Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
    inderdaad, ongepast zelfs
    Rana, Fast Ace, ik heb ook jullie post aangepast, thx for the understanding
    No probs ! Thankx voor je tussenkomst

Comment

• Vind het gewoon opvallend hoeveel van die vangrailkussers tjoeners zijn...

Comment

• Toen wij onze eerste wagen hadden (NSU Prinz II) hadden die mannekes ocharme zo'n 500 of 600cc motortjes en konden ze met bergaf en windaf zelfs tot 120 kmph geraken, dat waren ideale omstandigheden om zowel te leren met de auto te rijden als het verkeer (dat toen ook merkelijk minder was) te leren en te doorgronden. Dezer dagen moet de eerste wagen van jan en alleman minstens 150 pk hebben en nen 2 litermotor die liefst met de 200 kmph kan flirten of er zelfs overgaan of 't is niet goed, met, spijtig genoeg, alle gevolgen vandien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
          Een auto in een flauwe bocht tegen een verlichtingspaal.
          Vooral raar als je weet dat de rijksweg echt wel kaarsrecht en breed is in Elen...
          Zal dan ook wel een serieuze snelheid zijn geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Vind het gewoon opvallend hoeveel van die vangrailkussers tjoeners zijn...
            Zijn Porker en TTN tjoeners?

Comment

• amai nog ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                Vooral raar als je weet dat de rijksweg echt wel kaarsrecht en breed is in Elen...
                Zal dan ook wel een serieuze snelheid zijn geweest
                Op dat punt is er een knik naar links. Vlak achter de eerste verkeerslichten van Maasmechelen-Dilsen. Voor de BMW dealer

Net even de Zet de pootjes laten strekken en was ik er nog eens lang gereden. Ze stonden er vandaag controle te doen op papieren etc ...
                Last edited by ; 02/03/2007, 23:35.

Comment

Op dat punt is er een knik naar links. Vlak achter de eerste verkeerslichten van Maasmechelen-Dilsen. Voor de BMW dealer

Net even de Zet de pootjes laten strekken en was ik er nog eens lang gereden. Ze stonden er vandaag controle te doen op papieren etc ...
                  Hebben jullie intussen de beelden al gezien op TVL? Van die wagen schoot niet meer veel over... Ik heb intussen ook de verlichtingspaal (of wat er nog van over is) gezien. Vandaag was er trouwens politie-controle op de Rijksweg ongeveer aan de plaats waar het ongeval gebeurde. Men denkt dat er twee wagens aan het racen waren, de ene is dan de controle verloren met de verschrikkelijke gevolgen en de andere zou gewoon doorgereden zijn. Denk dat ze misschien die andere hoopten te strikken bij die controle vandaag.

Comment

• Net dit gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
                      Hebben jullie intussen de beelden al gezien op TVL? Van die wagen schoot niet meer veel over... Ik heb intussen ook de verlichtingspaal (of wat er nog van over is) gezien. Vandaag was er trouwens politie-controle op de Rijksweg ongeveer aan de plaats waar het ongeval gebeurde. Men denkt dat er twee wagens aan het racen waren, de ene is dan de controle verloren met de verschrikkelijke gevolgen en de andere zou gewoon doorgereden zijn. Denk dat ze misschien die andere hoopten te strikken bij die controle vandaag.
                      Idd, ben er net langs gereden, op de controle viel het op dat ze allemaal tuners aan de kant zette... Ik mocht gelukkig doorrijden

Comment

Idd, ben er net langs gereden, op de controle viel het op dat ze allemaal tuners aan de kant zette... Ik mocht gelukkig doorrijden
                        Pfft, ge zijt gene echte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                          Net dit gevonden

Lijkt me een UK nr-plaat?
                          Het ijs lag nog niet dik genoeg precies, ik hoop dat die inzittenden er nog uit zijn kunnen raken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Lijkt me een UK nr-plaat?
                            Het ijs lag nog niet dik genoeg precies, ik hoop dat die inzittenden er nog uit zijn kunnen raken
                            Heb onlangs nog een foto van dezelfde Subaru gezien. Maar die was blijkbaar ietsje later genomen, want je zag enkel nog een stukje van de spoiler...

Comment

• Enkele tv beelden van het ongeval te Dilsen Stokkem:

Bron: http://www.first-response.be/forum/v...ic.php?t=31960
                              Last edited by ; 03/03/2007, 09:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                theeft hier net 3 bladzijden over dat ongeluk geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                  niet te beschrijven. Op één van de foto's lijkt het of de electriciteitskabels de wagen tegenhouden om verder te scheuren

Verder op datzelfde forum is er een link naar een crash met 2 vrachtwagens en een Subaru, ook impresive.
                                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Wat een ravage!

Comment

• Analoog met die kalkoen van een paar blz terug:

EVO vs Seagull @ 180+ MPH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
                                        Analoog met die kalkoen van een paar blz terug:

EVO vs Seagull @ 180+ MPH
                                        Die zal gedacht hebben dat hij maar 70 of 90 reed, kleine inschattingsfout
                                        Maar ja ik denk dat die vogel die fout geen 2x gaat maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                                          Die zal gedacht hebben dat hij maar 70 of 90 reed, kleine inschattingsfout
                                          Maar ja ik denk dat die vogel die fout geen 2x gaat maken
                                          Denk ik ook niet.

Ik heb ooit onder het rijden een stuk vogel gehad dat over mijn voorruit gleed.
                                          Was goed verschieten zenne. Die bloedlijn die op mijn voorruit verscheen.
                                          Mijn hart ging nogal tekeer.

Ik ben me afgevraagd wat er gebeurd was, want ik had niets gehoord.
                                          Ik was er bijna zeker van dat ik die vogel niet geraakt kon hebben...

Comment

Working...
                                          X