Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenStap 1 is eigenlijk, ruiken of de persoon look heeft gegeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenMss een topic maken 'how to reanimeren?'
Kan handig zijn ( ik heb in mijn opleiding ook een cursus reanimatie gekregen maar die is er na 2 jaar volledig uit, gelukkig is de MUG of 100 altijd voor mij ter plaatse)
Stap 1: ontbloot het bovenlijf
Stap 2: inspecteer
Stap 3: val flauw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenZou nog geen slecht gedacht zijn
Stap 1: ontbloot het bovenlijf
Stap 2: inspecteer
Stap 3: val flauw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenEn wat moet je doen als je een man voor jou hebt ( dit is volgens mij de werkwijze bij een vrouw )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenLiggen laten, duh, weer een concurrent minder voor bij de vrouwtjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOmgekeerde CPR doen, enkel lucht uitzuigen en geen lucht inblazen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenBij de man:
stap 1: Span de das strakker aan
stap 2: neem de portefeuille en neem het geld
stap 3: loop keihard weg
*Foei, foei Joris
Comment
-
Comment
-
mojongens toch, ik lig hier krom van jullie . Neenee, mij niet komen reanimeren!
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenZou ik maar raar vinden heb vroeger alle brevetten moeten halen van het school, 1x per week gingen we zwemmen met lager onderwijs__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
Aan welke nummerplaten zaten ze een maand geleden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey Bekijk Berichtenhttp://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=22871
Aan welke nummerplaten zaten ze een maand geleden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenPfff, niet slim hé...
Comment
Comment