Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk een E91 aan de velgen te zien.
    BMW X5 45e

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        That's gotta hurt

Comment

• Zaterdag 'gespot' in Mechelen.

Een 27-jarige man uit Putte verkeert in kritieke toestand na een zware botsing op de N15 in Mechelen zaterdagmorgen. Bij het ongeval waren ook nog drie andere auto's betrokken.

Comment

• weer twee mensen gesneuveld in 't verkeer vanmorgen:

Bij een verkeersongeval op de Herentalsesteenweg inGrobbendonk zijn donderdagochtend twee doden gevallen. Drie andere personen raakten gewond. Twee onder hen verkeren nog in levensgevaar.
            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Fak zeg, moet nogal een klap geweest zijn. De S4 had nog niet zolang zijn platen blijkbaar... Trieste zaak...

Comment

• damn zeg. hoe doen ze het toch. Ben er zelf 27 maar toch nooit zoiets meegemaakt of uberhaupt het gevoel gehad dat zoiets kon gebeuren ...heb ook wel zware voet maar enkel autostrade, binnenbaantjes=snelheidslimieten.
                Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                  De S4 had nog niet zolang zijn platen blijkbaar... Trieste zaak...
                  Dacht ook eerst in die richting, maar volgens artikel bleek het een Q7 te zijn, hoewel ik dit er niet direct meer kan uithalen

Edit: blijkbaar weten ze het zelf niet goed, daarstraks stond er terreinwagen Q7, en nu S4, tja het was zeker een Audi.
                  Last edited by ; 03/02/2011, 14:51.

Comment

• Da's zekerst geen Q7

Comment

Da's zekerst geen Q7
                      Mijn eerste gedacht zou een rs4 zijn, ik zie daar precies een ovale uitlaat hangen...

Comment

• Dat is een RS4.

Comment

• 't Is dan ook een RS4.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Kubica zijn crash . Nu begrijp ik waarom ie aan zijn rechterkant zo zwaar gewond is geraakt, en dan heeft ie toch nog geluk gehad

ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Da's zekerst geen Q7
                              Wat het ook was, sterkte aan de familie van de slachtoffers uiteraard.

Comment

• Niet zo erg maar toch post ik deze foto even

Comment

• Dat is er eentje die ze, omdat hij nog niet rijp was, (ziet nog groen), gewoon aan de boom laten hangen hebben.

Comment

• Idd, is gewoon een Clio-boom van de autoboer om de hoek. Net zoals die vleesboer in Basta.

Comment

• Gisteren op terugweg van Kortrijk naar Leuven dit ongeval tegengekomen. Er waren nog geen hulpdiensten aanwezig, dus het moet net gebeurd zijn. De bestuurder was overleden en lag naast de wagen. Ik was er toch even niet goed van.

's Ochtends hoorde ik op het nieuws dat het om een spookrijder ging die met gedoofde lichten het verkeer tegemoet kwam rijden. Dan begin je toch te denken, wat als ik 5 minuten eerder was vertrokken...

bron: http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110222_003

Comment

• Lijkt enorm op ongeval dat ik zat in Frankrijk begin van deze week, ook pas gebeurd, stond nog maar 500m file en nog niets van signalisatie. Auto in verkeerde richting en auto in goeie richting, beiden een stuk korter. Ben al vergeten welke auto de ene was, er zat niemand meer in en bestuurder stond naast zijn auto, hulpdiensten te bellen. De auto in verkeerde richting was een Citroën met bejaard koppel, de man zat gekneld maar was wel wakker (aan 't praten met iemand die gestopt was), maar z'n vrouw zat onder het bloed en lag met haar hoofd tegen dashboard.
                                        2e keer nu toch al dat ik iemand zo zie zitten na een pasgebeurd ongeval. Doet wel raar ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk Berichten

Gisteren op terugweg van Kortrijk naar Leuven dit ongeval tegengekomen. Er waren nog geen hulpdiensten aanwezig, dus het moet net gebeurd zijn. De bestuurder was overleden en lag naast de wagen. Ik was er toch even niet goed van.

's Ochtends hoorde ik op het nieuws dat het om een spookrijder ging die met gedoofde lichten het verkeer tegemoet kwam rijden. Dan begin je toch te denken, wat als ik 5 minuten eerder was vertrokken...

bron: http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110222_003
                                          andere meenemen in zijn dodentocht....
                                          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Working...
                                          X