Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die A4 is er precies wel goe van af gekomen
    Zeker als je weet dat hij er is uitgestapt en weer vertrokken is!

en die A2 scheurt in 2

Comment

• woooooow!
      Erg

Sterkte aan familie

Die A4 is precies van Frankrijk??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
        Die A4 is er precies wel goe van af gekomen
        Zeker als je weet dat hij er is uitgestapt en weer vertrokken is!

en die A2 scheurt in 2

Da zou toch ni mogen??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
          Da zou toch ni mogen??
          Snap ik dus ook niet! Die A4 is een pak ouder maar overleeft zo'n crash een pak beter tegenover die jongere A2...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            Snap ik dus ook niet! Die A4 is een pak ouder maar overleeft zo'n crash een pak beter tegenover die jongere A2...

Mss juist diejen A2 op een zwakke plek geraakt?

Comment

• Damn , hopelijk vinden ze de bestuurder van de A4 nog.

Sterkte aan de familie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                Mss juist diejen A2 op een zwakke plek geraakt?
                De zijkant van de wagen is nu eenmaal een zwakke plek. Niets van kreukelzone, maar dan is het nog opmerkelijk hoe de A2 gescheurd is. Weer een leven verwoest...

Comment

• De A2 is inderdaad op een zwakke(re) plek geraakt...
                  Daarbij komt nog dat de A2 onder hoek is geraakt en dat de impact tegen hoge snelheid zal gebeurd zijn.

Maar dan nog eigenlijk...

Ik had al veel ongevallen gezien maar bij dit ongeval bleef ik gisteren toch even stilstaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                    woooooow!
                    Erg

Sterkte aan familie

Die A4 is precies van Frankrijk??
                    De A4 had een Franse immatriculatie. De identiteit van de vermoedelijke chauffeur is bekend bij de gerechtelijke diensten. DNA onderzoek zal moeten bewijzen of de persoon waarvan de identiteitsgegevens gevonden zijn effectief de chauffeur was van het aanrijdend voertuig. De wagen is dan ook in beslag genomen door de politionele diensten.

Momenteel spoort men de man van Russische afkomst nog steeds op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                      De A2 is inderdaad op een zwakke(re) plek geraakt...
                      Daarbij komt nog dat de A2 onder hoek is geraakt en dat de impact tegen hoge snelheid zal gebeurd zijn.

Maar dan nog eigenlijk...

Ik had al veel ongevallen gezien maar bij dit ongeval bleef ik gisteren toch even stilstaan...
                      Ik snap het ook niet echt goed. De wagen is als het ware gescheurd aan de kant waar geen impact was. Ik heb dit eigenlijk nog nooit gezien, dat een zijdelingse botsing zo afloopt. Maar wss zal de snelheid van de A4 er ook wel mee te maken gehad hebben. Ik hoop dat ze de dader hard straffen. Vreselijk ongeluk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                        De zijkant van de wagen is nu eenmaal een zwakke plek. Niets van kreukelzone, maar dan is het nog opmerkelijk hoe de A2 gescheurd is. Weer een leven verwoest...
                        één?
                        En die kinderen die hun pa nooit zullen kennen...

Gelukkig stond er een onbemande camera!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                          één?
                          En die kinderen die hun pa nooit zullen kennen...

Meerdere levens...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                            Zonder die onbemande camera zouden er jaarlijks nog meer dodelijke slachtoffers vallen...

Men is al menig decennia lang van plan om het kruispunt te sluiten wegens "te gevaarlijk"... Helaas komt de aangekondigde brug (die er eigenlijk in '97 of zo al moest liggen) er maar niet... En het ziet er naar uit dat er eerst nog doden moeten vallen voordat men iets gaat ondernemen...

Net zoals de bomen langsheen de A12, dit jaar is men -eindelijk- begonnen om op sommige locaties vangrails thv de bomen te plaatsen... Maar dan nog niet overal...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                              Nederlandse Z8
                              jonge gasten rijden met zo'n wagen hoe is da mogelijk
                              auto van pappie wrs
                              BMW E10 1600ti 1967
                              BMW E10 2002tii 1973
                              BMW E30 325i sedan 1986
                              BMW E36 318is cabrio 1995
                              BMW E36 320i cabrio 1994
                              BMW E91 318d touring 2006
                              MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• die hele A12 is een klucht an sich....

Een mengeling tussen steenweg, autosnelweg en autoweg....

Hopeloos verouderd....onveilig....typisch belgisch....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten

Ik wacht op de eerste die hier komt vragen 'of een Z8 werkelijk 4 ton weegt'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                    Zonder die onbemande camera zouden er jaarlijks nog meer dodelijke slachtoffers vallen...

Men is al menig decennia lang van plan om het kruispunt te sluiten wegens "te gevaarlijk"... Helaas komt de aangekondigde brug (die er eigenlijk in '97 of zo al moest liggen) er maar niet... En het ziet er naar uit dat er eerst nog doden moeten vallen voordat men iets gaat ondernemen...

Net zoals de bomen langsheen de A12, dit jaar is men -eindelijk- begonnen om op sommige locaties vangrails thv de bomen te plaatsen... Maar dan nog niet overal...
                                    Ik had het over het concept van onbemande camera's in het algemeen.
                                    Dat bepaald punt ken ik nu niet, maar er zijn er veel andere waar zo een camera maar een pleister op een houten been zijn. Efficiente, regelmatige controles met manschappen zijn een veel beter middel maar daar is het geld dan niet voor?!

Comment

• Het spijt me dat ik sommigen (de Audi-fans) moet ontgoochelen, maar ik weet dat al jaren: een Audi breekt gemakkelijk in 2 bij zeer ernstige klap.
                                      Op alle depannages die ik meegemaakt heb / ongevallen die ik in de krant of op tv of in werkelijkheid gezien heb heb ik bijna geen enkele auto weten breken in 2. Behalve Audi. Al van in de jaren 80. De 100, de 80, de A3, de A4, de A6, ...

Jullie moeten zelf ook maar eens terugdenken aan die A3 hier ooit wel eens is gepost. Zonder moeite kan ik me er zo een kleine 10 gevallen voor ogen halen, niet allemaal aan dezelfde snelheid als die A3.

En ja, NCAP zal dit niet testen en zo toch even veel sterren toekennen als een Saab er heeft bij wijze van spreken.
                                      Jammer eigenlijk.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Volgens mij ligt het eerder aan het alu spaceplatform van de A2.
                                        Alu is heel licht maar scheurt gemakkelijker dan staal.

Comment

Working...
                                        X