Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
zeker dat de vooras en de chassiskop niet geraakt zijn?
hoewel... is 't geen 1302 met McPherson vooraan?
We hebben op die moment niet verdergekeken dan het plaatwerk.
Het wiel leek nog recht te staan, en deftig te sturen. Als't een McPherson is, kan het idd wel zijn dat 'ie wat 'verschoven' is bovenaan...
Je moet er eens op letten, een auto bestuurd door een zwarte medemens heeft altijd wel ergens schade, echt
Ze rijden echter meestal wel aan legale snelheden (ze hebben toch alle tijd), in tegenstelling tot Porkers.
Besluit: Porkers en auto's gaan niet samen.
Ze rijden echter meestal wel aan legale snelheden (ze hebben toch alle tijd), in tegenstelling tot Porkers.
Besluit: Porkers en auto's gaan niet samen.
Ik heb al 'n paar keer meegemaakt dat ze met zo'n aftands krel volgens mij tegen de limiet van de wagen aan 't rijden waren, hoor.
En uw 2e stelling moet zijn: porker en auto's is altijd spektakel.
Natuurlijk, de limiet van hun wagens is dan ook meestal rond de 120.
Mijn stellingen zijn de mijne en daar moet je vanaf blijven.
Spektakel mijn voeten, danger public zal er beter op trekken.
De wagen waar die kerel mee reed z'n limiet lag eerder aan 't dubbele. Hij was baanvakje zwalp aan 't spelen met z'n shaguar.
Danger public? Een aixam downhill in de ardennen is danger public. Hoeveel keer heb jij porker al zien rijden? Sommige mensen oordelen hier nogal snel aan de hand van "horen zeggen". Ik heb porker zelf nog niet zien rijden, dus ik veroordeel 'm ook niet. Zo'n accident gelijk het zijne kan iedereen overkomen en voor de rest heb 'k nog niets gehoord waar ie andere weggebruikers zwaar in fout zou gebracht hebben. Ik respecteer uw stelling, maar ik heb er toch ook mijn mening over.
Sommige mensen oordelen hier nogal snel aan de hand van "horen zeggen". Ik heb porker zelf nog niet zien rijden, dus ik veroordeel 'm ook niet. Zo'n accident gelijk het zijne kan iedereen overkomen en voor de rest heb 'k nog niets gehoord waar ie andere weggebruikers zwaar in fout zou gebracht hebben. Ik respecteer uw stelling, maar ik heb er toch ook mijn mening over.
Comment