het effectief in de buurt van 180kmh zat (op een gewone 2-vaksweg), dan is dat omdat je eens wilde doorrijden, niet omdat je je (iets) boven de snelheidsbeperking verplaatst. Je mag zoveel maatregelen nemen voor veiliger verkeer als je wil, dit soort ongevallen zal blijven gebeuren... (bvb op een verlaten vliegveld)
Vangrails zetten tussen rijbaan en bomen/fietspad zou bij zo'n snelheden wel kunnen schelen. Maar of dat dan weer nodig is voor auto's die aan 90km/h rijden, is een andere vraag...
Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
BMW E90 320d:
Voor het zicht en het milieu inderdaad goed idee, en het zal wel een beetje helpen, maar da's toch enorm gevaarlijk
Ik denk dat een boom een van de ergere dingen is om op te rijden, geeft niet veel mee hé.
Ik denk dat er gemiddeld minder kans is dat iemand met een klapband op zo'n boom vliegt dan iemand met z'n zatte (of door ander spul bedwelmde) botten.
Voor het zicht en het milieu inderdaad goed idee, en het zal wel een beetje helpen, maar da's toch enorm gevaarlijk
Ik denk dat een boom een van de ergere dingen is om op te rijden, geeft niet veel mee hé.
Ja, dan ga je minder snel overdreven snel rijden. En het stoort niet, in tegenstelling tot andere verkeersremmers.
Dat ze gewoon al die dikke stammen eruithalen en jonge boomkes voor in de plaats zetten. Brengt nog wat brandhout op voor den open haard, en hup weer wat CO2-uitstoot minder.
Dat ze gewoon al die dikke stammen eruithalen en jonge boomkes voor in de plaats zetten. Brengt nog wat brandhout op voor den open haard, en hup weer wat CO2-uitstoot minder.
Ik zou toch liever op een dikke boom karren dan een dunne hoor.
Comment