Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
    dan steekt die toch wel raar voor zenne.
    Zo rap naar links sturen terwijl die nog redelijk ver van zijn voorligger zit

Hij zit kort op zijn voorligger.
    Kijken naar de schaduw van de wagen die ervoor rijdt en 't is wat duidelijker, anders kan je het moeilijk zien

Comment

• als dat zo is zijn ze allebei is de motor zeker even schuldig dan de seat

haast en spoed...blablabla

Comment

• De mensen zijn net geidentificeerd... 2 bejaarde koppels (rond de tachtig jaar) die met vakantie vertrokken...

Comment

• ocharme,
          en alweer een reden om op het middenvak te blijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            ocharme,
            hetzelfde voor mij.....

Comment

ocharme,
              Spijtig genoeg wel... Hier in Londerzeel aan de verkeerslichten zal ik me zelden of nooit op het eerste vak zetten... Zeker niet na het dodelijke ongeval van anderhalf jaar terug waarbij een gelijksoortig ongeval gebeurde als in Zaventem maar gevolgd door een brand. 2 mensen vonden toen de dood bij dat ongeval...

Comment

als dat zo is zijn ze allebei is de motor zeker even schuldig dan de seat

haast en spoed...blablabla
                mocht ik in die seat gezeten hebben, 'k had al LAAAANG in m'n spiegels gezien dat er een moto achter me zat en 'k had hem al even laaaang laten passeren door een metertje naar rechts te gaan. En neen, niet op het fietspad.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                ocharme,
                _misschien_ de enige.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Luc Hugaerts - Sandra Buekers tijdens de rally van Kasterlee.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                    17/05 - Jaguar rijdt van brug Noorderlaan Antwerpen.

Op 17 mei reed omreeks 4u een Jaguar van de brug van de Noorderlaan in Antwerpen. De politie kwam ter plaatse, maar moest constateren dat het slachtoffer verdwenen was. De Jaguar werd in beslag genomen.

Het is niet de eerste keer dat een gelijkaardig ongeval gebeurt. Het voertuig dook naar beneden op een plaats waar de vangrail nog niet was hersteld na een eerder ongeluk.

Bron & Foto's

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Hey schat, ik weet een binnenweg

Ey let op ... als ge dat bekijkt op de GPS ziet er dat een gewoon kruispunt uit en gesteld dat die mens er de weg niet kent en 't is donker ...
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Deze foto heb ik getrokken zondagavond rond 22u00 op de baan van Leopoldsburg naar Lommel ter hoogte van Kattebos, juist waar het stuk van 50 km/h begint voor de locals. Een kleine 3 minuten ervoor was deze auto mij nog voorbijgevlamd, terwijl ik al 30km/h over de snelheidslimiet reed.
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ziet er niet zo goed uit, zijt gij van daar in de buurt? Ik woon er niet zo ver vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                          Ziet er niet zo goed uit, zijt gij van daar in de buurt? Ik woon er niet zo ver vandaag
                          Nee, men vriendin is van daar. Ik gelukkig ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
                            Nee, men vriendin is van daar. Ik gelukkig ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
                              Deze foto heb ik getrokken zondagavond rond 22u00 op de baan van Leopoldsburg naar Lommel ter hoogte van Kattebos, juist waar het stuk van 50 km/h begint voor de locals. Een kleine 3 minuten ervoor was deze auto mij nog voorbijgevlamd, terwijl ik al 30km/h over de snelheidslimiet reed.
                              KatteNNNNbos, hoogwegman!

(nee, ik woon er niet, maar ken de streek wel, ken iemand die in de Karel De Grotestraat woont, Lutlommel, ook daar niet zo ver van + wij doen daar regelmatig fietstochtjes in de zomer. Laatste keer dat ik daar passeerde kwam ik van de baan "rond" lommel proving ground).

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                KatteNNNNbos, hoogwegman!

(nee, ik woon er niet, maar ken de streek wel, ken iemand die in de Karel De Grotestraat woont, Lutlommel, ook daar niet zo ver van + wij doen daar regelmatig fietstochtjes in de zomer. Laatste keer dat ik daar passeerde kwam ik van de baan "rond" lommel proving ground).

Weet ik, ik ontdekte het nadat ik men post had herlezen maar ik ben was te laks om het te verbeteren, maar geef toe, Kattenbos stelt niks voor, dus ik dacht eigenlijk dat het maar weinig mensen zou opvallen.

Comment

• een simpele westvlaming was buiten de waard gerekend

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ax_dude survived!

Comment

• Iets meer herkenbaar:
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Veel te grof dat die andere vluchtmisdrijf gepleegd heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten

Ax_dude survived!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Iets meer herkenbaar:
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                                          Veel te grof dat die andere vluchtmisdrijf gepleegd heeft
                                          What happened?! Iemand linkje? Hoe komen jullie aan die foto's?

Comment

Working...
                                          X