Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Amai stevige foto's, was je mee met de lokale brandweer/politie?
Ik heb er 7 dagen 24h shiften gedaan bij de brandweer van Oakland
We waren er met een groep brandweerlui te gast. Aangezien ik de fotograaf van de groep was had mijn station toestemming om in gans Oakland te opereren bij serieuze incidenten. Maar zoals gewoonlijk gebeurt er dan niks
Na die week hebben we nog een week rondgetrokken, maw: den toerist uitgehangen
Kdacht da ze in de US of A hun eigen altijd schoon aan de regels hielden?
Euh, het verkeer is er over het algemeen wel stukken kalmer dan bij ons
Maar je hebt natuurlijk altijd uitzondering. In de buurt waar ik zat was er vrij veel criminaliteit. Op die week dat we er verbleven zijn er een stuk of 10 neergeknald denk ik. Ook autoracing is zo'n favoriete bezigheid
Maar over 't algemeen gaat het er wel rustiger aan toe
Maar je hebt natuurlijk altijd uitzondering. In de buurt waar ik zat was er vrij veel criminaliteit. Op die week dat we er verbleven zijn er een stuk of 10 neergeknald denk ik. Ook autoracing is zo'n favoriete bezigheid
Tuurlijk zijn er overal idioten. Maar ik had al gehoord van collega's die in Amerika zijn geweest, dat de mensen meer de max snelheid en de verkeersregels volgen.
Tuurlijk zijn er overal idioten. Maar ik had al gehoord van collega's die in Amerika zijn geweest, dat de mensen meer de max snelheid en de verkeersregels volgen.
Ja das waar en ze rijden niet zo opgejaagd als hier, lekker cruise op het gemak met de automaat.
Ik was een tijdje ergens aan de Oostkust, en daar was elke dag wel iemand die ergens vermoord werd ... ook in "de seven eleven" in't stadje waar ik was
Ja das waar en ze rijden niet zo opgejaagd als hier, lekker cruise op het gemak met de automaat.
Amaai ni ... ik heb er nog beelden van, zelf rijden en filmen, ik zou het niemand aanraden, maar zo een kans krijg ik niet snel meer. Iemand die daar 90 rijdt, die rijdt snel ... echt keigrappig. Die automaten zijn gewoon megatraag .,..
Comment