Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
    Hmm, eerst XP of Vista installeren hiervoor, damn.
    Hoezo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
      Hoezo?
      Ik heb klote Xp met klote IE7 en het werkt ook niet

Ik zie er een venster opspringen en het is direct weg ( maar het is alleen bij marginale VTM sites dat het niet lukt )

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

wat dacht je daarvan als je iets tegen motos hebt zou dit per ongeluk zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
          http://www.youtube.com/watch?v=ejmOfOmsMr8

Goed zot ja!
          Een moto laten crashen om dat te kunnen filmen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
            Ik heb klote Xp met klote IE7 en het werkt ook niet

Ik zie er een venster opspringen en het is direct weg ( maar het is alleen bij marginale VTM sites dat het niet lukt )
            Dan via deze link: http://www.vtm.be/nieuws/index_bekijkonline.htm

en dan bij Reportages op '3 doden bij ongeval Brusselse Ring' klikken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
              http://www.youtube.com/watch?v=ejmOfOmsMr8

Damn, die seat had geen reden om naar links te gaan.. Die hangt er allesinds zwaar aan

Comment

Is spijtiggenoeg 4 doden geworden....er schoot van dit wagentje totaal niks meer over ...niet te doen.

Zal blijven gebeuren op ons drukke wegennet...alleen de manier waarop deze mensen gestorven zijn zou toch enkele beleidsmensen moeten aanzetten tot een strenger verkeersbeleid...en daarmee bedoel ik niet flitsen non stop maar toch meer patrouilles op snelwegen...ge ziet verdorie nooit iemand ???...dat ze dan in Molenbeek wat minder agenten op straat sturen...daar heeft het toch geen zin meer.
                Last edited by DENALEX; 23/05/2007, 12:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichten
                  Is spijtiggenoeg 4 doden geworden....er schoot van dit wagentje totaal niks meer over ...niet te doen.
                  klopt...
                  Heb gisteren enkele beelden op het VTM-nieuws gezien...
                  Dit wens je echt niemand toe

Comment

• Volgens de krant vandaag waren de mensen die dit zien gebeuren hebben in totale chock....chapeau voor de brandweermannen.
                    Bijgevoegde Bestanden
                    Last edited by DENALEX; 23/05/2007, 13:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichten
                      Volgens de krant vandaag waren de mensen die dit zien gebeuren hebben in totale chock....
                      Je zou van minder...

Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichten
                      chapeau voor de brandweermannen.
                      Jazeker!

Comment

• Beelden: één

Comment

• Khad het op het nieuws gezien gisteren, mijne maag draaide zich spontaan om toen ik het zag
                          Die hadden niet zo een goede engelenbewaarder als mij blijkbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten
                            Khad het op het nieuws gezien gisteren, mijne maag draaide zich spontaan om toen ik het zag
                            Die hadden niet zo een goede engelenbewaarder als mij blijkbaar
                            Iets gelijkaardigs meegemaakt?

Comment

Lukt nog niet

Maar ik weet waar het over gaat ( mijn IE7 blokkeert alle marginale dingen, dus ook VTM )

Comment

• heb vandaag die zijdelingse foto in de krant gezien... tsjonge tsjonge, die moet niet meer onder een pletwals...

Comment

Goed zot ja!
                                  Een moto laten crashen om dat te kunnen filmen.
                                  "laten crashen" toch niet? Ik denk dat dit gewoon filmen is en dat dit een echt ongeval is. Peisdetnie?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                    "laten crashen" toch niet? Ik denk dat dit gewoon filmen is en dat dit een echt ongeval is. Peisdetnie?
                                    lijkt me toch aggressie van die seat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      lijkt me toch aggressie van die seat
                                      kdenk gewoon dat hij ook wou voorbijsteken en telaat zag dat die moto er was...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Imhotep Bekijk Berichten
                                        kdenk gewoon dat hij ook wou voorbijsteken en telaat zag dat die moto er was...
                                        dan steekt die toch wel raar voor zenne.
                                        Zo rap naar links sturen terwijl die nog redelijk ver van zijn voorligger zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                          dan steekt die toch wel raar voor zenne.
                                          vind ik ook

Comment

Working...
                                          X