Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
    Of je nu 90rijdt, of 180...
    met je fietsje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
      Verdamp als het effe kan. Weet je welk groot verschil er is in remafstanden ?
      Dat besef ik.
      Net dezelfde vraag als aan Dastof
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
        met je fietsje?
        Ik poste dit,omdat er vorige keer commentaar op mijn post kwam.

Comment

Of je nu 90rijdt, of 180...en er loopt iemand "onverwachts" over de baan.
          Eronder liggen zal hij toch...
          Hoe jammer het ook is.
          Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
          Laten we een leuk spelletje spelen! We rijden op een betonnen muur af, ik tegen 90 en lexusboy tegen 180. We beginnen beiden te remmen op een afstand op welke ik nog net van 90 tot 0 kan geraken en erna bespreken we samen gezellig onze bevindingen!

Comment

90 op die baan gaat mss nog, er zal wel een reden zijn waarom zelfs 90 er niet mag. 220 is al niet meer goed te praten. Zelfs niet op de snelweg overdag's.
            70-90 verdelingen heb ik soms wel de indruk van dat dat afhankelijk is van wat ze nog in stock hadden aan bordjes, soms is hier een goede reden voor, vaak is dit natte vingerwerk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
              Dient men dan een rijbewijs te hebben om zelf al persoonlijke normen en waarden voor het verkeer te hebben? Hier sla je toch wel heel wild om je heen hoor, Rana slaat hier enkele spijkers met koppen. 70 kan voor die baan misschien te traag zijn, maar 220 zal sowieso te rap zijn, ook al is het een recht stuk.
              220 zal wss te snel zijn, maar dat ligt aan je eigen capaciteiten, en aan de capaciteiten van de wagen, het verkeer, het tijdstip...

Comment

Tuurlijk.
                Maar denk jij dat je nog zal kunnen uitwijken,als iemand 5meter voor je wagen springt,al dan niet tegen 90?
                neen, dan kan je tegen 50 ook niet remmen, je uitleg slaat werkelijk nergens op! Als iedereen gewoon stil blijft staan is de kans op een botsing gelijk aan 0! Gaan we nu allemaal stil blijven staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                  220 zal wss te snel zijn, maar dat ligt aan je eigen capaciteiten, en aan de capaciteiten van de wagen, het verkeer, het tijdstip...

oei, dan zal mijn piet vrees ik niet lang genoeg zijn om 220 in zone 70 te rijden....
                  Want daar komt veel van dit gedoe imho op neer, toch maar je mannelijkheid zien te bewijzen door grootse daden van roekeloosheid te stellen.

Comment

Dat bedoel ik.
                    220met een Porsche,Ferrari en consoorten halen
                    Of met een Opel,is een groot verschil.

Comment

Ik heb voor mijn ogen iemand zien doodrijden. Ik heb gezien dat de jongen die dat deed er nog niet eens iets aan kon doen. Ik weet ook dat die jongen zich 3 jaar later een moordenaar voelt en er nog steeds problemen mee heeft. Ik heb ook de hersenen uit die man zien lopen en moeten inzien dat ik hem niets meer voor hem kon doen. Ik denk daar nog regelmatig aan.

Kan dat tellen als ervaring ? Of is ervaring hier enkel met een krel op de ring gaan racen ?

Ik kan best begrijpen dat je 140 rijdt waar je 120 mag. Maar met iemand anders auto even de racepiloot gaan uithangen en dan nog niet eens je verantwoordelijk opnemen gaat er bij mij niet in.

Moest een vriend van mij voor mijn ogen een ongeluk krijgen en zijn wagen in brand schieten, zou ik er alles aan doen om hem eruit te halen. Ook al kost me dat brandwonden aan mijn armen of handen. Samen uit, samen thuis.

De Ibiza vriend moet zich fijn voelen...

Of was het geen vriendje en slechts een potentiele kandidaat om eens aan te laten zien tot wat mama's Porsche in staat is ?

Geen begrip, zoals gezegd.
                      zoals eerder gezegt, zwijgt als je niet de feiten kent

Comment

• wat een gezeik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                          Dat besef ik.
                          Net dezelfde vraag als aan Dastof
                          In meter? Nee

Maar ik weet wel (zoals iedereen met een beetje verstand) dat er wel degelijk een verschil is tussen 180 en 90! (Wanneer alle andere factoren gelijk zijn)

Comment

Dat bedoel ik.
                            Pietpraat.

Comment

Dat bedoel ik.
                              Ja?
                              als je tegen een boom plakt zal je bij alle wagens hetzelfde voelen hoor.

Comment

Pietpraat.
                                't ventje weet nog niet beter.

Comment

Dat bedoel ik.
                                  ja, met de porsche of de ferrari gaat dit nog gevaarlijker zijn, omdat die sportiever afgesteld zijn, waar de opel nog meer elektronica zal hebben die tussenbeide zal komen. In onervaren handen zijn die Porsche en ferrari veel gevaarlijker dan de Opel.

Maar nu nog iets, jij moet nog volwassen worden, je zever die je verkoopt kan ik wel begrijpen. Op 14 jaar wil je de grootste hebben, de sterkste zijn, de snelste zijn, je mannelijkheid bewijzen door wangedrag met de auto. Binnen een jaar of 5 zullen we je die zever wel vergeven als je dan een chauffeur bent die zich gedraagt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                    Ja?
                                    als je tegen een boom plakt zal je bij alle wagens hetzelfde voelen hoor.
                                    boem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                      oei, dan zal mijn piet vrees ik niet lang genoeg zijn om 220 in zone 70 te rijden....
                                      Want daar komt veel van dit gedoe imho op neer, toch maar je mannelijkheid zien te bewijzen door grootse daden van roekeloosheid te stellen.
                                      Mn mannelijkheid bewijs ik wel op een andere manier

Comment

Mn mannelijkheid bewijs ik wel op een andere manier
                                        door maniakaal te poetsen?

Comment

• Ik wil nog steeds weten of Revel gepast kan reageren tegen 61 meter per seconde wanneer er 100 meter voor hem iets gebeurd...

Met 20 meter per seconde geeft dat mij 5 seconden, jou anderhalf!

Comment

Working...
                                          X