Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Koenigsegg CCXR crasht tijdens TopGear-test!

http://www.topgear.com/content/featu...ries/05/1.html
    Wat een verkeerskegel toch niet allemaal kan doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
      Aan welke snelheid moet dat wel niet geweest zijn...
      Ik moet wel zeggen dat hij er mooi recht onder gereden is

Comment

• damn!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
            damn!

Wat een takeldienst , die as is gebroken ( wiel en remschijf weg ) en die gaat dat zo trekken

voor zoiets hebde nen plateau nodig !

Comment

• Ik denk dat hij geen parkeerplaats vond en de rest opzij wou duwen om toch een plaatsje te hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                Ik denk dat hij geen parkeerplaats vond en de rest opzij wou duwen om toch een plaatsje te hebben...
                daar sta je dan, je auto in goede staat achtergelaten en dan zie je dat er een pipo is tegengereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                  Wat een takeldienst , die as is gebroken ( wiel en remschijf weg ) en die gaat dat zo trekken

voor zoiets hebde nen plateau nodig !

Trekken?

Voorkant van die auto op die steun. Steun de lucht in en 't is toch in orde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                    Trekken?

Voorkant van die auto op die steun. Steun de lucht in en 't is toch in orde?
                    Kheb da al eens gezien

Een gloednieuwe BMW 3 die tegen een betonnen blok was gereden en die zijn rechts voorwiel en schijf was volledig afgebroken. Die kon hem toch niet trekken ze ( was ook zo een takeldienst ). Er stond maar 1 wiel op, veilig kan je dat niet noemen !

Comment

• Tja, ze beschikken niet allemaal over prachtig materiaal zoals Dep2000 of Dacar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                        Tja, ze beschikken niet allemaal over prachtig materiaal zoals Dep2000 of Dacar.
                        Tis op DA CAR dat ik het had

Bij ons is het Pierreux, altijd dik in orde

Comment

Tis op DA CAR dat ik het had

Bij ons is het Pierreux, altijd dik in orde
                          Hebben nochtans serieus materiaal:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                            Hebben nochtans serieus materiaal:

Zoiets heb ik nie gezien ze

Comment

• edith: tis in orde

Comment

Is een van de vrachtwagens die ze hebben laten uitrusten voor de FAST voor Brabant, waar ze als onderaannemer takelen voor Touring.

Hun wagenpark is behoorlijk indrukwekkend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                  lol, een jaar of vier geleden in Brugge zat ik in een tuintje wat te keuvelen bij familie (R. Van Vlaenderenlaan in St Andries). Ineens horen we een gestommel en gebonk op straat. We gaan kijken en zien een rookwolk.
                                  Een over kop gegane BX (zoals deze Alfa) had ook de hoek van een sharan geraakt, die sharan had eveneens een op dezelfde manier verschoven achterwiel. Die mensen waren een dagje Brugge gaan doen, en hadden hun auto daar achtergelaten omdat het daar een rustige straat was. Wanneer ze weerkwamen verschoten ze toch wel een beetje.
                                  Toch wel frappant gelijkaardig ongeval.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Kijk hier dan maar eens naar (wel naar materiaal gaan, is blijkbaar onder dezelfde link opgenomen).

En de site is dan nog niet eens up-to-date.

Let vooral op die schuiflaatvloer. Heb de werking ervan gezien.
                                    Echt impressionant!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                      lol, een jaar of vier geleden in Brugge zat ik in een tuintje wat te keuvelen bij familie (R. Van Vlaenderenlaan in St Andries). Ineens horen we een gestommel en gebonk op straat. We gaan kijken en zien een rookwolk.
                                      Een over kop gegane BX (zoals deze Alfa) had ook de hoek van een sharan geraakt, die sharan had eveneens een op dezelfde manier verschoven achterwiel. Die mensen waren een dagje Brugge gaan doen, en hadden hun auto daar achtergelaten omdat het daar een rustige straat was. Wanneer ze weerkwamen verschoten ze toch wel een beetje.
                                      Toch wel frappant gelijkaardig ongeval.

stel u voor dat dat zo héél toevallig datzelfde gezinnetje is

die parkeren nooit meer langs de baan

Comment

• Een geluk bij een ongeluk?

Bron

Comment

• Elk jaar wordt de meest humoristische persfoto bekroond met de Sabam Foto Award. De winnaar van 2006 werd onlangs bekendgemaakt.
                                          Het gaat om een auto die gecrashed is voor een bord met daarop de vermelding: 'Ah, leuke verrassing!'

Bron: www.demorgen.be

'Frank Boelens wint Sabam Photo Award 2006

Foto Frank Boelens.

Persfotograaf Frank Boelens heeft de Sabam Photo Award 2006 gewonnen. Sabam, de Belgische Vereniging van Auteurs, Componisten en Uitgevers, reikte de prijs voor de beste humoristische persfoto's van het afgelopen jaar voor het vijfde jaar op rij uit.'

Volledige tekst

Comment

Working...
                                          X