Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
De volgende bv die een ongeval heeft ik ga scherven rapen, gat in de markt!!
Comment
-
Toen ik bij de kapper was vertelde die dat haar zus tom regelmatig in een discotheek zag en dat hij aan den drugs was.
De kapster zelf geloofde dat ook omdat hij een mager gezicht had gekregen enz.
Nu van dat ongeval geloofd niemand geene zak en terrecht want het is eindelijk uit dat hij gewoon aan de lichten een 'thumps up" kreeg waarna hij gewoon volop het gas is gaan staan met alle gevolgen vandien, staat trouwens ook in de gazet.
Die poes dat em zal hebben gezien zal wrs wel van den drugs komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenNu van dat ongeval geloofd niemand geene zak en terrecht want het is eindelijk uit dat hij gewoon aan de lichten een 'thumps up" kreeg waarna hij gewoon volop het gas is gaan staan met alle gevolgen vandien, staat trouwens ook in de gazet.
Ahja, wel waar, maar andere keren was het hem gelukt zonder de controle te verliezen
Comment
-
ik begrijp het wel dat ze daar een kat bijsleuren ... eens de pers je opgehemeld heeft tot een vedette, dan is het nog leuker voor de pers om je héél diep te laten vallen.
ik zou niet graag in zijn plaats zijn ... al die roddels. Dat zijn levensstijl wat exuberant geworden is, dat is zal idd wel waar zijn (ik hoor ook roddels van uit de overpoort). Maar dat is eigenlijk ook wat het volk wil. De mensen zijn er dol op
in 1 ding blijkt dus wel te kloppen: het katje is ongedeerd
het blijft natuurlijk zonde van de wagen, maar op circuit gebeuren veel ergere dingen met véééél duurdere wagens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenStaat dus al op meer dan 110 euro, komaan waar zijn die mee bezig..
De volgende bv die een ongeval heeft ik ga scherven rapen, gat in de markt!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk ben hier volop bezig met gele verf en wat plastiek, brokken aan het maken, man ik word rijk !!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenVoor de ongelovigen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenik heb van zeer vertrouwbare bronnen ook gehoord dat Tom Boonen een zware hoereloper is.En van dat drugs kan ook wel kloppe,want hij ging geregeld op stap in Club Space(afterparty "drugs" tent in Antwerpen)
Nuja, zonder zen ploeg is de Boonen niks.
Comment
-
Gaat het hier over gecrashte wagens of over tommeke boonen?
Vooraleer te speculeren over eventueel drugsgebruik van Boonen, kan je beter het proces van Lefevre vs Laagste nieuws afwachten.
Of geloven jullie echt dat iemand die bijna maandelijks dopingcontroles moet ondergaan aan de schnatz zit?
Bon, terug on topic:
Wel veel BMW
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenEn nu zit Tommeke te balen in Balen.
Zo een kapotte lambo kunt je dus best in stukjes verkopen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMonaco
En zo zonder wagen van Mol naar Monaco, das ver ze met de vélo....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenHa nee , t'was aan de rode lichten in Mol.
En zo zonder wagen van Mol naar Monaco, das ver ze met de vélo....Zou het zijn enige zijn geweest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenRoddels...
Laag!
Comment
Comment