Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
De zijkant van de wagen is nu eenmaal een zwakke plek. Niets van kreukelzone, maar dan is het nog opmerkelijk hoe de A2 gescheurd is. Weer een leven verwoest...
De A2 is inderdaad op een zwakke(re) plek geraakt...
Daarbij komt nog dat de A2 onder hoek is geraakt en dat de impact tegen hoge snelheid zal gebeurd zijn.
Maar dan nog eigenlijk...
Ik had al veel ongevallen gezien maar bij dit ongeval bleef ik gisteren toch even stilstaan...
De A4 had een Franse immatriculatie. De identiteit van de vermoedelijke chauffeur is bekend bij de gerechtelijke diensten. DNA onderzoek zal moeten bewijzen of de persoon waarvan de identiteitsgegevens gevonden zijn effectief de chauffeur was van het aanrijdend voertuig. De wagen is dan ook in beslag genomen door de politionele diensten.
Momenteel spoort men de man van Russische afkomst nog steeds op.
De A2 is inderdaad op een zwakke(re) plek geraakt...
Daarbij komt nog dat de A2 onder hoek is geraakt en dat de impact tegen hoge snelheid zal gebeurd zijn.
Maar dan nog eigenlijk...
Ik had al veel ongevallen gezien maar bij dit ongeval bleef ik gisteren toch even stilstaan...
Ik snap het ook niet echt goed. De wagen is als het ware gescheurd aan de kant waar geen impact was. Ik heb dit eigenlijk nog nooit gezien, dat een zijdelingse botsing zo afloopt. Maar wss zal de snelheid van de A4 er ook wel mee te maken gehad hebben. Ik hoop dat ze de dader hard straffen. Vreselijk ongeluk.
De zijkant van de wagen is nu eenmaal een zwakke plek. Niets van kreukelzone, maar dan is het nog opmerkelijk hoe de A2 gescheurd is. Weer een leven verwoest...
Zonder die onbemande camera zouden er jaarlijks nog meer dodelijke slachtoffers vallen...
Men is al menig decennia lang van plan om het kruispunt te sluiten wegens "te gevaarlijk"... Helaas komt de aangekondigde brug (die er eigenlijk in '97 of zo al moest liggen) er maar niet... En het ziet er naar uit dat er eerst nog doden moeten vallen voordat men iets gaat ondernemen...
Net zoals de bomen langsheen de A12, dit jaar is men -eindelijk- begonnen om op sommige locaties vangrails thv de bomen te plaatsen... Maar dan nog niet overal...
jonge gasten rijden met zo'n wagen hoe is da mogelijk
auto van pappie wrs
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Zonder die onbemande camera zouden er jaarlijks nog meer dodelijke slachtoffers vallen...
Men is al menig decennia lang van plan om het kruispunt te sluiten wegens "te gevaarlijk"... Helaas komt de aangekondigde brug (die er eigenlijk in '97 of zo al moest liggen) er maar niet... En het ziet er naar uit dat er eerst nog doden moeten vallen voordat men iets gaat ondernemen...
Net zoals de bomen langsheen de A12, dit jaar is men -eindelijk- begonnen om op sommige locaties vangrails thv de bomen te plaatsen... Maar dan nog niet overal...
Ik had het over het concept van onbemande camera's in het algemeen.
Dat bepaald punt ken ik nu niet, maar er zijn er veel andere waar zo een camera maar een pleister op een houten been zijn. Efficiente, regelmatige controles met manschappen zijn een veel beter middel maar daar is het geld dan niet voor?!
Het spijt me dat ik sommigen (de Audi-fans) moet ontgoochelen, maar ik weet dat al jaren: een Audi breekt gemakkelijk in 2 bij zeer ernstige klap.
Op alle depannages die ik meegemaakt heb / ongevallen die ik in de krant of op tv of in werkelijkheid gezien heb heb ik bijna geen enkele auto weten breken in 2. Behalve Audi. Al van in de jaren 80. De 100, de 80, de A3, de A4, de A6, ...
Jullie moeten zelf ook maar eens terugdenken aan die A3 hier ooit wel eens is gepost. Zonder moeite kan ik me er zo een kleine 10 gevallen voor ogen halen, niet allemaal aan dezelfde snelheid als die A3.
En ja, NCAP zal dit niet testen en zo toch even veel sterren toekennen als een Saab er heeft bij wijze van spreken.
Jammer eigenlijk.
Comment