Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Toen wij onze eerste wagen hadden (NSU Prinz II) hadden die mannekes ocharme zo'n 500 of 600cc motortjes en konden ze met bergaf en windaf zelfs tot 120 kmph geraken, dat waren ideale omstandigheden om zowel te leren met de auto te rijden als het verkeer (dat toen ook merkelijk minder was) te leren en te doorgronden. Dezer dagen moet de eerste wagen van jan en alleman minstens 150 pk hebben en nen 2 litermotor die liefst met de 200 kmph kan flirten of er zelfs overgaan of 't is niet goed, met, spijtig genoeg, alle gevolgen vandien.
Op dat punt is er een knik naar links. Vlak achter de eerste verkeerslichten van Maasmechelen-Dilsen. Voor de BMW dealer
Net even de Zet de pootjes laten strekken en was ik er nog eens lang gereden. Ze stonden er vandaag controle te doen op papieren etc ...
Hebben jullie intussen de beelden al gezien op TVL? Van die wagen schoot niet meer veel over... Ik heb intussen ook de verlichtingspaal (of wat er nog van over is) gezien. Vandaag was er trouwens politie-controle op de Rijksweg ongeveer aan de plaats waar het ongeval gebeurde. Men denkt dat er twee wagens aan het racen waren, de ene is dan de controle verloren met de verschrikkelijke gevolgen en de andere zou gewoon doorgereden zijn. Denk dat ze misschien die andere hoopten te strikken bij die controle vandaag.
Hebben jullie intussen de beelden al gezien op TVL? Van die wagen schoot niet meer veel over... Ik heb intussen ook de verlichtingspaal (of wat er nog van over is) gezien. Vandaag was er trouwens politie-controle op de Rijksweg ongeveer aan de plaats waar het ongeval gebeurde. Men denkt dat er twee wagens aan het racen waren, de ene is dan de controle verloren met de verschrikkelijke gevolgen en de andere zou gewoon doorgereden zijn. Denk dat ze misschien die andere hoopten te strikken bij die controle vandaag.
Idd, ben er net langs gereden, op de controle viel het op dat ze allemaal tuners aan de kant zette... Ik mocht gelukkig doorrijden
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Die zal gedacht hebben dat hij maar 70 of 90 reed, kleine inschattingsfout
Maar ja ik denk dat die vogel die fout geen 2x gaat maken
Denk ik ook niet.
Ik heb ooit onder het rijden een stuk vogel gehad dat over mijn voorruit gleed.
Was goed verschieten zenne. Die bloedlijn die op mijn voorruit verscheen.
Mijn hart ging nogal tekeer.
Ik ben me afgevraagd wat er gebeurd was, want ik had niets gehoord.
Ik was er bijna zeker van dat ik die vogel niet geraakt kon hebben...
Comment