Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
    kijk even op het volgende blad dan.
    Ik moet mij serieus houden ( heb op dat vlak een vreemd gevoel voor humor )

*beslist om niets te typen*

Comment

• Gisteren in Schoten, ik rij op de Brechtsebaan en zie drie combi's langs de kant van de weg staan (zonder hun lichten op) en twee meter verder ligt er een witte lijkzak

Kwartier later moet ik er terug zijn, in de tegenovergestelde richting dan.
      Eén combi staat er nog (met z'n lichten op deze keer) en de lijkzak lag er nog steeds.

Ik zag niet direct een fiets liggen of wagens met schade staan.

Hoe of wat er gebeurd is, weet ik niet, maar het doet toch raar/vies om zo iemand te zien liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
        Gisteren in Schoten, ik rij op de Brechtsebaan en zie drie combi's langs de kant van de weg staan (zonder hun lichten op) en twee meter verder ligt er een witte lijkzak

Eén combi staat er nog (met z'n lichten op deze keer) en de lijkzak lag er nog steeds.

Hoe of wat er gebeurd is, weet ik niet, maar het doet toch raar/vies om zo iemand te zien liggen
        bij ons zouden de cheffen al zitten zagen " waarom staat die tent daar niet rond " ( dit om discreter te werken, logisch toch ? )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
          Gisteren in Schoten, ik rij op de Brechtsebaan en zie drie combi's langs de kant van de weg staan (zonder hun lichten op) en twee meter verder ligt er een witte lijkzak

Heb ooit zo eens een ongeval gezien op de ring van Brussel, ne motard die ten val was gekomen en overleden, zat er daar enen in zijn broek te scharten op zoek naar een portefeuille, da laken zo half eraf. En kalf dat ik dan weer ben, ik kijk daar naar. Kan zo al niet tegen zo een dingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
            als de schoenen van het slachtoffer uit zijn is dat meestal geen goed nieuws.
            Zegt mijn zus ook altijd als ze met de MUG op stap is geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
              Zegt mijn zus ook altijd als ze met de MUG op stap is geweest
              Waar ik in mijn jeugd woonde was een druk en gevaarlijk kruispunt. Maandelijks was er daar 's nachts wel eens een ferme pattat. Toen heb ik dat ook dikwijls bevestigd gezien...

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• geen foto kunnen trekken omdat er teveel politie stond.
                Ze waren ook nog met dat rolding bezig voor de vaststellingen.

Mercedes is door het rood gereden en heeft een citroen C8 recht op de linker motorflank gepakt
                C8 bijgevolg tegen een huis gekwakt en mercedes iets verder.

beiden total loss, geen twijfel mogelijk

Comment

• dubbeltje
                  Last edited by ; 06/05/2007, 22:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                    Waar ik in mijn jeugd woonde was een druk en gevaarlijk kruispunt. Maandelijks was er daar 's nachts wel eens een ferme pattat. Toen heb ik dat ook dikwijls bevestigd gezien...
                    Echt, hoe strak sommige schoenen ook aangespannen waren, zoiets helpt niet bij een serieuze schok.

Comment

• Toyota Auris met maar 900km

Comment

• Jarno het kan nog erger dan die Toyota AUDI A6 2.7 ALLROAD met maar 431km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Jarno het kan nog erger dan die Toyota AUDI A6 2.7 ALLROAD met maar 431km
                          Die dacht misschien omdat er ALLROAD opstond dat 'ie even de Alpen ging beklimmen.

Comment

• foooooooook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten

Toyota Auris met maar 900km
                              Da wordt ne mooien directiewagen...
                              1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                Da wordt ne mooien directiewagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                  Echt, hoe strak sommige schoenen ook aangespannen waren, zoiets helpt niet bij een serieuze schok.
                                  Schijnt zelfs met motohelmen zo te zijn.
                                  Een mecanicien zei me zelfs dat door de schok je hoofd een klein beetje krimpt en dat dat genoeg kan zijn om je helm te verliezen, misschien met je voeten ook zo?
                                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• ja hoor; inderdaad. Maar of dat krimpen komt door de schok of door paniek of doodsangst, is me niet echt duidelijk.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Koenigsegg CCXR crasht tijdens TopGear-test!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Koenigsegg CCXR crasht tijdens TopGear-test!

http://www.topgear.com/content/featu...ries/05/1.html
                                        weeral eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                          Schijnt zelfs met motohelmen zo te zijn.
                                          Een mecanicien zei me zelfs dat door de schok je hoofd een klein beetje krimpt en dat dat genoeg kan zijn om je helm te verliezen, misschien met je voeten ook zo?
                                          volgens mij is het gewoon de impact, zelfs t-shirts scheuren van mensen hun lijf bij accidenten bij hoge snelheid

Comment

Working...
                                          X